maksymalna prędkosc i ogranicznik prędkości w M3
Tasos.
Po co ci w takim razie 2 litrowy silnik w mazdzie? przecież 150-160 to 1,6 bez problemu uciągnie.
Ja debilem nie jestem, ale na autostradzie czasami jezdze z wkiekszymi predkościami. Po to wlasnie kupilem 150 a nie 100 konny model.
Po co ci w takim razie 2 litrowy silnik w mazdzie? przecież 150-160 to 1,6 bez problemu uciągnie.
Ja debilem nie jestem, ale na autostradzie czasami jezdze z wkiekszymi predkościami. Po to wlasnie kupilem 150 a nie 100 konny model.
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
Tez nie rozumiem takich stwierdzen. 150-160 1,4 tez da rade
Pali mniej wiec czemu nie?
A gdyby predkosci powyzej 160 byly dla debili to auta taki wlasnie ogranicznik by mialy;]
A gdyby predkosci powyzej 160 byly dla debili to auta taki wlasnie ogranicznik by mialy;]
A czy przypadkiem ograniczeniom Vmax nie podlega skrzynia automatyczna? Przecież 2 litrowe silniki z manualną skrzynią oraz MPS z manualem lub 6 stopniowym AT nie mają ograniczeń na 120mil/h. Ograniczenia tyczą się wersji 2,3 z automatyczną skrzynią biegów po to żeby nie zmieliła się skrzynia (?).
- Od: 20 maja 2009, 20:57
- Posty: 12
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.3 AT
Ja moim na A2 licznikowo wykręciłem 200km/h. Według GPS o ile mnie pamięć nie myli to było około 189km/h. Myślę, że do tych 205 licznikowo dałby radę ale niestety ktoś mi się na lewy pas wpakował.
- Od: 9 lip 2008, 14:20
- Posty: 34
- Skąd: Poznań - Leszno
- Auto: Mazda 3 1.6 diesel 2004r
spróbujcie pod pompować nieco kółka i spróbujcie raz jeszcze
(o zalaniu dobrego paliwka i wyrzuceniu osób z tylnej kanapy nie wspomnę)
(o zalaniu dobrego paliwka i wyrzuceniu osób z tylnej kanapy nie wspomnę)
Ostatnio edytowano 28 paź 2009, 14:26 przez CezaR83, łącznie edytowano 1 raz
Mniejsze opory toczenia... wiem ze komfort sie zmniejsza na twardszych oponach ale na autostradzie czy innej równej nawierzchni nie ma to znaczenia.
a efekt na liczniku – sami sprawdźcie.
Myślę, że moja M3 ma jeszcze rezerwy. W każdym razie na niemieckim forum ludzie chwalą się lepszymi wynikami. Właściwe ciśnienie to podstawa. Po zmianie opon samochód pali mi średnio 0,2l/100km mniej. Zakładam, że w starych gumach miałem za niskie ciśnienie. A propos szybkiej jazdy na A@. Dzisiaj wracając z pracy A2 zostałem niemal zepchnięty przez czarnego Nissana GTR. To jest dopiero kawał Japońca. Miał szczęście, że nie mam MPS'a 
- Od: 9 lip 2008, 14:20
- Posty: 34
- Skąd: Poznań - Leszno
- Auto: Mazda 3 1.6 diesel 2004r
Miałem to szczęście jadąc na targi poznańskie mieć kawał pustej autostrady (baaardzo rano było) i spokojnie 2x dobiłem do 250 km/h. Natomiast mój gps pokazał 247.
Chwilę wcześniej wyprzedziłem gościa na 2 kółkach co prawie leżał na swoim ścigaczu, było wtedy ok 200, potem on łyknął mnie i to był jego pierwszy i ostatni raz. Nie pytajcie jakie wyszło spalanie bo nie może mi to przejść przez gardło
Chwilę wcześniej wyprzedziłem gościa na 2 kółkach co prawie leżał na swoim ścigaczu, było wtedy ok 200, potem on łyknął mnie i to był jego pierwszy i ostatni raz. Nie pytajcie jakie wyszło spalanie bo nie może mi to przejść przez gardło
-
arturos69
arturos69 napisał(a):Miałem to szczęście jadąc na targi poznańskie mieć kawał pustej autostrady (baaardzo rano było) i spokojnie 2x dobiłem do 250 km/h
A bardzo głośno jest wtedy w środku ? Czy MPS jest jakoś lepiej wygłuszony ?
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
- Od: 1 lis 2007, 11:47
- Posty: 146
- Skąd: zDolny Śląsk
- Auto: 3 BK Y6 '07
arturos69 napisał(a):Miałem to szczęście jadąc na targi poznańskie mieć kawał pustej autostrady (baaardzo rano było) i spokojnie 2x dobiłem do 250 km/h. Natomiast mój gps pokazał 247.
Chwilę wcześniej wyprzedziłem gościa na 2 kółkach co prawie leżał na swoim ścigaczu, było wtedy ok 200, potem on łyknął mnie i to był jego pierwszy i ostatni raz. Nie pytajcie jakie wyszło spalanie bo nie może mi to przejść przez gardło
na GPS widziałem chyba max 248, ale jakoś nie miałem okazji jechać dłuższego odcinka odpowiednią autostradą

Chętnie bym odpowiedział w temacie wyciszenia , ale nie mam porównania. Nie jechałem 3 z innym motorem. Jechałem mazdą 6 2.3B ale bez turbiny to jest wyrażnie ciszej, ale to nie trafione porównanie.
Mogę tylko powiedzieć że powyżej 160 jest głośno, powyżej 200 nieprzyjemnie głosno, a powyżej 230 adrenalina mi zatkała uszy , więc już nie przeszkadzało:–)
Wywołany do tablicy w temacie spalania przyznaje... no cóż podróż Wawa-Poznań-Wawa średnio 160km/h- 15l/100km, a szaleństwo autostradowe: dużo ponad 200km/h- 24l/100km
Na co dzień po Wawie nie mogę zejść pon. 15, ale próbuję ;–) Pozdrawiam
Mogę tylko powiedzieć że powyżej 160 jest głośno, powyżej 200 nieprzyjemnie głosno, a powyżej 230 adrenalina mi zatkała uszy , więc już nie przeszkadzało:–)
Wywołany do tablicy w temacie spalania przyznaje... no cóż podróż Wawa-Poznań-Wawa średnio 160km/h- 15l/100km, a szaleństwo autostradowe: dużo ponad 200km/h- 24l/100km
Na co dzień po Wawie nie mogę zejść pon. 15, ale próbuję ;–) Pozdrawiam
-
arturos69
arturos69 napisał(a):Chętnie bym odpowiedział w temacie wyciszenia , ale nie mam porównania. Nie jechałem 3 z innym motorem. Jechałem mazdą 6 2.3B ale bez turbiny to jest wyrażnie ciszej, ale to nie trafione porównanie.
Mogę tylko powiedzieć że powyżej 160 jest głośno, powyżej 200 nieprzyjemnie głosno, a powyżej 230 adrenalina mi zatkała uszy , więc już nie przeszkadzało:–)
Wywołany do tablicy w temacie spalania przyznaje... no cóż podróż Wawa-Poznań-Wawa średnio 160km/h- 15l/100km, a szaleństwo autostradowe: dużo ponad 200km/h- 24l/100km
Na co dzień po Wawie nie mogę zejść pon. 15, ale próbuję ;–) Pozdrawiam
Chyba po lifcie M3 i M6 dostały nowe wyciszenia – szumią te sprzed lifta
Nowy zoom zoom,stare uczucia 
- Od: 27 lut 2005, 12:11
- Posty: 137
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 sport 2.0
Jimmy7772 napisał(a):zamknąłem licznik 230km/h

Witam
Wracając do tematu blokady w wersjach US-spec czy komuś udało się zdjąć to ograniczenie, czy jest to w ogóle możliwe ? W mojej 2.0 automat ciągnie dobrze do około 200km/h i potem odcina i
Wracając do tematu blokady w wersjach US-spec czy komuś udało się zdjąć to ograniczenie, czy jest to w ogóle możliwe ? W mojej 2.0 automat ciągnie dobrze do około 200km/h i potem odcina i
- Od: 11 lis 2009, 15:22
- Posty: 62
- Auto: była Mazda 3 2.0 16V 2007 tiptronic
jest Mercedes C SportCoupe 200 kompresor
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość