Wyciszenie Mazdy 3 oraz odgłosy, szumy toczenia i opon
Nie tak drogo. Powiedziałbym że jak na usługę serwisową, szczególnie w ASO to tanio. Oczywiście wszystko zależy od tego co znaczy kompleksowe wyciszenie. Bo dla mnie to by oznaczało robienie podłóg, nadkoli, drzwi, dachu. Same porządne materiały do wyciszenia trochę kosztują.
- Od: 1 kwi 2008, 22:12
- Posty: 629
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 3, 2.0 diesel
To jednak chyba lekkie jajca, żeby w XXI w. proponować w ASO w ramach serwisu za niezłą kasę wyciszenie nowego produkcyjnie modelu samochodu, który powinien być wyciszony fabrycznie...
Trochę to wstyd i przyznanie się, że wyciszenie fabryczne jest do 

POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
mr_t napisał(a):Bo dla mnie to by oznaczało robienie podłóg, nadkoli, drzwi, dachu. Same porządne materiały do wyciszenia trochę kosztują
Nadkoli standardowo nie wyciszaja, bo podobno juz sa wyciszone
Lorento napisał(a):To jednak chyba lekkie jajca, żeby w XXI w. proponować w ASO w ramach serwisu za niezłą kasę wyciszenie nowego produkcyjnie modelu samochodu, który powinien być wyciszony fabrycznie...
Oferta dotyczy wszystkich modeli mazdy, rowniez 6-ki
Lorento napisał(a):Trochę to wstyd i przyznanie się, że wyciszenie fabryczne jest do
Niekoniecznie. Samochody niekiedy wycisza sie jedynie z uwagi na audio, a nie "ogolna" glosnosc....
Właśnie doświadczyłem dźwięków toczenia Trójki BK. Gość walczył z tą przypadłością przekładając opony na inne o bardzo niskim indeksie głośności i efekt był ten sam. Mówił, że one po prostu tak mają.
Pozdrawiam,
Bartek v brachu
Honda HR-V 4WD 1.6/105KM/2001/LPG
VW New Beetle 2.0/115KM/1999/LPG
[S] Yamaha Majesty II 250/21KM/2001
Bartek v brachu
Honda HR-V 4WD 1.6/105KM/2001/LPG
VW New Beetle 2.0/115KM/1999/LPG
[S] Yamaha Majesty II 250/21KM/2001
- Od: 27 paź 2009, 14:36
- Posty: 15
- Skąd: Pyrlandia (P-ń)
- Auto: pseudo 4WD, niezniszczalna Honda HR-V
cienka blacha, nadkola bez wyciszenia, slabo wyciszony bagaznik oraz jakas taka dziwna podloga przez ktora slychac najdrobniejsze kamyczki przelatujace pod autkiem, przegroda grodziowa tez przenosi halas. kumulacja robi swoje, trzeba wlaczyc ulubione radio i w droge 
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Niedawno wymienilem fabryczne Bridgestone ER30 na Nokian H i jest znaczaca roznica. Naprawde polecam! Szumy toczenia sa o wiele nizsze i moim zdaniem znajduja sie na poziomie porownywalnym z innymi samochodami tej klasy (np. Focusem). Takze przy wyzszych predkosciach jest ciszej, choc tutaj do pelni szczescia brakowaloby wyciszenia bagaznika. Czy ktos to robil w sedanie lub ma pomysl jak to zrobic niewielkim kosztem tak, aby nie stracic gwarancji?
Koledzy raczą przesadzać. Jeździłem samochodami kilku innych marek i według mnie w m3 poziom hałasu jest zdecydowanie niższy (mowa o benzynie). Poprzednio miałem mondeo mk3 tdci i tam było głośno (zawieszenie, silnik – oczywiście wsio sprawne). W porównaniu z nim jazda m3 to poezja...
- Od: 21 paź 2009, 10:15
- Posty: 16
- Skąd: Będzin
- Auto: m3 1,6 benzyna 2004
Zgadza sie. Ja tez uwazam, ze poziom wyciszenia nie jest az tak zly, jak niektorzy pisza. Zwlaszcza teraz, po zmianie opon. Jednak w miare jedzenia wzrasta apetyt i wydaje sie, ze zawsze mogloby byc lepiej:)
co do hałasu to silnik benzynowy 2.0 pracuje wg mnie cicho, natomiast szumy toczenia opon (Conti PremiumContact2) są IMO wyższe niż analogiczne w Skodzie Octavii I którą jeżdżę na co dzień (ContiSportContact) (fakt, że diesel w octavii potrafi wydawać dźwięk będący dominującym
)

- Od: 17 kwi 2009, 16:38
- Posty: 13
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 2.0 150KM '08 sedan
Ja po wymianie opon na nówki, wyciszeniu bagażnika i tylnych nadkoli matami bitumicznymi i filcem nie narzekam. Zwłaszcza w przypadku jazdy miejskiej na niższych biegach słyszę wyraźną różnicę. Oryginalne Bridgestone'y przed wymiana miały około 4,5mm i strasznie huczały. Przy wyższych prędkościach dość mocno słychać szum powietrza.
- Od: 9 lip 2008, 14:20
- Posty: 34
- Skąd: Poznań - Leszno
- Auto: Mazda 3 1.6 diesel 2004r
ja uwazam ze decydujace znaczenie ma nawierzchnia, w UK asfalt jest mozna powiedziec dosc specyficzny tzn bardzo glosny. w zeszly weekend wybralem sie na jednodniowa wycieczke do francji i bylem w glebokim szoku ze moja mazdzina jest tak cicha w srodku. doslownie nic a nic nie dochodzilo do wnetrza oprocz lekkiego odglosu silnika. a co do wygluszania, wykleilem caly bagaznik z bokami oraz blache pod tylna kanapa i nie zauwazylem znaczacej poprawy, moze cos zle zrobilem nie wiem:/
- Od: 3 sty 2009, 23:35
- Posty: 462
- Skąd: Londyn/Walbrzych
Nawierzchnia ma wpływ na hałas, co nie znaczy, że Madzia jest pozbawiona winy. Niezależnie od asfaltu nie powinno słychać w takim (choć bardzo źle nie jest) stopniu toczących się opon. Jeśli nabędę M3 na pewno od razu wykonam wygłuszenie matami, które są bardzo skuteczne – stosuje do systemów audio.
Pozdrawiam,
Bartek v brachu
Honda HR-V 4WD 1.6/105KM/2001/LPG
VW New Beetle 2.0/115KM/1999/LPG
[S] Yamaha Majesty II 250/21KM/2001
Bartek v brachu
Honda HR-V 4WD 1.6/105KM/2001/LPG
VW New Beetle 2.0/115KM/1999/LPG
[S] Yamaha Majesty II 250/21KM/2001
- Od: 27 paź 2009, 14:36
- Posty: 15
- Skąd: Pyrlandia (P-ń)
- Auto: pseudo 4WD, niezniszczalna Honda HR-V
Skoro winna jest nawierzchnia dlaczego nie słyszę dużej różnicy w innych autach, gdzie w M3 jest ona zdecydowana (słyszalna z przenoszącego się rezonansu blachy) ?
To tak jakby słabe osiągi auta winić kiepskim paliwem...
To tak jakby słabe osiągi auta winić kiepskim paliwem...
Pozdrawiam,
Bartek v brachu
Honda HR-V 4WD 1.6/105KM/2001/LPG
VW New Beetle 2.0/115KM/1999/LPG
[S] Yamaha Majesty II 250/21KM/2001
Bartek v brachu
Honda HR-V 4WD 1.6/105KM/2001/LPG
VW New Beetle 2.0/115KM/1999/LPG
[S] Yamaha Majesty II 250/21KM/2001
- Od: 27 paź 2009, 14:36
- Posty: 15
- Skąd: Pyrlandia (P-ń)
- Auto: pseudo 4WD, niezniszczalna Honda HR-V
mając diesla mogę o tym tylko pomarzyćmandzynek napisał(a):moja mazdzina jest tak cicha w srodku. doslownie nic a nic nie dochodzilo do wnetrza oprocz lekkiego odglosu silnika
od 160km/h rozmowa z pasażerem z tylnej kanapy jest nie lada wyzwaniem
szczerze przyznam, że jestem w szoku z tą głośnością w aucie. Wcześniej jeździłem hondą i tam czegoś takie nie odnotowałem. Poprawę przyniosła zmiana opon na nokiany z bridgestone, ale kolo 80 i dalej, to buczy i huczy że hej. Po miescie komfort jazdy trochę się poprawił, ale generalnie tragedia. Użytkuję mazdę dwa miesiące i średnio jestem z niej zadowolony. Widoczność z pozycji kierowcy wiele pozostawia do życzenia, ale tutaj przecież mówimy o halasie, wiec pominę temat. jak i spalanie 
rafek
- Od: 2 wrz 2009, 11:53
- Posty: 18
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 3 H 1,6 benz 2006
rafek napisał(a):Użytkuję mazdę dwa miesiące i średnio jestem z niej zadowolony. Widoczność z pozycji kierowcy wiele pozostawia do życzenia, ale tutaj przecież mówimy o halasie, wiec pominę temat. jak i spalanie
Oł maj gad

- Od: 21 paź 2009, 10:15
- Posty: 16
- Skąd: Będzin
- Auto: m3 1,6 benzyna 2004
No potwierdzam, tragedia, same minusy w tej M3. I jeszcze dodatkowo trzeba drapać szyby w zimie – SKANDAL ...
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
- Od: 1 lis 2007, 11:47
- Posty: 146
- Skąd: zDolny Śląsk
- Auto: 3 BK Y6 '07
pabl0 napisał(a):No potwierdzam, tragedia, same minusy w tej M3. I jeszcze dodatkowo trzeba drapać szyby w zimie – SKANDAL ...
poprawie Ci humor, ja znalazlem na ta wade idealny sposob, fakt to co pomoglo jest dosc drogie ale jest niezwykle uniwersalne, albowiem pomaga rowniez w lato, to cos to... garaz
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości