Traci moc, kontrolka Check Engine

Postprzez vqsoft » 27 sty 2010, 20:05

d&d napisał(a):Witam

Jaki lejecie olej do niej (pełna nazwa) czy dexelie czy może jakiś elf????
I jeszcze bardzo ważna kwestia rozrząd czy ona chodzi na pasku czy na łańcuszku jak pisałem do salonu powiedzieli mi że w tej Maździe wymienia się rozrząd przy przebiegu 240 000 km czy to prawda????

Pozdrawiam


no jestem juz po wymianie rozrządu u Jaksy!. fura ma przejechane 78kkm ( potwierdzone) rozrząd postanowiłem jednak prewencyjnie wymienić. Co sie okazało – pasek , rolki , napinacz wszystko ok bez śladów zużycia!
Jadnak pompa wody ciekła! i to nie ciekła na uszczelnieniu wirnika tylko na obudowie! wszystko przez to ze ta pompa jest z tworzywa i niestety pękło jedno z mocowań

wiec mam nowy rozrząd i spokój na 100kkm

koszt 1500pln z rabatem!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez dawid39lo » 24 wrz 2010, 00:51

Witam kolegów. W mojej madzi miałem ten sam problem z kontrolką check engine aż do dzisiaj. Otóż okazało się że wystarczyło wymienić filtr paliwa i autko jak nowe. Mechanik podłączył filtr ale go nie zalał ropką no i się zapowietrzył układ. Trzeba było wyjąć filtr, zalać go i użyć pompki manualnej albo jak on to zrobił podłączyć kawałek gumowej rurki do przelotu paliwa przez pompę i zassać paliwo. Po kilku próbach autko odpalilo i udało mi się go przetestować. Efekt – zadowolenie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 19:47
Posty: 50
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda 3 1.6 CiTD 109KM, 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323