Silniki te nie maja problemów z turbinami jak wszystko robione jest przy nich prawidłowo.
Nawet wymiana oleju jest w nich bardzo ważna bo filtr oleju jest odśrodkowy i do tego z bolcem na którym jest mały oring utrzymujący olej w nim do momentu odkręcenia.Dlatego bardzo ważne jest aby najpierw odkręcić filtr oleju wtedy cały syf który został zbierany trafi do miski a następnie spuszczamy go.Jak ktoś zrobi odwrotnie to spuszcza olej zakręca korek odkręca filtr a ten syf spływa do miski i zostaje zalany świerzym olejem.Druga sprawa to proponuje wymieniać olej częściej niż co 20tys.km.
pytanie do ludzi którzy robili przeglądy w ASO – wypowiedzcie sie proszę jak jest to robione w serwisach
o ile w przy normalnym usytuowaniu filtra oleju – gdzieś na bloku od dołu silnika taki sposób wymiany jest dla mnie zrozumiały i naturalny
ale w 1.6 mz-cd jest filtr od góry
i ciężko jest to zrobić w takiej kolejności
pozdrawiam