Strona 1 z 2
Dodanie kilku koni

Napisane:
15 wrz 2009, 19:13
przez fly29
Witam,chodzi mi cały czas po głowie podkrecenie mojej Madzi,słyszałem ze ze 109KM mozna uzyskac około 130KM,czy ktoś juz u siebie to robił?zastanawiam sie czy ten silniczek diesla nie jest za mały pojemnosciowo 1.6,czy nie za duza moc jak na niego ,zeby nie wpłyneło to na jego żywotność lub usterkowość.Zgóry dziekuje za wyrażenie waszego zdania i rady.Pozdrawiam

Napisane:
9 paź 2009, 12:31
przez CezaR83
fly29 napisał(a):słyszałem ze ze 109KM mozna uzyskac około 130KM
Owszem można

i to jest bezpieczna wartość jak na ten motor.
fly29 napisał(a):zeby nie wpłyneło to na jego żywotność lub usterkowość
Narazie jakoś nikt sie nie skarżył przynajmniej z tego powodu.
Poza tym to lepiej by było jakbyś z tym pytaniem pojawił sie w dziale Tuning tam jest temat o chipowaniu diesli, bo jak widzisz tutaj nikt ci nie odpowiedział zbyt szybko

To taka rada na przyszłość.


Napisane:
30 paź 2009, 21:54
przez lucaspl88
jakie jest przeliczenie amerykanskich "hosepower" na KM ? i takze ft/lbs torque na NM.
ja z mojej mazdy 3 2.3 tutaj w stanach wyciagnolem 185hp na kola, i 190ft/lbs na kola..
jaki by byl przelicznik ?

Napisane:
30 paź 2009, 23:21
przez brachu
1 HP = 1 KM, ale już 1 ft/lbs = 1.356 Nm
Poza tym Twój 2.3 to wolnossący benzyniak więc po jakich modyfikacjach wyciągnąłeś większą moc ?

Napisane:
30 paź 2009, 23:33
przez lucaspl88
Intake/pelny wydech (headersy + 2.5" calosc pozostalego wydechu)/zero katalizatorow/stage 2 sprzeglo, lzejsze flywheel/ motylki z intejku wyciagniete/ CP-E Standback 2 (do tunowania)
http://www.cp-e.com/2157.html/ i w sumie to troszke innych zeczy.. jeszcze Balance Shaft wyciagnolem (tylko w 2.3 litra) i teraz bierze 5.5 litry oleju
w sumie to moze bedziesz mogl zobaczyc moj profil na amerykanskim forum
http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=150914.0
kosztowna sprawa, w sumie juz w aucie siedzi druga transmisja, bo pierwsza pekla jak na 1/4 mili pojechalem..


Napisane:
31 paź 2009, 10:17
przez vqsoft
lucaspl88 – stary weź się trochę przyłóż do pisania po polsku albo lepiej pisz po angielsku
bo ciężko się to czyta.

Napisane:
31 paź 2009, 19:08
przez lucaspl88
no staram sie jak moge, nie wydaje mi sie ze tak zle az mi idzie.
Jesli chodzi o modyfikacje do mazdy, mozna intajk zalozyc, i wydech itp, ale ciezko jest znalezc software do tunowania. Ja znalazlem ten CP-E Standback, ale on mnie kosztowal $600 !

Napisane:
2 lis 2009, 10:52
przez pabl0
lucaspl88 napisał(a):no staram sie jak moge, nie wydaje mi sie ze tak zle az mi idzie.
Potwierdzam, idzie Ci całkiem dobrze, ja Cie rozumiem

I lepiej żebyś pisał tym stylem niż w ogóle. A ciekawych rzeczy można się dowiedzieć zwłaszcza jak to jest z częściami do M3 w stanach. Szkoda tylko że mam M3 w dieslu więc niewiele z tego dla mnie się nadaje

dodanie kilku koni

Napisane:
2 lis 2009, 12:08
przez Fan
Powiedzcie . Jak takie dodawanie mocy odbywało by się w silniku benz 1,6 16 V. Tylko się mówi o dislach.

Napisane:
2 lis 2009, 13:46
przez kocio
W benzynowych marginesy są znacznie mniejsze i tym samym mniejsze są osiągane przyrosty mocy więc mało kto się bawi w modyfikacje softów.

Napisane:
13 lis 2009, 00:56
przez Jimmy7772
w tegoroczne wakacje poddałem sie zabiegowi wzmocnienia mojej magdy w profesjonalnym zakładzie
silnik 1,6cd w seri miał miec 109km i 240nm
mój motor 135ty przebiegu po wstepnym hamowaniu uzyskal zaskakujące 114km i 265nm
co po chipie dało mu ostatecznie 135km i 301nm

przejechałem juz 10tys , mój mechanik mowi ze mój silnik sie dotarł

polecam , bo róznica jest naprawde duża

Napisane:
13 lis 2009, 07:34
przez vqsoft
jakie koszta?

Napisane:
13 lis 2009, 09:43
przez Jimmy7772
1600pln w łodzi

Napisane:
13 lis 2009, 23:24
przez siechu
a dla benzyniaka tez się coś da ?:)

Napisane:
14 lis 2009, 00:02
przez CezaR83
siechu napisał(a):a dla benzyniaka tez się coś da ?:)
odp pewnym cytatem "Masa energii psu w du*e..."
inaczej...
Przyrost jest zbyt mały, żeby sobie tym głowę zawracać.


Napisane:
14 lis 2009, 10:24
przez widmo82
CezaR83 To moze oodwroc ten cytat ... Ubytek mocy tak ze 20KM nie jest taki duzy zeby sobie nim glowe zawracac

Ja z checia przygarne jakies koniki do mojej stajenki


Napisane:
24 lis 2009, 15:10
przez DavidPiatek
Jimmy7772 napisał(a):co po chipie dało mu ostatecznie 135km i 301nm
Warto te 25km dodawac, czy malo odczuwalny jest ten przyrost? wplywa jakos na spalanie?
Mamie szukam nowego auta i ta Mazda jest najpowazniejszym "pretendentem". Niemniej jednak, po kilkunastu kilometrach za kolkiem 3'ki 1.6 mialem wrazenie ze te 109km to jednak troszke za malo. Moze i mamie wystarczy, ale jednak, jesli zrobienie remapu i dorzucenie 25km jest OK dla silnika to moze warto by bylo to zrobic od razu po zakupie? :–)
Innymi slowy – czy roznica rzeczywiscie jest tak bardzo "naprawde duza", zeby bylo to ekonomicznie uzasadnione? ;–)

Napisane:
24 lis 2009, 16:18
przez CezaR83
DavidPiatek napisał(a):Warto te 25km dodawac, czy malo odczuwalny jest ten przyrost? wplywa jakos na spalanie?
Warto, jest odczuwalny. spalanie róznie, zalezy jaki program czy BoX.
DavidPiatek napisał(a):Mamie szukam nowego auta
Nie warto, mamie w zupełności wystarczy ok 110KM i te ok 250Nm
DavidPiatek napisał(a):czy roznica rzeczywiscie jest tak bardzo "naprawde duza"
Różnica jest, czy duża? zależy dla kogo


Napisane:
24 lis 2009, 17:32
przez DavidPiatek
Wlasnie mama czasami lubi przycisnac

ale moze masz racje i nie ma sensu tego robic.
Orientujesz sie moze, jak sie trzyma skorzana tapicerka w tych Mazdach? nie gotuje tylka w cieplejsze dni?

Napisane:
24 lis 2009, 17:46
przez vqsoft
każda skóra gotuje tyłek – chyba ze masz siedzenia wentylowane