Strona 1 z 3

Olej w okolicach 1 i 4 wtrysku

PostNapisane: 29 sie 2008, 22:22
przez grzesiek8630
Witam. Niepokoi mnie że w moim samochodzie zauważyłem że wystepuje olej w okolicach 1 i 4 wtryskiwacza- przy 2 i 3 jest sucho. Gdy silnik się rozgrzeje olej się przepala i poprzez wentylację wchodzi do środka nieprzyjemny zapach. Co może być przyczyną występowania tam oleju??

Łączę z Wtryskiwacze – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania.

wtryskiwacze (wtryski)

PostNapisane: 5 gru 2008, 16:24
przez BlackM3
Chciałem się dowiedzieć jakie wtryski są montowane fabrycznie w Mazdach 3 z 2004 roku (silnik 1.6 CiTD 109 KM). Chodzi o firmę. Przymierzam się do wizyty w firmie, która zajmuje się regeneracją wtrysków i są to istotne informacje, bo cena uzależniona jest od producenta.


Łączę z Wtryskiwacze – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania.

PostNapisane: 5 gru 2008, 23:30
przez Iktorn92
Strzelam ze Denso gdyz chyba pompa jest tej firmy a to japonski producent.

PostNapisane: 6 gru 2008, 01:02
przez Lukano
Wtrysków do CR raczej się nie regeneruje. A co się z nimi stało, że po kilku latach się popsuły ?? Toż to 2004 rok.

PostNapisane: 6 gru 2008, 20:29
przez BlackM3
Chyba jednak się regeneruje.
Tu link
http://naprawa-wtryskiwaczy.pl/

Już sprawdziłem. Są to wtryskiwacze BOSH o numerze katalogowym 0445110188

PostNapisane: 6 gru 2008, 23:11
przez mtaranti
czyli te problemy to jednak wina wtrysków?
czemu sie popsuły? paliwo? przebieg?

PostNapisane: 7 gru 2008, 03:02
przez hoffman.auto.pl
0445110188 – sprawdzenie 70zł .... ewentualan regeneracja 70zł ( wymiana końcówki + uszczelnienie),
W GŁADYS BOSCH SERWIS po 90zł

PostNapisane: 7 gru 2008, 17:54
przez BlackM3
hoffman.auto.pl a ile kosztuje wymontowanie wtrysków z mazdy 3?

PostNapisane: 8 gru 2008, 11:02
przez BlackM3
mtaranti napisał(a):czyli te problemy to jednak wina wtrysków?
czemu sie popsuły? paliwo? przebieg?


Wszystko w aucie zostało sprawdzone. Zostaje układ paliwowy, a polskie paliwo nie ma problemów z jego psuciem.

Wtryskiwacze – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania

PostNapisane: 3 cze 2009, 10:38
przez hunter_luk
Ostatnio w mojej M3 zauwazylem wyciek czarej substancji spod wtryskow i zapach spalonego oleju w srodku samochodu, mechanik powiedzial mi ze uszczelki pod dwoma wstryskami sa uszkodzone...

Czy ktos juz mial podbny problem w M3 ? czy to czesta usterka dla tego modelu ? i dlaczego sie tak stalo...?

Dodam ze nie uzywalem samochody przez 3 tygodnie przed awaria.


Łączę z Wtryskiwacze – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania.

PostNapisane: 3 cze 2009, 16:25
przez CezaR83
Jaki Ona ma przebieg i ogólną historię? Kto nia jeździł czy miała wypadek itp?

PostNapisane: 3 cze 2009, 16:36
przez hunter_luk
Przebieg 92 000 km, bezwypadkowa, uzytkowana glownie na autostradzie, stan idealny (poza silnikiem), poprzedni wlasciciel robil przeglady i serwis regularnie u producenta.

PostNapisane: 3 cze 2009, 16:59
przez CezaR83
Hmmm autostrady... może był piłowany na max prędkościach i obrotach i szlag go trafił... a przeglądy swoją drogą, wszystkiego na przeglądzie nie sprawdzają! :| w sumie to może ktoś bardziej kompetentny sie wypowie... bo może mnie to samo czeka :D

PostNapisane: 6 cze 2009, 11:00
przez Gregen
Z tego co wiem to M3 juz tak mają, że niektóre lubią cieknąć przy wtryskach. W moim przypadku nie ma takich objawów (przebieg podobny) co wywołało szczególne zdziwienie pana mechanika w warsztacie :)

Ja bym się zbytnio nie przejmował jeśli oczywiście to nie duży wyciek.

PostNapisane: 7 gru 2009, 09:06
przez BlackM3
Mam pytanko, może ktoś się będzie orientował. W maździe mam wtryski bosch o numerze katalogowym 0445110188. I teraz zastanawia mnie czy wtryski o innych oznaczeniach pochodzące jednak z tych samych silników (1.6 HDI – peugeot, citroen, 1.6 TDCI fird), będą pasować do mojego silnika. Jest spoko wtryskiwaczy pochodzących z demontażu jednak różnią się oznaczeniem od moich.


Skąd wiedzieć czy będą działać u mnie?

PostNapisane: 7 gru 2009, 09:20
przez vqsoft
nie wiem jak z numerami
ale czytając mądrą książkę o ukl wtryskowych ważna jest tolerancja wtryskiwacza. ( str 35 poradnika)

Rys. 2.17. Porównanie oznaczeń na wtryskiwaczach
układów CDI 2 (A) i CDI 3 (B). Oznaczenie
(1, 2 lub 3) na rysunku A informuje, w jakim oknie
tolerancji znajduje si´ dany wtryskiwacz. Oznaczenie
(4) na rysunku B informuje, że dany wtryskiwacz
nie podlega klasyfikacji, którą zastąpiono przez
kompensację dawki wtrysku (IMA)

wiesz już jakie wtryski siedzą w 1.6 mz-cd ?
pompa jest chyba boscha

PostNapisane: 7 gru 2009, 09:35
przez BlackM3
vqsoft napisał(a):wiesz już jakie wtryski siedzą w 1.6 mz-cd ?
pompa jest chyba bosha


No nie bardzo. Pytanie jest proste – czy wtryskiwacze oznaczone:

0 445 110 188 (mazda 3)
0 445 110 136 (focus)
0 445 110 239 (peugeot)

to to samo?

Różnią się tylko ostatnimi 3 cyframi. Pracują w tych samych silnikach. Z czego wynika różnica w oznaczeniach?

PostNapisane: 7 gru 2009, 17:44
przez vqsoft
BlackM3 patrząc na allegro to do m3 sa tez wtryski 0 445 110 259
więc dochodzi 4ty numer

PostNapisane: 7 gru 2009, 18:26
przez vqsoft
co do pompy –
Obrazek


wiec na bank bosch – i to od sąsiadów ;(

skoro bosch na wejściu to i wtryski pewno boscha
_________________

PostNapisane: 7 gru 2009, 20:10
przez Riki
Motor w trójce (jak i połowa tego auta) to taka sklejka europejska... osprzętu japońskiego trochę jest ale przeważa właśnie Bosch. Mowa oczywiście o 1.6 bo 2.0 to inna bajka :D

Lukano napisał(a):Toż to 2004 rok.

Nie rocznik a przelot (eksploatacja) zabija wtryski ;)

BlackM3 jaki to auto ma przebieg? realny....