Zgasnął silnik podczas jazdy Mazda 3 1.6 MZ-CD POMOCY !
Mam nietypowy problem. A mianowicie podczas normalnej jazdy moja Mazda 3 1.6 diesel zgasła nagle. Kręci rozrusznik ale nie chce odpalić. Mechanik powiedział że jakiś sterownik na pompie mógł wysiąść (na krótko odpalając na chwilę załapie ok 1-2 s i gaśnie) lub w moim samochodzie znajduje się gdzieś przycisk przeciwwstrząsowy- mogłem wpaść w dół i mi wyłączyło samochód. Tylko nie wem gdzie w moim aucie coś takiego się znajduje. Prosze o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Samochód jest mi dość szybko potrzebny.
Ostatnio edytowano 21 lis 2008, 08:30 przez grzesiek8630, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 27 lut 2008, 10:46
- Posty: 11
- Skąd: Pomiechówek
- Auto: Mazda 3, 2004r. 1,6 diesel
I drodzy użytkownicy co tej mojej maździe może dolegać. Czy jest coś takiego jak właśnie ten wyłącznik przeciwuderzeniowy??
- Od: 27 lut 2008, 10:46
- Posty: 11
- Skąd: Pomiechówek
- Auto: Mazda 3, 2004r. 1,6 diesel
nie ma!!!
nie szukaj!!!
gdzie indziej jest problem.....
E.
nie szukaj!!!
gdzie indziej jest problem.....
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
nie uderzyłem w tym problem
- Od: 27 lut 2008, 10:46
- Posty: 11
- Skąd: Pomiechówek
- Auto: Mazda 3, 2004r. 1,6 diesel
Nie wiem o co mu chodziło w tym stwierdzeniu na krótko- niezbyt znam się na mechanice. Cytuję slowa mechanika. Jutro może podciągnę go do kogoś kto ma komputer to może wyskoczy jakiś błąd.
- Od: 27 lut 2008, 10:46
- Posty: 11
- Skąd: Pomiechówek
- Auto: Mazda 3, 2004r. 1,6 diesel
grzesiek8630 – widzisz, póki nie napiszesz porządnego tematu (właściwa treść zgodnie z REGULAMINEM działu) to nie dostaniesz żadnej wartościowej odpowiedzi.
To taki niepisany kod na każdym forum – u nas też.
Wchodzisz na pierwszy post, robisz zmień...... i tak jak w regulaminie poprawiasz...
To taki niepisany kod na każdym forum – u nas też.
Wchodzisz na pierwszy post, robisz zmień...... i tak jak w regulaminie poprawiasz...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Nie wiem co w tym jest żle napisane. Może wkońcu ktoś wyjaśni jak powinien wyglądać temat a nie tylko poucza- niestety nie wiem gdzie jest napisane to jak powinno być wyglądać
- Od: 27 lut 2008, 10:46
- Posty: 11
- Skąd: Pomiechówek
- Auto: Mazda 3, 2004r. 1,6 diesel
Mazda naprawiona. Było podejrznie że to pompa paliwa poszla ale okazało się że to tylko jakiś kabelek elektryczny który podłączony jest do pompy
- Od: 27 lut 2008, 10:46
- Posty: 11
- Skąd: Pomiechówek
- Auto: Mazda 3, 2004r. 1,6 diesel
Witam wszystkich serdecznie i proszę o pomoc
Dzisiaj wieczorem podczas jazdy samochód po prostu zgasnął ... Akumulator jest na pewno w porządku silnik kręci bez problemu wszystkie kontrolki palą się właściwie.
Samochód ma przejechane 90 000 km 2005r.. Niestety dzisiaj już nic więcej nie sprawdzę ale może mi coś zasugerujecie. Autko nie jest moje i za wiele o nim nie wiem ale sam
chciałbym sprawdzić pewne rzeczy za nim pójdzie na serwis...
Moje rozważania :
1. Być może zapchany został filtr paliwa ? Auto jeździ na dobrym paliwie i zawsze tankowane jest na autoryzowanej stacji ale nie wiem kiedy filtr został zmieniany gdzie jest w aucie ? i jak cos jak sie odpowietrza układ.
2. Może zwarł przełącznik uderzeniowy ... ? Gdzie sie znajduje ?
3. Może problem jest ze świecami żarowymi jak sprawdzić świece żarowe ?
4. Problem z układem zaplonowym, kable zapłonowe ?
5. Problem z napięciem na pompę wtryskową jak to wygląda w common rail ?
Co można jeszcze samemu sprawdzić czekam na wasze cenne uwagi
Autko jest pilnie potrzebne i nie ukrywam że liczę na was bardzo !
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Dzisiaj wieczorem podczas jazdy samochód po prostu zgasnął ... Akumulator jest na pewno w porządku silnik kręci bez problemu wszystkie kontrolki palą się właściwie.
Samochód ma przejechane 90 000 km 2005r.. Niestety dzisiaj już nic więcej nie sprawdzę ale może mi coś zasugerujecie. Autko nie jest moje i za wiele o nim nie wiem ale sam
chciałbym sprawdzić pewne rzeczy za nim pójdzie na serwis...
Moje rozważania :
1. Być może zapchany został filtr paliwa ? Auto jeździ na dobrym paliwie i zawsze tankowane jest na autoryzowanej stacji ale nie wiem kiedy filtr został zmieniany gdzie jest w aucie ? i jak cos jak sie odpowietrza układ.
2. Może zwarł przełącznik uderzeniowy ... ? Gdzie sie znajduje ?
3. Może problem jest ze świecami żarowymi jak sprawdzić świece żarowe ?
4. Problem z układem zaplonowym, kable zapłonowe ?
5. Problem z napięciem na pompę wtryskową jak to wygląda w common rail ?
Co można jeszcze samemu sprawdzić czekam na wasze cenne uwagi
Autko jest pilnie potrzebne i nie ukrywam że liczę na was bardzo !
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Są samochody i jest MAZDA :)
Poprzednio :
626 GE FP 92r. 1,8 105KM 16V
Mazda Xedos 6 95r. 2.0i V6 24V 140KM
Poprzednio :
626 GE FP 92r. 1,8 105KM 16V
Mazda Xedos 6 95r. 2.0i V6 24V 140KM
- Od: 29 paź 2007, 00:57
- Posty: 20
- Skąd: Tychy
Na wróżby z fusów musisz udać się do Wróżki. Polecam 0-700-881-918
Na szybko:
ad. 1 – nie na 90 proc.
ad. 2 – nie wiadomo
ad. 3 – nie na 100 proc ( żarówki odpowiadaj za odpalenie silnika wyłącznie)
ad. 4 – chyba żartujesz, co masz w temacie, hę?
ad. 5 – sprawdź miernikiem czy napięcie dochodzi do kostki pompy
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności: system dostarczania paliwa i układ elektryczny ( z immo włacznie), ale nie na litość boską kable WN...
Generalnie sądząc po twoich pytaniach lepszą opcją jest fachura, niż samemu tworzenie teorii...
ps. obstawiam tez gdzieś na 80 proc., ze furacz był pstryknięty w okolice silnika...
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Na szybko:
ad. 1 – nie na 90 proc.
ad. 2 – nie wiadomo
ad. 3 – nie na 100 proc ( żarówki odpowiadaj za odpalenie silnika wyłącznie)
ad. 4 – chyba żartujesz, co masz w temacie, hę?
ad. 5 – sprawdź miernikiem czy napięcie dochodzi do kostki pompy
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności: system dostarczania paliwa i układ elektryczny ( z immo włacznie), ale nie na litość boską kable WN...

Generalnie sądząc po twoich pytaniach lepszą opcją jest fachura, niż samemu tworzenie teorii...
ps. obstawiam tez gdzieś na 80 proc., ze furacz był pstryknięty w okolice silnika...
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Immobillaizer jest wporządku napewno , a autko było delikatnie stuknięte z przodu ale co to ma do rzeczy ?
Są samochody i jest MAZDA :)
Poprzednio :
626 GE FP 92r. 1,8 105KM 16V
Mazda Xedos 6 95r. 2.0i V6 24V 140KM
Poprzednio :
626 GE FP 92r. 1,8 105KM 16V
Mazda Xedos 6 95r. 2.0i V6 24V 140KM
- Od: 29 paź 2007, 00:57
- Posty: 20
- Skąd: Tychy
pro-fusion napisał(a):a autko było delikatnie stuknięte z przodu ale co to ma do rzeczy ?
Nic, zupełnie nic. Walnięcie w okolicę komory silnika nowoczesnego turbodiesla w systemie CR nigdy nie powinno mu zaszkodzić, a może powinno pomóc?
Na prawdę radzę szczerze odwiedzić kumatego mechanika....
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Słuchaj po
1 auto jak wspominałem było uderzone z przodu pękniety był tylko zderzak
2 nie każdego stać żeby odrazu jechać na serwis
3 u mnie w mieście nawet gdyby nie ma autoryzowanego serwisu mazdy
4 nie z każdą pierdoła się jedzie odrazu do serwisu są rzeczy które idzie sprawdzić na początek samemu
Skoro nie masz ochoty mi pomóc to prosze mnie pisz więcej bo naprawde to jest dla mnie problem bo auto miałem w ciągłej eksploatacji a teraz zostałem bez. i nie osądzaj kogoś dopóki sam nie będziesz w podobnej sytuacji czego Ci nie zycze
! Ciekawe czy Ciebie by śmieszyły takie teksty jak Ty domnie piszesz gdybyś był na moim miejscu albo kogoś innego .
1 auto jak wspominałem było uderzone z przodu pękniety był tylko zderzak
2 nie każdego stać żeby odrazu jechać na serwis
3 u mnie w mieście nawet gdyby nie ma autoryzowanego serwisu mazdy
4 nie z każdą pierdoła się jedzie odrazu do serwisu są rzeczy które idzie sprawdzić na początek samemu
Skoro nie masz ochoty mi pomóc to prosze mnie pisz więcej bo naprawde to jest dla mnie problem bo auto miałem w ciągłej eksploatacji a teraz zostałem bez. i nie osądzaj kogoś dopóki sam nie będziesz w podobnej sytuacji czego Ci nie zycze

Są samochody i jest MAZDA :)
Poprzednio :
626 GE FP 92r. 1,8 105KM 16V
Mazda Xedos 6 95r. 2.0i V6 24V 140KM
Poprzednio :
626 GE FP 92r. 1,8 105KM 16V
Mazda Xedos 6 95r. 2.0i V6 24V 140KM
- Od: 29 paź 2007, 00:57
- Posty: 20
- Skąd: Tychy
Słuchaj no...
ad. 1. pęknięty zderzak...ok, a wziąłeś pod uwagę siły jakie w momencie uderzenia zadziałały na silnik? Skąd wiesz czy coś się tam nie urwało, nie oderwało ... itd. ( selenoidy, czujniki ...) Ja osobiście stawiam na taką właśnie przyczynę i oby to było, bo inaczej koszta....
ad.2. niestety, w przypadku silników CR, jak stać na konia to musi być stać na owies... pewnych rzeczy nie zbadasz w tych silnikach sam, konieczne co najmniej podpięcie pod tester diagnostyczny, choć i to często nie wystarcza, musi byc ktoś kumaty w te klocki ( nowoczesne silniki diesla );
ad. 3. czy uzyskałeś ode mnie taką radę żeby jechać do ASO?? Jak furacz po gwarancji, to możesz śmiało uderzać do mechaniora, ale z tym silnikiem nie do Czesia w Pierdziszewie, tylko do oblatanego w takich sprawach w miarę porządnego warsztatu...
ad.4. "Idzie" to baba do kibla. Używaj słowa "można"... Samemu nie potrafisz tego raczej naprawić, co widać z Twojego posta ( chcesz sprawdzać kable WN, których w dieslu nie ma...). Musisz odwiedzić fachowca i taka jest konkluzja tej dyskusji. Samemu możesz zbyt wiele zepsuć ( Nie znasz się na tych silnikach? Zgadłem?). Chyba, ze sprawa będzie banalna, np. zabrakło paliwa w baku...
I jeszcze jedno, ja cie nie osądzam i współczuję, ale sam sobie raczej nie pomożesz i takie jest klu mojej rady...
W każdym razie powodzonka...
ad. 1. pęknięty zderzak...ok, a wziąłeś pod uwagę siły jakie w momencie uderzenia zadziałały na silnik? Skąd wiesz czy coś się tam nie urwało, nie oderwało ... itd. ( selenoidy, czujniki ...) Ja osobiście stawiam na taką właśnie przyczynę i oby to było, bo inaczej koszta....
ad.2. niestety, w przypadku silników CR, jak stać na konia to musi być stać na owies... pewnych rzeczy nie zbadasz w tych silnikach sam, konieczne co najmniej podpięcie pod tester diagnostyczny, choć i to często nie wystarcza, musi byc ktoś kumaty w te klocki ( nowoczesne silniki diesla );
ad. 3. czy uzyskałeś ode mnie taką radę żeby jechać do ASO?? Jak furacz po gwarancji, to możesz śmiało uderzać do mechaniora, ale z tym silnikiem nie do Czesia w Pierdziszewie, tylko do oblatanego w takich sprawach w miarę porządnego warsztatu...
ad.4. "Idzie" to baba do kibla. Używaj słowa "można"... Samemu nie potrafisz tego raczej naprawić, co widać z Twojego posta ( chcesz sprawdzać kable WN, których w dieslu nie ma...). Musisz odwiedzić fachowca i taka jest konkluzja tej dyskusji. Samemu możesz zbyt wiele zepsuć ( Nie znasz się na tych silnikach? Zgadłem?). Chyba, ze sprawa będzie banalna, np. zabrakło paliwa w baku...
I jeszcze jedno, ja cie nie osądzam i współczuję, ale sam sobie raczej nie pomożesz i takie jest klu mojej rady...
W każdym razie powodzonka...
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości