Witam,
posiadam mazdę 3 2008r. 1.6 109 km.
Jakieś dwa tyg temu byłem w Polsce. Zrobiłem jej ogólny serwis. Wymiana filtrów, oleju, plus pasek rozrządu.
Jako, że gasła. Doszedł czujnik ciśnienia paliwa na listwie firmy VEMO (skubany drogi był w porównaniu do oferowanych na allegro ale podobno tylko on pasował po numerze) oraz zawór ciśnienia w pompie.
Po przejechaniu około 2000 km samochód znów zaczął gasnąć. Po podpięciu go pod skaner wyskoczyli dwa błędy P0193 i P1181.
Czy znów mógł ulec awarii czujnik ciśnienia na listwie czy raczej skłaniać się ku czemuś innemu.
Pytam gdyż już trochę wsadziłem w naprawę tego samochodu i zastanawiam się czy jest sens dalej brnąć w jego naprawę zwłaszcza, że mechanicy tu gdzie mieszkam są drodzy.
Mazda 3 po serwisie i dalej gaśnie.
Strona 1 z 1
Miałem podobny problem.
Miałem zawalony filtr paliwa jakimiś glutami. Te same gluty znajdowały się w zbiorniku paliwa i zatkały otwór przez który pobierane jest paliwo ze zbiornika do silnika.
Jedynym rozwiązaniem był demontaż i czyszczenie zbiornika paliwa i przedmuchanie wężyków paliwowych między zbiornikiem i silnikiem, i wymiana filtra paliwa.
Czy w Twoim przypadku były jakieś podejrzane zanieczyszczenia w filtrze paliwa ?
Miałem zawalony filtr paliwa jakimiś glutami. Te same gluty znajdowały się w zbiorniku paliwa i zatkały otwór przez który pobierane jest paliwo ze zbiornika do silnika.
Jedynym rozwiązaniem był demontaż i czyszczenie zbiornika paliwa i przedmuchanie wężyków paliwowych między zbiornikiem i silnikiem, i wymiana filtra paliwa.
Czy w Twoim przypadku były jakieś podejrzane zanieczyszczenia w filtrze paliwa ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości