Mazda 3; 1,6D; 2004; BK – Falujące napięcie

Witam,
Poproszę o podpowiedz w jaki sposób rozwiązać mój problem z falującym napięciem, które powoduje częste " mruganie" i przepalanie żarówek.
Problem systematycznie powraca w sezonie przymrozków a zanika w okresie wiosna-lato.
Przy odpaleniu silnika, włączeniu świateł mijania i nawiewu (bez A/C-automatyczna) występuje cykliczne mruganie świateł. Niweluje to wzrost temp. silnika i/lub wyłączenie przycisku off nawiewu.
Woltomierz pokazuje sinusoidalny wzrost i spadek napięcia w przedziale 13V – 14V do momentu jak wyżej.
Czy któryś z klubowiczów spotkał się z takim przypadkiem? Czy wyłącznik nawiewu odłącza tylko wiatrak kabinowy, czy też wpływa pośrednio/bezpośrednio na sprzęgło pompy klim.?
Z góry dziękuję za informację
i
Pozdrawiam!
Przemo
PS. Czas na zmianę tego stanu...
Poproszę o podpowiedz w jaki sposób rozwiązać mój problem z falującym napięciem, które powoduje częste " mruganie" i przepalanie żarówek.
Problem systematycznie powraca w sezonie przymrozków a zanika w okresie wiosna-lato.
Przy odpaleniu silnika, włączeniu świateł mijania i nawiewu (bez A/C-automatyczna) występuje cykliczne mruganie świateł. Niweluje to wzrost temp. silnika i/lub wyłączenie przycisku off nawiewu.
Woltomierz pokazuje sinusoidalny wzrost i spadek napięcia w przedziale 13V – 14V do momentu jak wyżej.
Czy któryś z klubowiczów spotkał się z takim przypadkiem? Czy wyłącznik nawiewu odłącza tylko wiatrak kabinowy, czy też wpływa pośrednio/bezpośrednio na sprzęgło pompy klim.?
Z góry dziękuję za informację
i
Pozdrawiam!
Przemo
PS. Czas na zmianę tego stanu...