Witam wszystkich,
Bardzo proszę o pomoc zakupiłem samochód przed tygodnie,.
Wydawało mi się że samochód nie ma mocy więc podpiłem go pod komputer.
Wyskoczyły 4 błędy.
Proszę o podpowiedź co muszę zrobic.
Bardzo dziękuję za wskazówki.
Mazda 3 1,6 Diesel P1927 P1932 B2212 U2516
Strona 1 z 1
Witaj,
Zakupiłeś auto w ciemno czy robiłeś mu jakiś serwis typu "przed zakupem".
Auto ze sprawdzonego źródła?
Nie chcę tutaj wysnuwać jakichś teorii spiskowych, ale te błędy P1927 i P1932 mogą (i zapewne tak jest) mówić tylko tyle, że skończył się płyn katalityczny (Eolys) i należy go uzupełnić (można samemu, ale pierwszy raz poleciłbym Ci pod okiem fachowca), albo co gorsza mogą wskazywać na grubszy problem przy filtrze FAP. Kwestia do spokojnej diagnozy.
Dwa dalsze błędy B2212 i U2516 to raczej typowy duperel wysłany z magistrali CAN. Sygnalizacja przepalonej żarówki etc. Masz model 2006, więc jest tam upchane nieco więcej dokuczliwej elektroniki. Sprawdź czy po włączeniu postojówek na pokrętle regulacji jasności zegarów zapala się jego (pokrętła) podświetlenie i czy w ogóle jest reakcja opornika (ciemniej/jaśniej) na zmianę pozycji pokrętła, być może zaśniedziały styki lub rozłączył się konektor. W kierunku tego obwodu przynajmniej wskazują te błędy.
Powodzenia
Zakupiłeś auto w ciemno czy robiłeś mu jakiś serwis typu "przed zakupem".
Auto ze sprawdzonego źródła?
Nie chcę tutaj wysnuwać jakichś teorii spiskowych, ale te błędy P1927 i P1932 mogą (i zapewne tak jest) mówić tylko tyle, że skończył się płyn katalityczny (Eolys) i należy go uzupełnić (można samemu, ale pierwszy raz poleciłbym Ci pod okiem fachowca), albo co gorsza mogą wskazywać na grubszy problem przy filtrze FAP. Kwestia do spokojnej diagnozy.
Dwa dalsze błędy B2212 i U2516 to raczej typowy duperel wysłany z magistrali CAN. Sygnalizacja przepalonej żarówki etc. Masz model 2006, więc jest tam upchane nieco więcej dokuczliwej elektroniki. Sprawdź czy po włączeniu postojówek na pokrętle regulacji jasności zegarów zapala się jego (pokrętła) podświetlenie i czy w ogóle jest reakcja opornika (ciemniej/jaśniej) na zmianę pozycji pokrętła, być może zaśniedziały styki lub rozłączył się konektor. W kierunku tego obwodu przynajmniej wskazują te błędy.
Powodzenia
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości