Strona 1 z 1

Problemy z ciśnieniem paliwa

PostNapisane: 22 paź 2016, 13:51
przez TomaszMazda 3
Witam. Zakupiłem nie dawno Mazde 3 1.6 TDI 2006. Została sprowadzona z Włoch. Jak ja kupiłem była bardzo mułowata i włączał sie tryb awaryjny :( . Ten problem mam już z głowy. Jest teraz coś gorszego .
Samochód chodzi bez zarzutów moc wszytsko jest okey ale sa momenty ze gaśnie w czasie jazdy i nie chce odpalić . Czasem moge jeżdzić 60 km i wszystko jest dobrze a czasem 2 km nie mogę przejchać . Postoi czasem noc i znowu działa jak należy i znowu powtarza sie to samo . Pojechałem do mechanika podpiął moja Mazde pod komputer i wyskakiwały błędy ciśnienia paliwa . Zostały wymienione czujniki paliwa , filtr paliwa . Sprawdzone tez były wtryski metoda przelewów i tez wszystko w porządku. Komputer nic nie pokazuje. zrobiłem pare kilometrów i znowu ten sam problem. Tylko jak zajade do mechanika samochód działa bez zarzutu i komputer nic a nic nie pokazuje.... Co to moze byc ?

Re: Problemy z ciśnieniem paliwa

PostNapisane: 22 paź 2016, 17:38
przez danrok
Jak piszesz, że wymieniony czujnik paliwa, to chodzi Ci o czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR? Jeśli nie, to pierwszy do sprawdzenia. Miałem podobne objawy.

Co było powodem wcześniejszej mułowatości z ciekawości?

PostNapisane: 22 paź 2016, 18:11
przez TomaszMazda 3
Powodem był DPF niestety musiałem go usunąć. Z tego co się orientuję to właśnie z tej listwy ale dopytam się jeszcze mechanika.

Re: Problemy z ciśnieniem paliwa

PostNapisane: 22 paź 2016, 19:16
przez danrok
Ta sytuacja dokładnie odpowiada mojej z tego wątku: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=469&t=122356&start=120

Daj znać co mechanik powiedział.

PostNapisane: 23 paź 2016, 12:40
przez TomaszMazda 3
Właśnie byłem u mojego mechanika i nie ma pojecia juz co sie dzieje. Wszystkie czujniki były wymienione. Obawiam sie ze tez to moze byc pompa paliwa. Bo jak kupiłem to filtr paliwa był taki zapchany brudem ze nie wiadomo czy brud nie dostał sie do srodka. Teraz jestem umówiony do serwisu Diesla i tam maja urządzenia aby to sprawdzić .Niestety najbliższy termin to 15 listopad :(

Dopisano 23 paź 2016, 12:43:

Spróbowałem jeździć z nie dokręconym korkiem i widziałem ze na wolnych obrotach spadały mu do 500 ale nie gasł