Mazda 3 1.6 D przerywa na biegu jałowym przy 3200obrotow

Witam kolegów,
Mam problem ze swoja mazda od jakiegoś czasu lecz nie angażowałem się w to zbyt wielce. Poprostu auto do pracy, lecz od pewnego czasu borykam się z tak zwanym brakiem mocy.
Po pierwsze mazda 2007 z dpf, 260tys na liczniku. Turbina wymieniana, razem z dpfem październik 14'. Wszystko już posprawdzam, od n75, każde węże wszystko związane z podciśnieniem ogólnie. DPF co jakiś czas wypalany ręcznie, i do tego co jakiś czas dłuższe trasy przynajmniej raz w tygodniu. Przy 3200 obrotowo z tego co się orientuje załącza sie turbina. Z tyłu biało za mną śmierdzi nieznośnie(dodam ze podczas jazdy to sie nie dzieje) 3200 i jak by co 0.5s odcinało mu paliwo. W końcu przejdzie i zawyje. Ogolenie auto jest strasznie wolne, po dluzszych mekach spokojnie do 140 dojdzie ale pamiętam czasy jak się latało 180 :/ Czy możne ktoś byłby w stanie coś mi podpowiedzieć ?
Mam problem ze swoja mazda od jakiegoś czasu lecz nie angażowałem się w to zbyt wielce. Poprostu auto do pracy, lecz od pewnego czasu borykam się z tak zwanym brakiem mocy.
Po pierwsze mazda 2007 z dpf, 260tys na liczniku. Turbina wymieniana, razem z dpfem październik 14'. Wszystko już posprawdzam, od n75, każde węże wszystko związane z podciśnieniem ogólnie. DPF co jakiś czas wypalany ręcznie, i do tego co jakiś czas dłuższe trasy przynajmniej raz w tygodniu. Przy 3200 obrotowo z tego co się orientuje załącza sie turbina. Z tyłu biało za mną śmierdzi nieznośnie(dodam ze podczas jazdy to sie nie dzieje) 3200 i jak by co 0.5s odcinało mu paliwo. W końcu przejdzie i zawyje. Ogolenie auto jest strasznie wolne, po dluzszych mekach spokojnie do 140 dojdzie ale pamiętam czasy jak się latało 180 :/ Czy możne ktoś byłby w stanie coś mi podpowiedzieć ?