Witam kolegów,
Mam problem ze swoja mazda od jakiegoś czasu lecz nie angażowałem się w to zbyt wielce. Poprostu auto do pracy, lecz od pewnego czasu borykam się z tak zwanym brakiem mocy.
Po pierwsze mazda 2007 z dpf, 260tys na liczniku. Turbina wymieniana, razem z dpfem październik 14'. Wszystko już posprawdzam, od n75, każde węże wszystko związane z podciśnieniem ogólnie. DPF co jakiś czas wypalany ręcznie, i do tego co jakiś czas dłuższe trasy przynajmniej raz w tygodniu. Przy 3200 obrotowo z tego co się orientuje załącza sie turbina. Z tyłu biało za mną śmierdzi nieznośnie(dodam ze podczas jazdy to sie nie dzieje) 3200 i jak by co 0.5s odcinało mu paliwo. W końcu przejdzie i zawyje. Ogolenie auto jest strasznie wolne, po dluzszych mekach spokojnie do 140 dojdzie ale pamiętam czasy jak się latało 180 :/ Czy możne ktoś byłby w stanie coś mi podpowiedzieć ?
Mazda 3 1.6 D przerywa na biegu jałowym przy 3200obrotow
Strona 1 z 1
Na początek turbo nie załacza się przy 3200rpm tylko pracuje cały czas a pompuje od niecałych 2tyś rpm.
Sprawdź czujnik położenia wału, czujnik na szynie CM, filtr paliwa czy się nie przytyka oraz przepływomierz.
Sprawdź czujnik położenia wału, czujnik na szynie CM, filtr paliwa czy się nie przytyka oraz przepływomierz.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
https://www.youtube.com/watch?v=uTxZhCVsTGY takie objawy jeszcze na filmiku
Dopisano 28 gru 2015, 15:32:
Przeplymowierz sprawdzalem, filtr paliwa takze dzisiaj na wszyelki wypadek posprawdzam swiece
Dopisano 28 gru 2015, 15:32:
kropek101 napisał(a):Na początek turbo nie załacza się przy 3200rpm tylko pracuje cały czas a pompuje od niecałych 2tyś rpm.
Sprawdź czujnik położenia wału, czujnik na szynie CM, filtr paliwa czy się nie przytyka oraz przepływomierz.
Przeplymowierz sprawdzalem, filtr paliwa takze dzisiaj na wszyelki wypadek posprawdzam swiece
- Od: 27 gru 2015, 22:18
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 1.6 D
bercikz napisał(a):W moim wypadku to była "5". Zacznij od sprawdzenia czy gruszka turba wogóle działa i daj znać.
Tak gruszka porusza się, tak jak powinna według mnie ale nie wiem jak jest podczas jazdy, ale interesuje mnie dlaczego jest to zacinanie sie na rpm.
- Od: 27 gru 2015, 22:18
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 1.6 D
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości