Odcina moc i dopływ paliwa
Strona 1 z 1
Panowie już nie mam pomysłów i sił ...
Mazda 2006 Lift 1.6 109KM
Co było zrobione
Rozrząd + pompa wody
Filtr oleju, paliwa, powietrza
Czyszczenie silnika
Wycięto FAP
Chiptuning 130KM
Po 2 tyg od pierwszej wizyty zaczęły się problemy nagłe gaśnięcie przy 120km/h na 4 biegu samochód odcinał pedał gazu. Zadzwoniłem do warsztatu opisałem problem Turbina no trudno trzeba robić ...
Regeneracja turbiny zrobiona nowe części Mellett
Poszła na wszystko nie mała suma bo 3600 zł na razy wydać to sporo ...
Dzisiaj w drodze do pracy 130km/h 4 bieg nagle czkawka i znowu obrotomierz do zera i samochód nie reaguje na pedał gazu ... Kur** Panowie co jest grane bo jak odbierałem z warsztatu samochód mówili, że samochód został sprawdzony w każdą stronę i wszystko działa
Mazda 2006 Lift 1.6 109KM
Co było zrobione
Rozrząd + pompa wody
Filtr oleju, paliwa, powietrza
Czyszczenie silnika
Wycięto FAP
Chiptuning 130KM
Po 2 tyg od pierwszej wizyty zaczęły się problemy nagłe gaśnięcie przy 120km/h na 4 biegu samochód odcinał pedał gazu. Zadzwoniłem do warsztatu opisałem problem Turbina no trudno trzeba robić ...
Regeneracja turbiny zrobiona nowe części Mellett
Poszła na wszystko nie mała suma bo 3600 zł na razy wydać to sporo ...
Dzisiaj w drodze do pracy 130km/h 4 bieg nagle czkawka i znowu obrotomierz do zera i samochód nie reaguje na pedał gazu ... Kur** Panowie co jest grane bo jak odbierałem z warsztatu samochód mówili, że samochód został sprawdzony w każdą stronę i wszystko działa
Ciekawe, że jak auto gaśnie, to od razu turbo walnięte...
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego, a dokładnie jego wiązkę i wtyczkę.
wyczyść wtyczkę jakimś kontakt sprayem i spróbuj pojeździć.
Jeśli występuje czkawka i auto gaśnie to może to być przyczna tego czujnika.
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego, a dokładnie jego wiązkę i wtyczkę.
wyczyść wtyczkę jakimś kontakt sprayem i spróbuj pojeździć.
Jeśli występuje czkawka i auto gaśnie to może to być przyczna tego czujnika.
Pytanie czy mogę się dostać do tego czujnika bez kanału ?
Położenie już mniej więcej wiem gdzie jest po schematach z google
Położenie już mniej więcej wiem gdzie jest po schematach z google
Jak podniesiesz auto lewarkiem i zaryzykujesz wczołganie się po pas... tak można bez kanału
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
dzwoniłem do warsztatu gdzie wszystko miałem robione zamówią mi nowy czujnik i wymienią bez kosztów
jeżeli to nie pomoże następnym razem sprawdzą filtr paliwa
jeżeli to nie pomoże następnym razem sprawdzą filtr paliwa
Czujnik mógłbym Ci odsprzedać z pół darmo jak by faktycznie był zepsuty bo zalega mi, ale małe szanse. Miałem ten sam problem 1,5 roku temu, kupiłem okazyjnie czujnik położenia wału korbowego i rozrządu. Zacząłem wymieniać a finalnie okazało się że wypięcie i wpięcie wtyczni dało rezultat pozytywny więc przeczyściłem, kontakt do styków, mocno wepchnąłem wtyczkę i do dzisiaj śmiga aż miło
Filtr paliwa wywala błędy na kompie, powoduje tryb awaryjny a jak jest już sama końcówka to gaśnie przy przyspieszaniu lub zmianie biegów z możłiwością odpalenia. Zupełnie inne objawy (czujnik od razu odcina zapłon i najcześciej nie odpalisz od razu)
Tak więc, przeczyść, psiknij kontaktem i wtedy sprawdzaj dalej.
Filtr paliwa wywala błędy na kompie, powoduje tryb awaryjny a jak jest już sama końcówka to gaśnie przy przyspieszaniu lub zmianie biegów z możłiwością odpalenia. Zupełnie inne objawy (czujnik od razu odcina zapłon i najcześciej nie odpalisz od razu)
Tak więc, przeczyść, psiknij kontaktem i wtedy sprawdzaj dalej.
Dominooo napisał(a):A najlepiej to zmień mechanika jak ten tylko potrafi wymieniać części bez konkretnej diagnozy.
Grzesiek1010, skąd jesteś?
Sochaczew
"Podobno" jeden z najlepszych warsztatów w okolicy ludzie z drugiego końca polski przyjeżdżają do niego na regeneracje turbo, wycięcie fap/dpf opinie też ma same pozytywne na dobrymechanik.pl
Trochę kasy u niego zostawiłem więc jeżeli diagnozował poprzednie usterki i nadal nie halo niech szuka dalej ale ja kolejnych pieniędzy nie dam na pewno
Grzesiek1010 napisał(a):Dzisiaj w drodze do pracy 130km/h 4 bieg nagle czkawka i znowu obrotomierz do zera i samochód nie reaguje na pedał gazu
Efekt czkawki też mi wygląda na czujnik położenia walu – sam miałem z tym problem koszt jakieś 85 zł.
widmo82 napisał(a):Jak podniesiesz auto lewarkiem i zaryzykujesz wczołganie się po pas... tak można bez kanału
Strasznie mało miejsca na rękę więc w pozycji leżącej obok podnośnika szkoda zachodu za wymianę mechanik weźmie z 20 zł?
14/11 jadę do warsztatu na wymianę czujnika i profilaktycznie wymienię filtr paliwa
dziwne są te objawy
autko normalnie leci do 180km/h ale jak chce
a. na 3 biegu dać pedał w podłogę odcina przy 80km/h
b. na 4 biegu pedał w podłogę odcina przy 120km/h
c. jeżeli rozpędzam się normalnie bez wciskania pedału w podłogę i biegi zmieniam między 2k – 2,5k obrotów idzie normalnie do 180km/h
WTF ?!
dziwne są te objawy
autko normalnie leci do 180km/h ale jak chce
a. na 3 biegu dać pedał w podłogę odcina przy 80km/h
b. na 4 biegu pedał w podłogę odcina przy 120km/h
c. jeżeli rozpędzam się normalnie bez wciskania pedału w podłogę i biegi zmieniam między 2k – 2,5k obrotów idzie normalnie do 180km/h
WTF ?!
Na moje oko tryb awaryjny. Filtr paliwa może być tropem – dajesz buta i pompa zaczyna zasysać mocniej paliwo ale nie może bo zapchany filtr stawia opór i jest tryb (przy większym zapchaniu będzie gasł w analogicznej sytuacji).
Przede wszystkim to kup jakieś OBDII z bluetooth bo zwykłym telefonem od ręki byś sprawdził czy to to czy nie to. Koszt z 50 pln a tak to tracisz na wymiany których możesz nie potrzebować... To już nie ta technologia że pan mietek zaglądnie i wie o co kaman. Komputer przede wszystkim!
Przede wszystkim to kup jakieś OBDII z bluetooth bo zwykłym telefonem od ręki byś sprawdził czy to to czy nie to. Koszt z 50 pln a tak to tracisz na wymiany których możesz nie potrzebować... To już nie ta technologia że pan mietek zaglądnie i wie o co kaman. Komputer przede wszystkim!
Grzesiek1010 napisał(a):Panowie już nie mam pomysłów i sił ...
Mazda 2006 Lift 1.6 109KM
Co było zrobione
Rozrząd + pompa wody
Filtr oleju, paliwa, powietrza
Czyszczenie silnika
Wycięto FAP
Chiptuning 130KM
Po 2 tyg od pierwszej wizyty zaczęły się problemy nagłe gaśnięcie przy 120km/h na 4 biegu samochód odcinał pedał gazu. Zadzwoniłem do warsztatu opisałem problem Turbina no trudno trzeba robić ...
Regeneracja turbiny zrobiona nowe części Mellett
Poszła na wszystko nie mała suma bo 3600 zł na razy wydać to sporo ...
Dzisiaj w drodze do pracy 130km/h 4 bieg nagle czkawka i znowu obrotomierz do zera i samochód nie reaguje na pedał gazu ... Kur** Panowie co jest grane bo jak odbierałem z warsztatu samochód mówili, że samochód został sprawdzony w każdą stronę i wszystko działa
W morde, powinno sie karac takich mechnaików którzy wymieniają połsinlika a prawdziwej usterki nie usuwają. To typowe podejscie polskich kowali.
Masz prawną rejkomę na taką robocizne – nie wiem jak sie dogadywałes – ale nie naprawli ci to niech kase oddają.
Podbne objawy kolega miał jak mu poleciał czujnik połozenia wału
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Haszcz napisał(a):
W morde, powinno sie karac takich mechnaików którzy wymieniają połsinlika a prawdziwej usterki nie usuwają. To typowe podejscie polskich kowali.
Masz prawną rejkomę na taką robocizne – nie wiem jak sie dogadywałes – ale nie naprawli ci to niech kase oddają.
Podbne objawy kolega miał jak mu poleciał czujnik połozenia wału
jutro jadę na wymianę czujnika + filtr paliwa wymiana w ramach poprzednich napraw
u mnie pojawił się problem po wymianie wszystkich filtrów i przejechaniu jakiś 80 km. W momencie wciskania pedału gazu auto gaśnie, po wyłączeniu zapłonu i odczekaniu chwili odpala normalnie, już kilka razy mi sie tak zdarzyło, milicie że to ten czujnik ?
-
niente144
niente144 napisał(a):u mnie pojawił się problem po wymianie wszystkich filtrów i przejechaniu jakiś 80 km. W momencie wciskania pedału gazu auto gaśnie, po wyłączeniu zapłonu i odczekaniu chwili odpala normalnie, już kilka razy mi sie tak zdarzyło, milicie że to ten czujnik ?
wymieniony filtr paliwa + czujnik dzisiaj w drodze do pracy i z powrotem wszystko gra
waciach napisał(a):Niente144, jak potrzebujesz to pisz PW, mam na zbyciu ale osobiście uważam że to filtr paliwa, wyżej pisałem czemu... Czytasz w ogóle wcześniejsze posty ?
ja miałem za darmo wymieniony filtr paliwa firmy knecht ( kupiłem za grosze w inter cars ) oraz ten czujnik
od soboty wszystko gra zero problemów pedał w podłogę i leci
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości