Duze ciśnienie na listiwe CR po zgasnieciu

Auto zgasło na dojździe do skrzyzowania i nie odpala wiec staram sie ustalic przyczyne.
Czy normalne jest duze cisnienie na listiwe CR (FRP-Forscan) po takim zgasnieciu/nieudanej próbie odpalania?
Po takiej sytuacji jak włacze sam zapłon to jest w zależnosci od przypadku ok 18000-30000 kpa.
Podczas kręcenia ciśnienie jest niby ok 30000 kpa(auto mimo to nie odpala) potem tak zostaje przez jakis czas, pózniej troche opada. NIeraz naprawde musze wiele razy próbować.
Normalnie jak mi jezdził elgancko i wtedy kulturlanie go zgasiłem to cisnienie po kolejnym właczeniu zapłonu było 680 kpa, a podczas kręcenia rozrusznikiem wzrosło do ok 33000kpa
Tak więc czy normalne jest takie duże ciśnienie na listiwe CR po "samoczynym" zgasnieciu/nieudanej próbie odpalania?
W Forscanie jest parametr FRP który własnie odczytuje, natomiast ktos wie co dokładnie oznacza parameter FP% i jak jest jego zależnosć do FRP?
Czy normalne jest duze cisnienie na listiwe CR (FRP-Forscan) po takim zgasnieciu/nieudanej próbie odpalania?
Po takiej sytuacji jak włacze sam zapłon to jest w zależnosci od przypadku ok 18000-30000 kpa.
Podczas kręcenia ciśnienie jest niby ok 30000 kpa(auto mimo to nie odpala) potem tak zostaje przez jakis czas, pózniej troche opada. NIeraz naprawde musze wiele razy próbować.
Normalnie jak mi jezdził elgancko i wtedy kulturlanie go zgasiłem to cisnienie po kolejnym właczeniu zapłonu było 680 kpa, a podczas kręcenia rozrusznikiem wzrosło do ok 33000kpa
Tak więc czy normalne jest takie duże ciśnienie na listiwe CR po "samoczynym" zgasnieciu/nieudanej próbie odpalania?
W Forscanie jest parametr FRP który własnie odczytuje, natomiast ktos wie co dokładnie oznacza parameter FP% i jak jest jego zależnosć do FRP?