Mazda3 1.6 diesel Y6 -Odma i pęknięte zaczepy rury elastycznej do filtra powietrza
1, 2
Czy ktoś wie ile taka odma kosztuje a może ktoś zna jakiś dobry szrot gdzie można nabyć taką odme?
6.1L./100 km
odma kosztuje ponad 500zł, ostatnio przez pomyłkę ją kupiłem:) (serwis się walnął i mi przysłali nie to co trzeba).
Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- Od: 5 lip 2010, 21:04
- Posty: 179
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 1,6 MZ-CD 2005 HB
To wygląda dość podobnie. Jak widać w ASO się nieźle cenią
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Przewod- ... 36611/1939
edycja Widmo82: http://abcford.pl/pl/p/Przewod-powietrzny-1.6-TDCI/5755
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Przewod- ... 36611/1939
edycja Widmo82: http://abcford.pl/pl/p/Przewod-powietrzny-1.6-TDCI/5755
dzięki za info
6.1L./100 km
częsta przypadłość tego silnika.
wymiana tego jest bezsensowna bo te zatrzaski zaraz się połamią
większość rozwiązuje ten temat na trytytki
edycja Widmo82:
lub kupuje:
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Zlacze-p ... 6TDCi/1580
http://abcford.pl/pl/p/Zlaczka-przewodu ... -TDCI/5773
cena ok 120zł + post[/quote]
wymiana tego jest bezsensowna bo te zatrzaski zaraz się połamią
większość rozwiązuje ten temat na trytytki
edycja Widmo82:
lub kupuje:
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Zlacze-p ... 6TDCi/1580
http://abcford.pl/pl/p/Zlaczka-przewodu ... -TDCI/5773
cena ok 120zł + post[/quote]
NO DOKŁADNIE TEN ZATRZASK SIĘ POŁAMAŁ
6.1L./100 km
a wie ktoś n]gdzie można to nabyć tanio bo przez internet zalazłem za 168 zł ale skoro to się tak łamie to czy wato tyle za to wydać
6.1L./100 km
pytanie bylo o odmę a nie o zatrzask. Trzymałem w rękach tą odmę i fakturę, na fakturze było ponad 500zł, Serwis Mazda KRK na Wielickiej.
A jak chodzi o zatrzask to też mam urwany założone są opaski i wszystko gra.
A jak chodzi o zatrzask to też mam urwany założone są opaski i wszystko gra.
Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- Od: 5 lip 2010, 21:04
- Posty: 179
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 1,6 MZ-CD 2005 HB
samego zatrzasku raczej nie dostaniesz, jest to sprzedawane jako całość z rurą od filtra, cena 500zł jest 2x większa niż nowej części, no chyba że długo to zakładali
Witam,
element dostępny w ASO, zarówno Mazdy jak i Forda, ale razem z rurą karbowaną łączącą filtr powietrza z turbo. Cena w Gdańsku to ok. 400zł (Ford) i ok. 650zł (Mazda). Mi udało się kupić na allegro za 260zł cały komplet. Jak kupiłem auto, miałem to połączone dwoma plastikowymi ściągami: jeden wokół zatrzasku, drugi od ściągu do tej metalowej rurki obok zatrzasku. Wydaje mi się że to połączenie było bardziej pewne
Pozdrawiam
element dostępny w ASO, zarówno Mazdy jak i Forda, ale razem z rurą karbowaną łączącą filtr powietrza z turbo. Cena w Gdańsku to ok. 400zł (Ford) i ok. 650zł (Mazda). Mi udało się kupić na allegro za 260zł cały komplet. Jak kupiłem auto, miałem to połączone dwoma plastikowymi ściągami: jeden wokół zatrzasku, drugi od ściągu do tej metalowej rurki obok zatrzasku. Wydaje mi się że to połączenie było bardziej pewne
Pozdrawiam
- Od: 23 paź 2010, 22:16
- Posty: 17
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 3 CiTD 109 KM
pomóżcie !!
...dzieją się dziwne rzeczy i nie do pomyślenia jak na auto pięcioletnie z przebiegiem 135 tys. Ostatnio dokonywałem wymiany wszystkich filtrów i oleju w mojej madzi i kiedy doszedłem do filtra powietrza (przy silniku) zobaczyłem olej na filtrze, zasmarczona całą rurę od odmy i wlot do turbo. Ponadto wtryski były strasznie podtopione olejem Nie wiem czy te dwie rzeczy maja coś ze sobą wspólnego ale zaczynam się bać. Pojechałem wymyć silniki żeby zobaczyć jak to będzie dalej i po dwóch dniach zaczyna znowu robić się mokro wokół wtrysków. W ubiegłym roku wymieniałem pod nimi podkładki – czyżby je szlak trafił znowu? Tylko,że pamiętam przed ich wymiana silnik wydawał charakterystyczne cykanie i było czuć spaliny w kabinie – a teraz nic nie słychać i nie czuć zbytnio. Co to może być?
Jeśli chodzi o filtr powietrza to na razie sam filtr jest suchy ale rura od odmy do filtra o turbo jest znów mokra. Byłem u jednego mechanika, który stwierdził bez większego zastanowienia że to sprężarka. Pojechałem więc do następnego specjalizującego się niby w sprężarkach i on orzekł że to win a odmy a fnialnie że to koniec silnika bo ma przewiewy – zamurowało mnie . pojechałem do następnego, pomierzyli ciśnienie przy bagnecie niby w normie (nie wskazuje przewiewów) ale finalnie są one możliwe w więc opinia silnik umiera:(. Powiedzcie mi czy ktoś może przerabiał ten problem i zna jakieś jego powody i rozwiązania na tą sytuację czy rzeczywiście pięcioletni samochód z silnikiem o przebiegu 135 tys jest do wyrzucenia ???????? Potrzebuje pomocy i opinie.
Dodam tylko że rura wydechowa jest sucha ale samochód stracił na mocy.
Czekam na wasze opinie.
...dzieją się dziwne rzeczy i nie do pomyślenia jak na auto pięcioletnie z przebiegiem 135 tys. Ostatnio dokonywałem wymiany wszystkich filtrów i oleju w mojej madzi i kiedy doszedłem do filtra powietrza (przy silniku) zobaczyłem olej na filtrze, zasmarczona całą rurę od odmy i wlot do turbo. Ponadto wtryski były strasznie podtopione olejem Nie wiem czy te dwie rzeczy maja coś ze sobą wspólnego ale zaczynam się bać. Pojechałem wymyć silniki żeby zobaczyć jak to będzie dalej i po dwóch dniach zaczyna znowu robić się mokro wokół wtrysków. W ubiegłym roku wymieniałem pod nimi podkładki – czyżby je szlak trafił znowu? Tylko,że pamiętam przed ich wymiana silnik wydawał charakterystyczne cykanie i było czuć spaliny w kabinie – a teraz nic nie słychać i nie czuć zbytnio. Co to może być?
Jeśli chodzi o filtr powietrza to na razie sam filtr jest suchy ale rura od odmy do filtra o turbo jest znów mokra. Byłem u jednego mechanika, który stwierdził bez większego zastanowienia że to sprężarka. Pojechałem więc do następnego specjalizującego się niby w sprężarkach i on orzekł że to win a odmy a fnialnie że to koniec silnika bo ma przewiewy – zamurowało mnie . pojechałem do następnego, pomierzyli ciśnienie przy bagnecie niby w normie (nie wskazuje przewiewów) ale finalnie są one możliwe w więc opinia silnik umiera:(. Powiedzcie mi czy ktoś może przerabiał ten problem i zna jakieś jego powody i rozwiązania na tą sytuację czy rzeczywiście pięcioletni samochód z silnikiem o przebiegu 135 tys jest do wyrzucenia ???????? Potrzebuje pomocy i opinie.
Dodam tylko że rura wydechowa jest sucha ale samochód stracił na mocy.
Czekam na wasze opinie.
-
klak341
szukaj nieszczleności w dolocie
a z odmy zawsze leci
i nie daj sobie wmówić wymiany silnika
ten silnik ma taka dupiatą konstrukcje ze zawór pcv który ma łapać drobinki oleju często umiera i wywala wszystko przez odme
a z odmy zawsze leci
i nie daj sobie wmówić wymiany silnika
ten silnik ma taka dupiatą konstrukcje ze zawór pcv który ma łapać drobinki oleju często umiera i wywala wszystko przez odme
Witam wszystkich
były już podobne tematy, ale chciałem na swoim przykładzie dowiedzieć się i potwierdzić nie tylko pisemnie ale i wizualnie:
1. jak poprawnie zamontować odmę trytytkami (lub w jakikolwiek inny sposób) ?
Jak by ktoś mógł wrzuć fotkę jak ma to zrobione u siebie było by super. U mnie narazie jest tak jak na zdjęciu A zbyt dobrze to zamocowane nie jest, a na nową lub używkę muszę jeszcze poczekać.
2. potwierdzić czy obudowa filtra powietrza od c-maxa sprzed liftu pasuje do Mazdy 3 ? U mnie jest pęknięte mocowanie jak na załączonym zdjęciu (mniejszy czerwony kwadrat). Obudowę do 3jki ciężko dostać. A może ktoś ma dojście do jakiejś używki ?
A obudowa np taka:
http://allegro.pl/obudowa-filtra-powiet ... 85307.html
Pozdrawiam,
Michał
były już podobne tematy, ale chciałem na swoim przykładzie dowiedzieć się i potwierdzić nie tylko pisemnie ale i wizualnie:
1. jak poprawnie zamontować odmę trytytkami (lub w jakikolwiek inny sposób) ?
Jak by ktoś mógł wrzuć fotkę jak ma to zrobione u siebie było by super. U mnie narazie jest tak jak na zdjęciu A zbyt dobrze to zamocowane nie jest, a na nową lub używkę muszę jeszcze poczekać.
2. potwierdzić czy obudowa filtra powietrza od c-maxa sprzed liftu pasuje do Mazdy 3 ? U mnie jest pęknięte mocowanie jak na załączonym zdjęciu (mniejszy czerwony kwadrat). Obudowę do 3jki ciężko dostać. A może ktoś ma dojście do jakiejś używki ?
A obudowa np taka:
http://allegro.pl/obudowa-filtra-powiet ... 85307.html
Pozdrawiam,
Michał
załóż jeszcze grubszy oring i zostaw to. Szkoda kasy na tą pierdołkę. Pojedziesz do jakiegoś barana na wymiane oleju i fitrow i znowu to pęknie. To jest udręką, ale grubszy oring lepiej uszczelni i szafa gra.
pzodro
pzodro
- Od: 30 mar 2012, 09:14
- Posty: 19
- Auto: Mazda 1.6 MZ-CD
12.2007
Ja mam zrobione na "wieki wieków" – koszulka termokurczliwa
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Witam dodam że to słynne mocowanie odmy które tak łatwo peka, juz jest poprawione przez PSA te uchwyty które były cieniutkie sa teraz bardzo grube http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Zlacze-p ... 6TDCi/1580 u mnie siedzi juz taka nowa złączka, chodź w starym miałem peknięty tylko jeden uchwycik to zdecydowałem się jednak kupić nowy.
Nie wiedziałem, że da się zakupić samo mocowanie Chyba też pójdę jednak w tą stronę i je wymienię. Tymczasem wczorajsza próba skończyła się tylko na czyszczeniu i zamocowaniu tej rury w taki sam sposób. Za chiny nie mogłem wymyślić czegoś innego
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości