Wadliwy system olejowy turbiny 1.6

Witam,
Jak powszechnie wiadomo silniki 1.6 mają tendencje do zapychania sitek olejowych. Problematyczne są również metalowe przewody doprowadzające olej smarujący turbo. Efektem braku smarowania jest zatarcie turba.
Rozwiązania są dwa:
1. Okresowa wymiana śruby z sitkiem na takie bez sitka + przewody doprowadzające olej
2. Usunięcie sitka z fabrycznego elementu + wymiana przewodów doprowadzających olej
Lista potrzebych elementów z innego forum
Ktoś robił już wymianę ?
Jak powszechnie wiadomo silniki 1.6 mają tendencje do zapychania sitek olejowych. Problematyczne są również metalowe przewody doprowadzające olej smarujący turbo. Efektem braku smarowania jest zatarcie turba.
Rozwiązania są dwa:
1. Okresowa wymiana śruby z sitkiem na takie bez sitka + przewody doprowadzające olej
2. Usunięcie sitka z fabrycznego elementu + wymiana przewodów doprowadzających olej
Lista potrzebych elementów z innego forum
04. Przewód smarowania turbiny DV6 (037969) – 132,02 zł
05. Śruba złącza turbiny DV6 – śruba DOLNA ZE SITKIEM przy bloku silnika (037660) – 19,64 zł
06. Śruba złącza turbiny DV6 – śruba GÓRNA przy turbinie (037655) – 18,06 zł
07. 4 szt uszczelek przewodu turbosprężarki – 4 szt podkładek uszczelniających śrubę (015708) – 19,68 zł (za 4 szt!!!)
Ktoś robił już wymianę ?