Witam,
W mojej M3 z w miarę sprawdzonym przebiegiem 150K dokładnie co 600km +/-70km dostaję błąd P 0299-61 oraz "czkawkę". Po wyłaczeniu silnika, lub usunięciu błędu na zapalonym silniku mam spokój na kolejne 600km. Poglądowo sprawdzałem stan przewodów po zdjęciu zderzaka, nie dostrzegłem jakiś wycieków. Jeśli to ma znacznie, to na gumowym przewodzie łączącym turbo z filtrem powietrza jest nieco oleju.
P0299-61 co równe 600km
Strona 1 z 1
P0299 – turbo nie doładowuje.
Sprawdź dokładnie szczelność dolotu, nie wiem z czego wynika ta powtarzalność.
Samochód jeździ normalnie ? czy trochę przymulony ? W następnej kolejności sprawdź w czy sterowanie zmienna geometrią jest OK.
Pozdro.
Sprawdź dokładnie szczelność dolotu, nie wiem z czego wynika ta powtarzalność.
Samochód jeździ normalnie ? czy trochę przymulony ? W następnej kolejności sprawdź w czy sterowanie zmienna geometrią jest OK.
Pozdro.
Jeździ normalnie, sterowanie geometrią działa, ale nie wiadomo czy się nie zawiesza itp. Po wystąpieniu błędu na postoju, na biegu jałowym czasami silnik wchodzi na niższe obroty na których czuć wibracje, po czym obroty się podnoszą (20sec) i znowu opadają. Sprawdziłem że odpięcie MAF powoduje utrzymanie prawidłowych obrotów. MAF był już czyszczony.
W załączniku dorzucam wykres z danymi z "czkawki":
-położenie EGR
-ciśnienie szyny paliwowej
-MAF
-Elektrozawór turba
-RPM
W załączniku dorzucam wykres z danymi z "czkawki":
-położenie EGR
-ciśnienie szyny paliwowej
-MAF
-Elektrozawór turba
-RPM
- Od: 17 wrz 2014, 09:10
- Posty: 283 (17/7)
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda3 1.6 Y6 MZ-CD 110KM '05
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości