Strona 1 z 1

Problem z wyciagnietym wtryskiem

PostNapisane: 29 sty 2015, 00:22
przez Doomster
Witam i pozdrawiam na początek.
Mam następujący problem, znajomy mechanik wyciągał w mojej Madzi wtryskiwacze, pierwszy od prawej był bardzo zapieczony ale wyszedł po użyciu siły. I tu jest problem gdyż mechanik twierdzi że ten wtrysk wyszedł razem z jakąś tulejka w której był osadzony w głowicy. Podobno trzeba teraz demontowac głowice żeby ta tulejke wprasowac bądź jakoś wkleić. Pytanie, czy rzeczywiście ten wtrysk jest w jakiejś tulejce? Pozdr

Dopisano 28 sty 2015, 23:41:

Proszę także mi opisać jak wygląda uszczelnienie wtryskiwacze, ile i jakie podkładki, uszczelniacze są na wtrysku. Gdzieś wyczytałem że jest właśnie jakąś plastikowa tulejka. Proszę o szybka odpowiedz bo auto czeka, pozdr

Re: Problem z wyciagnietym wtryskiem

PostNapisane: 29 sty 2015, 09:36
przez bartosh80
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Podkladk ... 4-szt/2335

http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Uszczelk ... 1-szt/2342

Są to tzw. ustalacze wtrysków

http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Gniazdo- ... -FORD/2344
Ale te które są dobre możesz pozostawić znaczy ustalacze/obsada, pozostałe lepiej zamontować nowe podkładki+uszczelki.
Sam kupowałem w tym sklepie do Volvo jest szybko i części porządne ustalacze miałem OK więc odpuściłem.

Re: Problem z wyciagnietym wtryskiem

PostNapisane: 29 sty 2015, 23:21
przez Doomster
dziekuje za info. tylko pozosje jeszcze jeden problem ze wtrysk podobno wyszedl razem z metalowa tuleja z glowicy. czy rzeczywiscie sa tam jakies tuleje metalowe wcisniete w glowice , w ktore nastepnie wciska sie wtryskiwacz?
pozdr

Re: Problem z wyciagnietym wtryskiem

PostNapisane: 30 sty 2015, 10:20
przez bartosh80
Mi przynajmniej nic nie wiadomo o występowaniu jakiejś dodatkowej tulei i nie ma mowy o czymś takim w serwisówce tego silnika:
Nawet nie ma mowy o możliwości wystąpienia takiej ewentualności – chyba że wcześniej coś się stało i ktoś zastosował dodatkową tuleję ale to są tylko moje przypuszczenia i nie chcę zajmować 100% stanowiska że tuleje występują lub nie występują.
Na przekrojach głowicy też ich brak.