Strona 1 z 1

Problem po modyfikacjach DPF + remaping

PostNapisane: 1 cze 2014, 12:47
przez coolx1980
Witam. Mam problem z moją madzia :–( . Zacznę od początku. Rok temu usunąłem dpf + remaping. Wymiana zaworu egr na nowy.To bylo gdzies 6 miesiecy temu. Tydzień temu zauwazylem czarna maz wyciekajaca z dwoch wtryskow (taka jakby smola) diagnoza postawiona , trzeba wymienic podkladki pod wtryskami. Nastepnym problemem jest turbina diagnoza rowniez postawiona przez mechanika. Wczoraj zostaly wymienione podkladki pod wtryskami i wymiana srodka turbo. Po wymianie zaczely sie problemy:
1. Kopci bialym dymem i to strasznie. Rowniez bialy dym spod maski okolice turbo.
2. Po dodaniu gazu czarny dym z rury wydechowej.
3. Brak mocy ( po przygazowaniu moc wraca pozniej znow spada znowu trzeba przygazowac by moc wrocila.
To co zauwazylem to jesli odepne wężyk z podcisnieniem do turbo to silnik zaczyna pracowac normalnie. Po wpieciu znowu jest zle.
Proszę o pomoc bo juz ręce opadają :–(

Re: pomocy

PostNapisane: 1 cze 2014, 12:51
przez smile
Wróć do mechanika, niech poprawia. Uzupełnij profil.

Re: pomocy

PostNapisane: 1 cze 2014, 13:11
przez coolx1980
Jakies sugestie? Co mogl zle zrobic?

Dopisano 1 cze 2014, 14:51:

Jakies sugestie? Co mogl zle zrobic?

PostNapisane: 2 cze 2014, 13:15
przez KMBak
Mistrzu – 2008 to nie BL tylko BK. Ogarnij miejsce zakładania wątku – nie tylko dział, ale i poddział.
Ponadto tekst "pomocy" to jest bez sensu – trzeba jednym krótkim zdaniem opisać problem – np. tak jak Ci poprawiłem.

Przerzucam do kolegów z BK.

PostNapisane: 2 cze 2014, 22:45
przez Dominooo
smile napisał(a):Wróć do mechanika, niech poprawia. Uzupełnij profil.

Ale co poprawia (?), może jakaś sugestia by coś pomogła, bo jestem pewnien, że w UK to tylko więcej problemów jeszcze złapie niż naprawią...

PostNapisane: 2 cze 2014, 22:56
przez smile
coolx1980 napisał(a):Proszę o pomoc bo juz ręce opadają :–(

Dominooo napisał(a):może jakaś sugestia by coś pomogła

coolx1980 napisał(a):To co zauwazylem to jesli odepne wężyk z podcisnieniem do turbo to silnik zaczyna pracowac normalnie. Po wpieciu znowu jest zle.

Re: Problem po modyfikacjach DPF + remaping

PostNapisane: 9 cze 2014, 09:58
przez marlad
Co do wymiany i regeneracji turbiny ( poprawnej ) to właśnie czasem bywa tak , ze po jakimś czasie turbo znów zaczyna sie pocić , ale to właśnie jest wina podkładek .

Po ok 100 tys w tych silnikach zaczyna się problem z odma i właśnie dlatego sugeruje się wymianę podkładek.Faktycznie po ich wymianie problem ustaje i turbo przestaje się pocić.

Przed wymianą podkładek sugeruje sie wykonanie testu odmy z użyciem np butelki

Poprawnie i rozsądnie zrobiony remapping nie powinien miec większego wpływu . Usunięcie DPf wiąże się jedynie z korzyściami .

EGR można było wyłączyć programowo tak jak np DPF – nie trzeba było wymieniać na nowy.

Żródło wiedzy mam z informacji ŁG autoserwis z Krakowa ,który to warsztat ma duże doświadczenie w remappingu , DPF i turbinach w Mazdach