Strona 1 z 1

Problem ze sterowanie turbiną

PostNapisane: 27 lut 2014, 14:40
przez ponpawel
Witam.
Walczę od ponad miesiąca z brakiem mocy przy wyższych prędkościach i podczas jazdy pod nawet niewielkie wzniesienia mazda zaczyna zwalniać i max. prędkość na prostej to ok. 140km/h. W grudniu została zregenerowana turbina, wyczyszczony dolot, EGR i cały system zasilania olejem łącznie ze zdjęciem miski olejowej, w zeszłym tygodniu wymieniłem elektrozawór sterowania turbiną oczywiście po reklamacji turbiny, która okazała się bezzasadna. Teraz auto stoi u elektronika i turbina zaczęła działać na niskich obrotach ale wciąż jest problem na wyższych. Oczywiście błędów nie wyświetla żadnych.
Proszę o jakieś sugestie bo tracę głowę <glupek2>

PostNapisane: 27 lut 2014, 16:37
przez aro1125
intercooler szczelny ??
nie widać na jego łączeniach oleju ?? ;)

Re: Problem ze sterowanie turbiną

PostNapisane: 27 lut 2014, 18:03
przez wacha8
Sprawdzić intercooler nie zaszkodzi ,ale raczej to nie to ,u mnie całe łaczenie intercoolera z harmonijka jest w oleju i jak madzia postoi ze 2 dni to kapnie nawet olej ,a mimo to ciagnie do przodu aż miło :D

Re: Problem ze sterowanie turbiną

PostNapisane: 28 lut 2014, 08:15
przez ponpawel
Intercooler raczej szczelny i był czyszczony podczas wymiany turbiny.

Re: Problem ze sterowanie turbiną

PostNapisane: 7 mar 2014, 22:30
przez kuchcik78
Sprawdzić podciśnienie,zobaczyć czy gruszka turbo pracuje,jak nie chodzi to na 90% podciśnienie.Ja jak kupiłem to mi mazda nie jechała a naprawa trwała 10 minut bo wężyk podciśnienia przy pompie vacum na tym trójniku był waln <lol> ięty,a nie było widać bo buł w oplocie.Pozdrawiam.

Re: Problem ze sterowanie turbiną

PostNapisane: 7 kwi 2014, 12:47
przez ponpawel
Witam.
Problemem okazało się oprogramowanie sterownika a konkretnie kalibracja i wgranie ustawień osprzętu tj. mni. egr-a, przepustnicy itp. Poprostu nie odpowiednia współpraca osprzętu.
Pozdrawiam może komuś się przyda na przyszłość.