Problem ze sterowanie turbiną

Postprzez ponpawel » 27 lut 2014, 14:40

Witam.
Walczę od ponad miesiąca z brakiem mocy przy wyższych prędkościach i podczas jazdy pod nawet niewielkie wzniesienia mazda zaczyna zwalniać i max. prędkość na prostej to ok. 140km/h. W grudniu została zregenerowana turbina, wyczyszczony dolot, EGR i cały system zasilania olejem łącznie ze zdjęciem miski olejowej, w zeszłym tygodniu wymieniłem elektrozawór sterowania turbiną oczywiście po reklamacji turbiny, która okazała się bezzasadna. Teraz auto stoi u elektronika i turbina zaczęła działać na niskich obrotach ale wciąż jest problem na wyższych. Oczywiście błędów nie wyświetla żadnych.
Proszę o jakieś sugestie bo tracę głowę <glupek2>
Początkujący
 
Od: 14 maja 2012, 12:34
Posty: 12
Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZ-CD

Postprzez aro1125 » 27 lut 2014, 16:37

intercooler szczelny ??
nie widać na jego łączeniach oleju ?? ;)
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2013, 16:57
Posty: 31
Skąd: Jasło
Auto: Mazda 3
5T 1.6 109KM
M2-CD SV ACT
2006r.

Postprzez wacha8 » 27 lut 2014, 18:03

Sprawdzić intercooler nie zaszkodzi ,ale raczej to nie to ,u mnie całe łaczenie intercoolera z harmonijka jest w oleju i jak madzia postoi ze 2 dni to kapnie nawet olej ,a mimo to ciagnie do przodu aż miło :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2012, 19:52
Posty: 158 (1/5)
Skąd: Nowa Sól
Auto: Była Mazda 3 BK 2006 1.6 PSA Y6
Była Mazda 3 BM 2015
2000 120 KM
Jest CX-30 2020 150 KM

Postprzez ponpawel » 28 lut 2014, 08:15

Intercooler raczej szczelny i był czyszczony podczas wymiany turbiny.
Początkujący
 
Od: 14 maja 2012, 12:34
Posty: 12
Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZ-CD

Postprzez kuchcik78 » 7 mar 2014, 22:30

Sprawdzić podciśnienie,zobaczyć czy gruszka turbo pracuje,jak nie chodzi to na 90% podciśnienie.Ja jak kupiłem to mi mazda nie jechała a naprawa trwała 10 minut bo wężyk podciśnienia przy pompie vacum na tym trójniku był waln <lol> ięty,a nie było widać bo buł w oplocie.Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 7 mar 2014, 22:05
Posty: 25
Auto: Mazda3 1.6 diesel 2006r.

Postprzez ponpawel » 7 kwi 2014, 12:47

Witam.
Problemem okazało się oprogramowanie sterownika a konkretnie kalibracja i wgranie ustawień osprzętu tj. mni. egr-a, przepustnicy itp. Poprostu nie odpowiednia współpraca osprzętu.
Pozdrawiam może komuś się przyda na przyszłość.
Początkujący
 
Od: 14 maja 2012, 12:34
Posty: 12
Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZ-CD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323