Strona 1 z 1

2 Tyś obrotów i koniec mocy.

PostNapisane: 21 sty 2014, 11:41
przez dymek_
Podczas powrotu z pracy do domu auto przyspieszało normalnie żadnych dziwnych objawów nie było, zaraz po podjechaniu pod dom nie gasiłem auta tylko chciałem jechać do sklepu a Tu zaskoczenie, auto kompletnie straciło moc, zero reakcji na pedał gazu, 2 tysiące obrotów i dalej koniec nie idzie na każdym biegu to samo. Nie wywaliło żadnej kontrolki, co to może być ?

Re: 2 Tyś obrotów i koniec mocy.

PostNapisane: 21 sty 2014, 16:33
przez kropek101
Jak do 2tyś to masz tryb awaryjny. Podepnij go pod kompa musi coś być.
chyba że
A. masz specjalnie usuniętą kontrolkę (był już taki przypadek na forum)
B. nic co związane z kompem żeby mógł odnotować (przesrane z diagnozą najlepiej dać do magika)
próbowałeś zgasić silnik i za chwilę odpalić dalej to samo?

Re: 2 Tyś obrotów i koniec mocy.

PostNapisane: 21 sty 2014, 16:57
przez dymek_
próbowałem i nic nie dało, próbowałem też po jakimś czasie dokładnie po 2 godzinkach i dalej problem, jutro albo jeszcze zaraz jadę do mechanika to napisze co powiedział :)

Re: 2 Tyś obrotów i koniec mocy.

PostNapisane: 21 sty 2014, 18:24
przez aro1125
Miałem podobny problem. Okazało się że Komputer miał błędne odczyty z przepływomierza gdyż wtyczka od niego zalana była olejem nie wiedzieć czemu. Po przeczyszczeniu środkiem penetrującym wszystko wróciło do normy ;)

Re: 2 Tyś obrotów i koniec mocy.

PostNapisane: 21 sty 2014, 20:17
przez dymek_
Mój mechanik stwierdził że to od zaworu EGR i w sobotę jadę na czyszczenie, co lepsze wszystkie objawy ustąpiły same po tym jak dojechałem do mechanika. Komputer nie pokazał żadnego błeduu.

Re: 2 Tyś obrotów i koniec mocy.

PostNapisane: 21 sty 2014, 20:21
przez smile
Jak znów będziesz miał taki przypadek, że 2000 obr to maks to:
1. Zgaś silnik.
2. W momencie odpalania auta wciśnij do dechy pedał gazu, sprawdź czy w pierwszych sekundach od odpalania obroty idą do 4000 obr/min. ( trzeba odpalać i wcisnąć gaz do podłogi jednocześnie ).

I to nie wygląda na EGR.
Pzdr.

Re: 2 Tyś obrotów i koniec mocy.

PostNapisane: 21 sty 2014, 21:27
przez brendan71
Podobny motyw miałem...sprawdź świeczki, u mnie dwie były dead a auto jeździło, ale w awaryjnym. Check również mi się nie świecił.

Re: 2 Tyś obrotów i koniec mocy.

PostNapisane: 22 sty 2014, 22:54
przez dymek_
świeczki na rozgrzanym silniku ?, jak narazie problem się nie powtórzył, tylko dzisiaj na biegu jałowym autko przez chwilkę zaczęło się dusić i poźniej wszystko wróciło do normy...

Re: 2 Tyś obrotów i koniec mocy.

PostNapisane: 26 sty 2014, 08:11
przez lycha1986
Identyczny przypadek miałem jak siadał mi przepływomierz. Po wypięciu kostki silnik odzyskuje moc.
Do czasu wymiany tak jezdzilem i tyle ze check się palił.

P.S. Nie kupujcie przepływomierza na allegro od ESEN z Włocławka. Sprzedaja przepływomierze które powodują szarpanie silnika. Walcze z nimi o zwrot kasy od 2 miesiecy.
P.S.2 A ze szrotu pięknie działa :)

Re: 2 Tyś obrotów i koniec mocy.

PostNapisane: 26 sty 2014, 12:57
przez smile
Wiadomo, lepszy używany oryginał niż nowy zamiennik :D
Części zamienne typu czujnik są bardzo niskiej jakości.....