Mazda 3 1,6 disel 2007r brak mocy. Mechanik nie umie naprawić.
Strona 1 z 1
Witam wiem że było wiele postów na ten temat, ale chciałbym się dowiedzieć co jest mojej mazduni. Ponieważ od 3 miesięcy nie mam w niej mocy zero siły. Silnik nie przekracza 3tys obrotów a prędkość maksymalna teraz to jakieś 100km/h. Zaprowadziłem ją do mechanika. Odpowiedział mi że to filtr cząstek stałych . To więc postanowiłem go zaprowadzić do Łowicza gdzie koleś te filtry wycina. W między czasie poszło turbo. Więc najpierw kupiłem turbo dałem mechanikowi żeby wymienił. Po wymianie od razu zaprowadziłem do Łowicza żeby wycieli filtr cząstek stałych ale dalej brak mocy. Po kilku dniach znowu rozwaliło się turbo. Więc zostawiłem ją u mechanika i miał wszystko posprawdzać. Ale dostałem od niego tel że nie poradzi nic na to. I tu do was pytanie. Co jej jest ? Pozdrawiam.
-
Mazda 3 Dominik
Turbo jak nowe ma gwarancję o ile nie spartolił sprawy mechanik a w tedy go za pupę i niech pokrywa koszty. w naszych silnikach najczęsciej problemy robi metalowe sitko na przewodach wysokiego ciśnienia do turbo ogranicza przepływ oleju i zmniejsza smarowanie... poczytaj o tym w dziale warsztat lub użyj takiego czegos jak szukaj na stronie.
Co do spadku mocy i prędkości diagnozę zacznij od podpięcia do kompa i sprawdź błędy objaw ewidentnie wskazuje na to że autko jeździ na trybie awaryjnym i komp go ogranicza
Co do spadku mocy i prędkości diagnozę zacznij od podpięcia do kompa i sprawdź błędy objaw ewidentnie wskazuje na to że autko jeździ na trybie awaryjnym i komp go ogranicza
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
To, że nie przekracza 3k obrotów to chyba tryb awaryjny? Kontrolka silnika się świeci? Pierwszą rzeczą powinno byc podpięcie chyba do kompa.
Poza tym:
– przejrzyj ten wątek
– post w podobnym tonie.
I generalnie dział silników Y6, czyli takiego jaki masz w swoim aucie.
Niestety nikt Tobie na odległość dokładnie nie stwierdzi co się dzieje z autem. Myślę, że jakiś błąd powinien być zapisany w kompie
Poza tym moderator przeniesie ten wątek do odpowiedniego działu
EDIT: kropek101 mnie uprzedził
za długo posta pisałem 
Poza tym:
– przejrzyj ten wątek
– post w podobnym tonie.
I generalnie dział silników Y6, czyli takiego jaki masz w swoim aucie.
Niestety nikt Tobie na odległość dokładnie nie stwierdzi co się dzieje z autem. Myślę, że jakiś błąd powinien być zapisany w kompie
Poza tym moderator przeniesie ten wątek do odpowiedniego działu
EDIT: kropek101 mnie uprzedził
- Od: 6 kwi 2011, 09:32
- Posty: 429 (1/1)
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 3 BK Y6 '04 Hatchback
Golf MK 7,5 1.4TSI '18
Ciekaw jestem co to za mechanik jak przy takich objawach nie zaczyna od diagnozy kompem...
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Jak zapowiadali tak robimy --> przenosimy
dział diesel.
Witam, zdaje się że mam podobny problem z moja madzią, ale zacznę od początku...
Problem zaczął się jakiś miesiąc temu, samochód zmienił się z normalnie śmigającego autka w turlającą się padaczke.. prędkość maksymalna 80km/h (i to z górki!!) obroty max do 3 tys.
Pojechałam do salonu Mazdy, podłączyli ją pod komputer i okazało się, że FAP jest zapchany. Usunęłam więc filtr (miałam z nim już wcześniej problemy i miałam go dość) niestety to nic nie dało. Samochód dalej chodzi w trybie awaryjnym.. Mechanik sprawdził już chyba wszystko, wymieniłam także filtr paliwa ale to nie dało żadnych rezultatów. Dzisiaj była kolejna wizyta w serwisie, niestety komputer nie pokazuje żadnych błędów a samochód dalej nie jeździ tak jak powinien...
Nam skończyły się już pomysły, dlatego mam nadzieje, że pomożecie. Poza tym bardzo proszę o jakieś namiary na osobę z Gdyni lub okolic, która zna się na mazdach i do której mogłabym podjechać z moim autkiem. Pozdr
Problem zaczął się jakiś miesiąc temu, samochód zmienił się z normalnie śmigającego autka w turlającą się padaczke.. prędkość maksymalna 80km/h (i to z górki!!) obroty max do 3 tys.
Pojechałam do salonu Mazdy, podłączyli ją pod komputer i okazało się, że FAP jest zapchany. Usunęłam więc filtr (miałam z nim już wcześniej problemy i miałam go dość) niestety to nic nie dało. Samochód dalej chodzi w trybie awaryjnym.. Mechanik sprawdził już chyba wszystko, wymieniłam także filtr paliwa ale to nie dało żadnych rezultatów. Dzisiaj była kolejna wizyta w serwisie, niestety komputer nie pokazuje żadnych błędów a samochód dalej nie jeździ tak jak powinien...
Nam skończyły się już pomysły, dlatego mam nadzieje, że pomożecie. Poza tym bardzo proszę o jakieś namiary na osobę z Gdyni lub okolic, która zna się na mazdach i do której mogłabym podjechać z moim autkiem. Pozdr
-
Natalia123
Skoro chodzi w trybie awaryjnym to z dwóch powodów:
1. Elektroniczne ograniczenie mocy – w tym przypadku błędy powinny się jakieś ukazać na komputerze.
2. Mechanicznie coś niedomaga, brak mocy, ale nie generuje to błędów.
Gdzie i kiedy był usuwany DPF i czy próbowałaś reklamować tę usługę?
DPF w tym modelu wymienia się co około 140 tyś km i kosztuje ok 3tyś PLN.
1. Elektroniczne ograniczenie mocy – w tym przypadku błędy powinny się jakieś ukazać na komputerze.
2. Mechanicznie coś niedomaga, brak mocy, ale nie generuje to błędów.
Gdzie i kiedy był usuwany DPF i czy próbowałaś reklamować tę usługę?
DPF w tym modelu wymienia się co około 140 tyś km i kosztuje ok 3tyś PLN.
Filtr usuwany był jakiś tydzień temu w Gdyni w Strefie tuningu i oczywiście pojechałam do nich z reklamacją. Chłopaki poczuli się do odpowiedzialności i nie dość, że uznali reklamacje to jeszcze zajęli się szukaniem przyczyny, bo nie jest to niestety wina usuniętego DPFu.
Jeżeli chodzi o wymiane filtra na nowy to według mnie jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto, dlatego tego nie zrobiłam.
P.S. Dziękuje za maila, na pewno tam podjade.
Jeżeli chodzi o wymiane filtra na nowy to według mnie jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto, dlatego tego nie zrobiłam.
P.S. Dziękuje za maila, na pewno tam podjade.
-
Natalia123
dzialamy caly czas, ale razem z serwisem mazdy pomysly sie koncza co moze byc .... 
aktualnie myslimy nad ukladaem paliwowym – powymianie filtra przez noc jak stal lekko sie zniego wylalo – cos przypominajace przepracowany olej silnikowy , na nowym fitrze wkreca sie juz wyzej. cisnienie na listwie CR na wolnych ok 21tys Kpa, otwarcie przepustnicy 100% roznie do 65tys oborty leca do 3maks 4tys i cisnienie spada do 30-40kpa. kwestia jak wyglada smok na pompie paliwowej – bo objawy na moje cos z paliwem moze byc- przy obciazeniu wogole nie kopci jak dizel nawet na zdemontowanym katalizatorze i – puszczony wydech rura.
co do softu – wgrywany byl zarowno eryjny jak i z usunietym dpf, pelna diagnoza w serwisie na ids z podgladem parametrow i nic nie wykazalo, przez chwile przemknal pomysl z pietburgiem do sterowania podcisnieniem ale niby sztanga sterujaca geometria chodzi :/
jest to pierwsza mazda u nas z jaka sa klopoty tak naprawde

aktualnie myslimy nad ukladaem paliwowym – powymianie filtra przez noc jak stal lekko sie zniego wylalo – cos przypominajace przepracowany olej silnikowy , na nowym fitrze wkreca sie juz wyzej. cisnienie na listwie CR na wolnych ok 21tys Kpa, otwarcie przepustnicy 100% roznie do 65tys oborty leca do 3maks 4tys i cisnienie spada do 30-40kpa. kwestia jak wyglada smok na pompie paliwowej – bo objawy na moje cos z paliwem moze byc- przy obciazeniu wogole nie kopci jak dizel nawet na zdemontowanym katalizatorze i – puszczony wydech rura.
co do softu – wgrywany byl zarowno eryjny jak i z usunietym dpf, pelna diagnoza w serwisie na ids z podgladem parametrow i nic nie wykazalo, przez chwile przemknal pomysl z pietburgiem do sterowania podcisnieniem ale niby sztanga sterujaca geometria chodzi :/
jest to pierwsza mazda u nas z jaka sa klopoty tak naprawde
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
- Od: 11 lip 2004, 10:54
- Posty: 59
- Skąd: 3miasto/srt
- Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości