Witam
Dzisiaj jadąc do pracy spotkał mnie taki problem
Jechałem dość spokojnie ale przekraczałem 3 tyś obr. i na ostatnich światłach ruszając trochę przygazowałem i nagle dodaje gazu a samochód nie reaguje, i szybko zorientowałem się że zgasł.
Odpaliłem go i po woli zaparkowałem i poszedłem do pracy.
Jak wracałem z pracy nie przekraczałem 2 tyś, na ostatniej prostej jak nie było samochodów zacząłem dodawać gazu i tu nagle samochód zgasł tak przy 2,5 tyś obr. Odpaliłem go i ruszyłem po woli i znowu 2 bieg i gaz, 2,5 tys obr i znowu zgasł. Po woli dojechałem do domu i zaparkowałem auto i tyle.
Czy ktoś może spotkał się z takimi objawami? żadne kontrolki się nie świecą
Silnik to 1.6 PSA z FAP 110KM przebieg 110 tyś km
Co to może być? bardzo proszę o poradę
Gaśnie silnik przy dodawaniu gazu
Strona 1 z 1
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? viewtopic.php?f=91&t=138895
Fap nie wypalał się ostatnio częściej ?
Fap nie wypalał się ostatnio częściej ?
Więc samochodem jeżdzę 2 lata i zrobiłem tylko 15 tys km, Wymieniałem wszystkie filtry ale nie wymieniałem filtra paliwa. A co do FAP to chyba nie powinien być jeszcze zapchany...
Czy ktoś z kolegów miał takie objawy z powodu zapchanego filtra paliwa?
Czy ktoś z kolegów miał takie objawy z powodu zapchanego filtra paliwa?
- Od: 21 lis 2010, 15:14
- Posty: 80
- Skąd: Jabłonna
- Auto: Mazda 3 2006r/po lifcie
1.6 DiTD z FAP
WG mnie jest to problem raczej z układem zasilania, przy zapchanym FAPie gasnie na wolnych itd.
Dobrze sie rozumiemy? Gaśnie nie tylko jak przekraczasz 3tys ale i przy mniejszych obrotach. Sprawdz w trasie przy płynnej jezdzie czy nie kołysze. Najpierw utrzymaj 80 i czy cos sie da wyczuć nienaturalnego w pracy silnika, później 100, 120, 140. Spr szczelnosc wszystkich przewodow powietrza, moze cos sie przetarło, obejma puscila. Wogóle to wiesz kiedy był wymieniany filtr w Twojej mazdzie?:) Jeśli zrobil to poprzedni własciciel zgodnie z ksiązka przy 60tys to na Ciebie już czas, zwłaszcza jeśli jeździ się w Polsce. Ja zmienilem po niecałych 45tyś i uważam że to dość rozsądne posunięcie. Zamiast 3 filtry na 180tyś to będzie 4 a dołożę do tego 170zł co rozłoży się na kiiilllllkaaa lat.
PS: Masz auto 2lata i zrobiłes z FAPem 15tyś? Powiedz ze czasem jezdzisz poza miasto albo zacznij myslec o tym jak się pozbyć tego zapychajacego sie FAPa. Ten silnik nie jest do jazdy do pracy 10km i raz na 1pełny bak gdzieś za miasto. To zdecydowanie za mało. Ile Ci pali?
PS: Masz auto 2lata i zrobiłes z FAPem 15tyś? Powiedz ze czasem jezdzisz poza miasto albo zacznij myslec o tym jak się pozbyć tego zapychajacego sie FAPa. Ten silnik nie jest do jazdy do pracy 10km i raz na 1pełny bak gdzieś za miasto. To zdecydowanie za mało. Ile Ci pali?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
widmo82 napisał(a):Ten silnik nie jest do jazdy do pracy 10km i raz na 1pełny bak gdzieś za miasto.
No nie przesadzaj...
Nie chce zapeszać, ale kupiłem filtr paliwa i to nawet z tego sklepu co kolega zamieścił link, wymieniłem, rozgrzałem auto , przejechałem się i go trochę "pokatowałem" i nie zgasł ani razu, wiec odpukać w niemalowane drzewo wymiana filtra pomogła i jest OK.
Serdeczne dzięki za pomoc :–)
Szkoda tylko że cena tego filtra to lekka przesada,ale mi się udało go kupić za 161+14zł=175PLN Oryginał FoMoCo Ford.
na allegro to samo tylko z symbolem do mazdy 259PLN a MANN'a 180PLN
Podaje jak by ktoś szukał najtaniej http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Filtr-pa ... Fomoco/707
Serdeczne dzięki za pomoc :–)
Szkoda tylko że cena tego filtra to lekka przesada,ale mi się udało go kupić za 161+14zł=175PLN Oryginał FoMoCo Ford.
na allegro to samo tylko z symbolem do mazdy 259PLN a MANN'a 180PLN
Podaje jak by ktoś szukał najtaniej http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Filtr-pa ... Fomoco/707
- Od: 21 lis 2010, 15:14
- Posty: 80
- Skąd: Jabłonna
- Auto: Mazda 3 2006r/po lifcie
1.6 DiTD z FAP
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości