Pisze do was z pewnym problemem 2 miesiące temu w mojej madzi rozsypala sie pompa paliwowa ( caly uklad paliwowy byl w opilkach metalu
metaliczny stukot podczas przyspieszania
Strona 1 z 1
Witam
Pisze do was z pewnym problemem 2 miesiące temu w mojej madzi rozsypala sie pompa paliwowa ( caly uklad paliwowy byl w opilkach metalu
samochod gasl za kazdym razem jak tylko dalu mu sie troche mocniej gazu ) koszt naprawy tragiczny wrecz dolujacy. Samochod zostal naprawiony teraz buja sie az milo. Niestety nie wszystko jest takie pieknie jak by moglo byc, po odebraniu samochodu i wcisnieciu pedalu gazu na 3 biegu powyzej 2000 obrotow slychac metaliczny stukot jak by zawor klekotal im wieksze obroty tym szybszy i glosniejszy stukot. halas zanika (delikatnie ustaje) jesli tylko wyrownam predkosc. Mechanik stwierdzil ze to napewno lancuszek napinajacy walki rozrzadu. Niestety po wymianie owego lancuszka stukot dalej istnieje a mechanik przyznaje sie do pomylki i wysuwa wiele wnioskow – ze trzeba sciagnac glowice a moze nawet rozebrac caly silnik i sprawdzic wszystko po koleji. oczywiscie to wiaze sie z kosztami. Moze ktos mial podobny przypadek i udalo sie usunac usterke??
Pisze do was z pewnym problemem 2 miesiące temu w mojej madzi rozsypala sie pompa paliwowa ( caly uklad paliwowy byl w opilkach metalu
Ostatnio edytowano 30 gru 2011, 15:29 przez ZICO84, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 4 wrz 2010, 11:25
- Posty: 24
Jeśli to ciche cykanie, słyszalne dopiero przy wyłączonym radiu, występujące jedynie pod obciążeniem (na luzie nie występuje) to raczej tttm => viewtopic.php?f=91&t=119994
Jeśli nie, to na forum w dziale Y6 ostatnio były 2 przypadki kończącego się koła pasowego "dwumasowego", wydaje też dość dzikie dźwięki, może warto sprawdzić:
http://www.youtube.com/watch?v=17Cb2MUKK9k
http://www.youtube.com/watch?v=licWwTIDIvY
Współczuje pompy
, jaki przebieg ?
Jeśli nie, to na forum w dziale Y6 ostatnio były 2 przypadki kończącego się koła pasowego "dwumasowego", wydaje też dość dzikie dźwięki, może warto sprawdzić:
http://www.youtube.com/watch?v=17Cb2MUKK9k
http://www.youtube.com/watch?v=licWwTIDIvY
Współczuje pompy
Przebieg 156 tys.
Dzieki za podpowiedz mechanik jednak twierdzi ze ten dzwiek jest ewidentnie pod glowica i nie bedzie to ani napinacz paska klinowego ani kolo dwumasowe.
Zawiodlem sie na tym aucie niesamowice
tym bardziej ze to moje pierwsze auto nastepnym razem kupuje cos niemieckiego 
Dzieki za podpowiedz mechanik jednak twierdzi ze ten dzwiek jest ewidentnie pod glowica i nie bedzie to ani napinacz paska klinowego ani kolo dwumasowe.
Zawiodlem sie na tym aucie niesamowice
- Od: 4 wrz 2010, 11:25
- Posty: 24
Nie na aucie się zawiodłeś tylko na sprzedającym który oddał ci igłę w idealnym stanie poniżej ceny rynkowej
Kup Niemca to stracisz frajdę z jazdy
Kup Niemca to stracisz frajdę z jazdy
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
ZICO84 napisał(a):Przebieg 156 tys.
Przy takim przebiegu pompa wysokiego ciśnienia raczej nie pada sama od siebie, albo lewe paliwo, auto było katowane albo to już drugie 150 tyś
ZICO84 napisał(a):nastepnym razem kupuje cos niemieckiego
układ CR masz akurat BOSCHa (są szanse na skuteczną regenerację na oryginalnych częściach), pompy CP3 siedzą w:
– Iveco 2.3HPi, 3.0HPi
– Fiat 2.3JTD
– Citroen / Peugeot 1.4HDi, 1.6HDi
– BMW 2.0D, 2.5D, 3.0D, 3.5D
– Opel 1.7DTH, 1.7CDTI
– Mercedes 1.8CDI, 2.2CDI, 3.0CDI, 3.2CDI, 4.0CDI
– Renault / Volvo 1.9DCi, 2.2DCi, 2.5DCi
– Ford / Mazda 1.6TDCi
– Jeep / Dodge 2.8CRD
– Nissan 3.0Di
– Honda 2.2i-CTDi
– Volvo 2.4D5
– VAG 2.7TDI, 3.0TDI
– Mitubishi 2.0DID
– KIA / Hyundai 2.5CRDI
Więc jak widzisz producent samochodu zajmuje się tylko montażem. Daj znać co wyszło z tym dźwiękiem.
Pozdro
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości