Witam, od mniej więcej 10~ miesięcy Madzia ma trudności. kontrolka akumulatora najpierw migała, a teraz swieci już cały czas. Jak silnik był zimny to było ok, ale po 5min~ zaczęła migać, najpierw migła i zgasła później coraz dłużej świeciło aż zostało do teraz i świeci cały czas. Ładowanie alternatora (bodajże) zamiast określonej wartości to od bodajże 6 do 24. W aucie czasami była choinka (światła gasły itp. podczas jazdy). Od tego czasu w aucie zostały wymienione 3 alternatory. Najpierw wymieniony pierwszy, ale ładowanie dalej było takie i alternator padł. Później 2gi alternator, ładowanie nadal złe i znowu padł. W końcu ładowanie zostało naprawione. Ładuje teraz książkowo – ściśle określona wartość (nie pamiętam teraz ile to dokładnie było, jest zresztą wartość ta podana w książce serwisowej). I oczywiście wymieniony alternator, który jest do teraz, ale kontrolka dalej świeci. Auto było u 5 mechaników. W końcu zapadła decyzja – jedziemy do ASO. W ASO po tygodniu~ auto do odebrania. Nie zrobione.. Powiedzieli że do wymiany sterownik (który już był wymieniany, czy coś w tym stylu u jednego mechanika), oczywiście nowy, koszt – 6000PLN, ALBO coś z licznikami~ koszt – 5500PLN. Oczywiście nie mają niczego u siebie, żeby przełożyć i sprawdzić, więc do widzenia.. Auto jak jeździło tak dalej jeździ z zapaloną kontrolką.
Miał może ktoś podobną przygodę czy coś w tym stylu?
Przepraszam, że tak chaotycznie, ale nie pamiętam teraz dokładnie nazw, ani wartości ładowania, gdyż bylo to ponad pół roku temu, i mi się zapomniało (jedynie ASO 2tyg temu, ale tylko pamiętam, że mówili żeby nowy driver dać za te 6k PLN). Jak wróci ojciec z pracy popytam, i pozmieniam ewentualne błędne nazwy + tę wartość ładowania (ale to już chyba mało istotne, bo zostało naprawione).
Pozdrawiam
//autko to Mazda 3 1.6 CiTD w sedanie z listopada '04, na VINie jest już 05. Wyposażenie TOP, bez skóry, gpsa i podgrzewanych prezdnich siedzeń, reszta wszystko.
Elektryka, skoki napięcia
Strona 1 z 1
Skoro alternator daje 14,4 V i akumulator jest ok ( sprawdziłeś go bo takie cuda z ładowaniem mogły go zabić ? ) , może skasować trzeba błędy komputera .
Błędy z komputera skasowane. Na początku, jak te ładowanie tak skakało, to jak usunęło się błędy z komputera, odłączyło kabel, podłączyło znowu do kompa to błędy znowu były, ale teraz jak te ładowanie (o właśnie!:)) 14,4 jest to błędy są skasowane, ale lampka dalej świeci ;/
- Od: 24 sty 2010, 16:56
- Posty: 20
- Auto: Mazda 3 1.6 CiTD sedan
BMW 320Cd @238/566 by TC-Performance
Kaai napisał(a): to jak usunęło się błędy z komputera, odłączyło kabel,
tak kasowałeś błędy -odłączając – minus ?
jaki to błąd?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości