silnik gaśnie w trakcie jazdy

Postprzez pecet69 » 22 wrz 2011, 19:34

witam!
jestem nowy na forum i narazie uczę się tu poruszać, więc sorry, jeśli ten wątek już jest. mam problem z mazdą 3 2004r. diesel. silnik w trakcie jazdy gaśnie i można go ponownie zapalić po przekręceniu stacyjki. autem nic nie szarpie, po prostu gaśnie raptownie silnik i auto się toczy. ma to miejsce jak silnik jest i ciepły i zimny. niestety dzieje się to przy wysokich prędkościach, więc trochę strach. jak wrzucę bieg gdy się toczy to zapala też na tzw. pych.co to może być? jak dzwoniłem do serwisu to za bardzo nie wiedzieli, więc wolę się u WAS upewnić, bo wcisną mi kit.
pozdrawiam
pecet69
 

Postprzez maselek » 22 wrz 2011, 21:12

Auto: mazda 3 diesel 2004r.

pecet69 napisał(a):jak wrzucę bieg gdy się toczy to zapala też na tzw. pych

<glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez pecet69 » 22 wrz 2011, 21:20

jestem zielony, więc bez ikonek;–)
pecet69
 

Postprzez Tolek » 22 wrz 2011, 21:48

maselek napisał(a):
Auto: mazda 3 diesel 2004r.

pecet69 napisał(a):jak wrzucę bieg gdy się toczy to zapala też na tzw. pych

<glupek2>

Też bym chciał cię zrozumieć. <co?>
"Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." – "Pozdrawiam" Dr House
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 18:08
Posty: 257 (0/1)
Auto: Mazda 3, 1.6, 105KM, 2005r.

Postprzez akostarek » 22 wrz 2011, 22:12

przy dieslu szczególnie nie zaleca się palenia na pych, pasek rozrządu dostaje nagle niezły kop momentu, kilka razy już czytałem wypowiedzi na forum, że po takim odpalaniu pasek przeskoczył. Mimo wszystko jak się to robi na wyższych biegach i delikatnie operuje sprzęgłem to nie powinno się nic stać.

Wracając do samego problemu, nie bardzo wiem co może być przyczyną takiego gaśnięcia, może jakiś czujnik wariuje i to wyłącza wtrysk <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 11:57
Posty: 1371 (0/8)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda3 BK Y6 '05

Postprzez lukaszm » 22 wrz 2011, 23:11

może zawór SCV u wuja w M6 też było tak że gasł, ewentualnie przepływomierz (gasło mi auto w czasie jazdy ale to był MB A140 i przyczyną była walnięta przepływka)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323