Witam serdecznie!!!
Nie wiem czy w dobrym miejscy zaczynam wątek, ale mam problem ze swoją mazdziną, mianowicie furką jeździ moja żona i ona nie zwraca uwagi na spadki mocy bowiem do tej pory jeździła daewoo tico i mazda to dla niej pocisk.Auto tankowane tylko na shellu ,ale żonka zalała parę razy na orlenie(nie jestem pewien czy to jest przyczyną komplikacji).Pewnego ranka wsiadam do fury bryknąć po zakupy gaz do dechy auto idzie, ale nagle zaczyna słabnąć i gaśnie, odpala bez problemu i ponowna sytuacja. Myślę sobie nie ma co panikować (turbo działa bo słychać, zresztą auto nie gaśnie od padniętego turbo), i padło na filtr paliwa bo nigdy nie zmieniałem(przebieg 60 tys, ale nie wiem czy nie cofany!!!).No to dawaj klucze 10 i 8 nasadowe i filtr na wierzchu. Okazało się że jest zatkany na amen, nawet sprężarka nie dała rady, więc pojechałem kupić nowy (u mnie jest ten plastikowy z osobnym podgrzewaczem).Założyłem i auto śmiga, ale od jakiegoś czasu zaczyna mieć "zawiechy mocy" tzn. idzie jak należy ,ale czasami słabnie (jak parę razy mocniej przycisnę), wtedy zatrzymuję się gaszę i odpalam ponownie i wszystko wraca do normy. I znowu padło na filtr paliwa , który to ponownie wyjąłem , wylałem z niego ropichę , w której były czerwone farfocle podobne jak przy zatkanym wcześniej filtrze. W kompie nie ma żadnych błędów, turbo pompuje równo do 2,3 następnie grucha zbija do 2.1 (wyniki z próby dynamicznej). Mam pytanie czy w zbiorniku znajduje się jakaś elektryczna pompa paliwa ( przypuszczam , że nie bo pod siedzeniem idą tylko dwa kable raczej do czujnika ), czy jest w zbiorniku jakieś sitko , które mogło się przytkać i blokuje dopływ paliwa, bowiem noszę się z zamiarem wyjęcia zbiornika paliwa i wyczyszczenia go ( japońce zrobili tak małą klapkę pod siedzeniem z tyłu, że inaczej nie da rady zajrzeć do środka baku), boję się tylko, żeby nić nie popsuć z dozownikiem płynu katalicznego (żeby nie wywaliło jakiegoś błędu).
Baaaaaaaaaaaardzo proszę o sugestie i porady bowiem wybieram się tym autem na urlop do chorwacji i nie chcę mieć niespodzianek, z góry dzięki!!!!!!!!
zatkany filtr paliwowy mazda 2005 1.6 citd
Strona 1 z 1
tobii11 napisał(a):Nie wiem czy w dobrym miejscy zaczynam wątek
Przed chwilą próbowałem dotrzeć do Adminów/Modów.Także wepnij się problemy z dieslem.
Ale mimo wszystko pewnie masz uwalony czujnik ciśnienia





Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości