to takie "tyr tyr tyr" przy schodzeni z obrotów – TTTM miałeś wciśnięte sprzęgło podczas przegazówki ? u mnie występuje tylko ze sprzęgłem viewtopic.php?f=91&t=106520
przy otwartej masce => http://w881.wrzuta.pl/audio/15cASxomm6t/turbo
świst turbo raczej w normie
Pasek klinowy (wielorowkowy)
1, 2
U mnie bez i ze sprzęgłem.
Zlokalizowałem piszczenie – to od wymienionego paska alternatora. Teraz pytanie czy część jest wadliwa czy to wina za słabego naciągu... sam nie wiem. Tak czy owak wracam do ASO. Niestety pasek kupiłem w innym ASO więc jeśli to wina części to znowu zapłacę za robotę...
Zlokalizowałem piszczenie – to od wymienionego paska alternatora. Teraz pytanie czy część jest wadliwa czy to wina za słabego naciągu... sam nie wiem. Tak czy owak wracam do ASO. Niestety pasek kupiłem w innym ASO więc jeśli to wina części to znowu zapłacę za robotę...
Ten nalot to wyrobione koło pasowe. Zdejmij obudowe dolną silnika, złap za koło i poruszaj nim. Zobaczysz że w pewnym miejscu zapewne obija sie i drze. Poszukaj opiłków, jedne drobne zamieniają się w rudawy nalot jak rdza i roznosza paskiej po całej okolicy, te wieksze opadaja na dolną obudowe a część łapanych jest przez magnes na kole obok. Do wymiany wiec koło pasowe wału korbowego, napinacz i sam pasek. Robocizna ze 100 i części ok 500. Popytaj w Fordzie. Moze nawet w Peugeocie.Mephic napisał(a):Mephic
- Od: 3 sie 2012, 10:00
- Posty: 21
- Skąd: ??
- Auto: M3 1.6 109KM '07
No właśnie tak przewidywałem – jak pilna to rzecz? Bo szczerze, zaraz czeka mnie zmiana oleju, dolanie Eolysa i pewnie mnie szarpnie równo...
Druga sprawa to czy pasek też trzeba skoro mam nowy?
Druga sprawa to czy pasek też trzeba skoro mam nowy?
Witam!
Niedawno zmuszony byłem wymienić koło pasowe wału korbowego. Wcześniej mechanik wymienił stary oryginał z rudawym nalotem na zamiennik firmy Corteco za 290 złotych. Pojeździłem na nim 10 tys. km i się rozleciało. Postanowiłem więc kupić oryginał. I tu po raz pierwszy udało mi się coś kupić taniej w ASO Mazdy niż w ASO Forda. Może mają jakieś stare zapasy. W każdym razie fordowskie koło pasowe w ASO Mazdy kosztowało 470 zł (w linku z Foxa jest za 494 zł ale ja kupowałem pół roku temu), a to samo koło w ASO Forda 659 złotych.
http://www.fox.rzeszow.pl/KOLO-PASOWE-WALU-KORBOWEGO(4,251454,23812).aspx
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Kolo-pas ... -FORD/1558
Pozdrawiam!
Niedawno zmuszony byłem wymienić koło pasowe wału korbowego. Wcześniej mechanik wymienił stary oryginał z rudawym nalotem na zamiennik firmy Corteco za 290 złotych. Pojeździłem na nim 10 tys. km i się rozleciało. Postanowiłem więc kupić oryginał. I tu po raz pierwszy udało mi się coś kupić taniej w ASO Mazdy niż w ASO Forda. Może mają jakieś stare zapasy. W każdym razie fordowskie koło pasowe w ASO Mazdy kosztowało 470 zł (w linku z Foxa jest za 494 zł ale ja kupowałem pół roku temu), a to samo koło w ASO Forda 659 złotych.
http://www.fox.rzeszow.pl/KOLO-PASOWE-WALU-KORBOWEGO(4,251454,23812).aspx
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Kolo-pas ... -FORD/1558
Pozdrawiam!
Hm, czyli Mazda 2 : 0 Corteco. Drugi przypadek, tylko widze, ze udalo sie troche wiecej na nim przejechac.
- Od: 6 kwi 2011, 09:32
- Posty: 429 (1/1)
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 3 BK Y6 '04 Hatchback
Golf MK 7,5 1.4TSI '18
Trochę odgrzebię temat, czy ktoś wymieniał pasek osobiście? Przy okazji wymiany alternatora musiałem go ściągnąć i teraz mam problem z montażem. Nie wiem jakim sposobem napiąć pasek aby wkręcić napinacz, miejsca tam za dużo nie ma. Ktoś ma jakiś patent na to?
- Od: 20 sie 2014, 17:51
- Posty: 11
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 3 BK 1,6D 2004
Trzeba było zablokować napinacz przed demontażem to byś nie miał teraz problemów. Ale zrób tak: załóż napinacz do auta i teraz przyda Ci się druga osoba, bo samemu nie dasz rady. Jedna osoba łyżką taką do zdejmowania opon luzuje napinacz czyli napiera łyżką na napinacz za wystający bolec( będziesz widział o co chodzi) a druga osoba zakłada pasek wielorowkowy od spodu auta. Prawdę mówiąc nie ma w tym żadnej trudności. Ciekawi mnie tylko jak zdjąłeś pasek skoro napinacz jeśli jest sprawny bardzo mocno napina pasek i bez poluzowania napinacza nie ma opcji zdjąć paska.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości