
problem z Mazdą 3 wkręca się do 3tyś i kopci na bialo
Strona 1 z 1
Witam posiadam mazde3 1.6d z 2006 roku. Problem jest taki że moja m3 wkręca sie do 3tyś. obrotów i kopci na biało. W samochodzie zostal usunięty filtr cząstek stałych, została zwiększona moc do 136koni i 300Nm. Zostaly zregenerowane wtryski i wymieniono pompę wysoko ciśnieniową a i podobno sprawdzone było powietrze. Ogolnie samochod bardzo fajny ale jak kupiłem ją w lipcu zeszłego roku tak do tej pory zrobiłem nim jakieś 3tyś km. Mechanik rozkłada ręce i ja nie wiem co mam robić
Proszę o pomoc 

- Od: 14 sty 2011, 23:05
- Posty: 6
- Skąd: Ryki woj. Lubelskie
- Auto: Mazda 3 1.6D
Nie pisz posta pod postem tylko edytuj, bo zaraz kopa dostaniesz od moderatorów.
Nie zapala się kontrolka silnika? Jaki jest stan płynu chłodzącego? nie ubywa?
Gdzieś coś już było na podobny temat.... w Dislach.
Nie zapala się kontrolka silnika? Jaki jest stan płynu chłodzącego? nie ubywa?
Gdzieś coś już było na podobny temat.... w Dislach.
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
yoshi85 napisał(a):Witam posiadam mazde3 1.6d z 2006 roku. Problem jest taki że moja m3 wkręca sie do 3tyś. obrotów i kopci na biało.
Podejrzewam, ze jest w trybie serwisowym (tylko do 3000obr.)
A plyn chlodzacy nie ubywa czasem...
... sprawdz stan i jakosc oleju i plynu chlodzacego...
Ps. Czy podlaczales auto pod komputer? Jakie bledy sie pojawiaja?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Na początek to dzięki za rady
Więc stan płynu sprawdzę ale wydaję mi się że nie ubywa go a co do oleju to był nie dawno wymieniany wraz z wszystkimi filtrami jak to mam w zwyczaju
Co do trybu serwisowego to może być bo jak wyjmowali filtr DPF to jakoś podobno wyłączyli tą kontrolkę od chec ale czego dymi na biało jak były regenerowane wtryski i jest włożona nowa pompa no sorry po 10tyś
A i jeszcze jedna może ważna kwestia mam nagłośnienie BOSSE które parę razy zawiesiło się 

Ostatnio edytowano 16 sty 2011, 14:15 przez yoshi85, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 sty 2011, 23:05
- Posty: 6
- Skąd: Ryki woj. Lubelskie
- Auto: Mazda 3 1.6D
yoshi85 napisał(a):Co do trybu serwisowego to może być bo jak wyjmowali filtr DPF to jakoś podobno wyłączyli tą kontrolkę od chec ale czego dymi na biało jak były regenerowane wtryski i jest włożona nowa pompa no sorry po 10tyś
... ciekawy jestem jakim sposobem ja wylaczyli...
Ja bym skierowal pierwsze kroki na diagnostyke komputerowa... (niekoniecznie ASO).
Wtedy bedziesz wiedzial, dlaczego (z jakiego powodu) jest tryb serwisowy... (podaj jakie kody wystepuja)
Wtedy mozna dopiero skoncentrowac sie na wlasciwym problemie...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Kody będę miał dopiero w poniedzialek bo auto stoi u podobno dobrego znachora? Który rzeźbi w niej już miesiąc czasu i nie wie o co chodzi
Dodam że to już 5 mechanik od 6 miesięcy i ciągle zagadka. Wolał bym już się dowiedzieć że jest coś do wymiany nawet za 2tyś zł niż czekać tyle czasu w takiej nie pewności ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 14 sty 2011, 23:05
- Posty: 6
- Skąd: Ryki woj. Lubelskie
- Auto: Mazda 3 1.6D
yoshi85 napisał(a):Kody będę miał dopiero w poniedzialek bo auto stoi u podobno dobrego znachora? Który rzeźbi w niej już miesiąc czasu i nie wie o co chodzi Dodam że to już 5 mechanik od 6 miesięcy i ciągle zagadka.
...dobrzy ci mechanicy...
Ps. Nawet nie wiemy skad jestes... twoj profil nie jest uzupelniony... moze wtedy ktos moglby polecic dobrego... mechanika
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Ja jestem z Lubelskiego ale przebywam w Warszawie a moja mazda stoi właśnie u znachora pod lublinem. A wcześniej bawili się specjaliści...
z Warszawy. A dane zaraz uzupełnię. Jest też dziwna sprawa bo auto dosyć dlugo gaśnie? i jak nią jeździłem i stawałem nią gdzieś to było słychać jakieś styki w baku?
- Od: 14 sty 2011, 23:05
- Posty: 6
- Skąd: Ryki woj. Lubelskie
- Auto: Mazda 3 1.6D
yoshi85 napisał(a):Jest też dziwna sprawa bo auto dosyć dlugo gaśnie?
tzn. jak wylaczyles stacyjke, to silnik jeszcze chwilke pracowal?

Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Skoro jesteś w Warszawie to jedź do Jaksy, ma spore doświadczenie z silnikami mazdy. Skoro odwiedziłeś już kilku speców i żaden nic nie wymyślił to to będzie chyba najlepsze wyjście.
arjot napisał(a):Skoro jesteś w Warszawie to jedź do Jaksy, ma spore doświadczenie z silnikami mazdy
Najlepsze wyjscie i bedziesz mial pewnosc, ze pojezdzisz Mazda
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
67igor1 napisał(a):yoshi85 napisał(a):Jest też dziwna sprawa bo auto dosyć dlugo gaśnie?
tzn. jak wylaczyles stacyjke, to silnik jeszcze chwilke pracowal?tak jakby samozaplon?
Dokładnie jak przekręcę stacyjkę to silnik zatrzęsie się chwilkę i dopiero gaśnie
- Od: 14 sty 2011, 23:05
- Posty: 6
- Skąd: Ryki woj. Lubelskie
- Auto: Mazda 3 1.6D
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości