Samochód nie odpala? – zapowietrzony układ paliwowy

Postprzez tuzgre » 23 paź 2010, 09:47

Witam,
mam następujący problem z moja mazda.
Wczoraj chciałem zmienić uszczelnienie pod wtryskiem i pod dwóch godzinach prób wyciągnięcia go – poddałem. sie Wtrysk nawet nie drgnie.
Po złożeniu wszystkiego w całość, przykręceniu przewodu paliwowego do wtrysku, itd. odpaliłem samochód. Popracował on ok. 5 sekund i zgasł. Próbowałem go jeszcze kilka razy odpalić, ale bez skutku.
Gdzie tkwi problem? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 09:26
Posty: 9
Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel, 2006

Postprzez ellukasz » 23 paź 2010, 11:22

Prawdopodobnie zapowietrzył ci się układ paliwowy... skoro wcześniej normalnie palił Kręć rozrusznikiem powinien silniczek zapalić. Sprawdź czy dobrze przykręciłeś przewody paliwowe i czy włożyłeś do końca kostki sterujące wtryskami.
Początkujący
 
Od: 14 lut 2010, 12:28
Posty: 24

Postprzez tuzgre » 23 paź 2010, 11:26

Już kręciłem, ale nic z tego. Poluzowałem tez przwod paliwa na wtryskiwaczu i podczas kręcenia rozrusznikiem leci z niego ropa.
W jaki sposób mogę odpowietrzyć układ?
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 09:26
Posty: 9
Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel, 2006

Postprzez ellukasz » 23 paź 2010, 12:11

No jak leci z niego ropa tzn że układ się odpowietrzył. Więcej za bardzo nie mogę pomóc.
Początkujący
 
Od: 14 lut 2010, 12:28
Posty: 24

Postprzez tuzgre » 23 paź 2010, 13:25

Rozwiązanie problemu znalazłem na forum Forda.
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=18699
Układ był rzeczywiście zapowietrzony.
Odpowietrzyłem go bardzo prostym sposobem. Odpiąłem szybkozłączkę zielona (przewod powrotny) i na nasadkę nałożyłem przezroczysty wężyk. Potem kilka głębokich wdechow az w wężyku pojawiła się ropa. Podpiąłem szybkozłączkę i po 5 sekundach kręcenia silnik się uruchomił.
Dziękuję za pomoc.
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 09:26
Posty: 9
Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel, 2006

Postprzez fixerq » 23 paź 2010, 14:30

tuzgre napisał(a):Witam,
mam następujący problem z moja mazda.
Wczoraj chciałem zmienić uszczelnienie pod wtryskiem i pod dwóch godzinach prób wyciągnięcia go – poddałem. sie Wtrysk nawet nie drgnie.


Z tymi wtryskami jest hardcore-jak się zapiecze, to kaplica. Często się urywają, a wtedy cały dzień roboty ze ściąganiem głowicy.
Moja stała 2 dni z wtryskiem zalanym różnymi odrdzewiaczami. Ale jakoś mechanik zdołał go wykręcić:)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez tuzgre » 23 paź 2010, 17:03

No właśnie, może ktoś ma z doświadczenia jakiś skuteczny sposób na wyciągniecie zapieczonego wtrysku?
Tu opis jak ja to robiłem (wprawdzie silnk z Focusa – ale to chyba to samo):
http://forum.fordclubpolska.org/showthr ... ost1155906
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 09:26
Posty: 9
Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel, 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323