Witam,
mam następujący problem z moja mazda.
Wczoraj chciałem zmienić uszczelnienie pod wtryskiem i pod dwóch godzinach prób wyciągnięcia go – poddałem. sie Wtrysk nawet nie drgnie.
Po złożeniu wszystkiego w całość, przykręceniu przewodu paliwowego do wtrysku, itd. odpaliłem samochód. Popracował on ok. 5 sekund i zgasł. Próbowałem go jeszcze kilka razy odpalić, ale bez skutku.
Gdzie tkwi problem? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Samochód nie odpala? – zapowietrzony układ paliwowy
Strona 1 z 1
Rozwiązanie problemu znalazłem na forum Forda.
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=18699
Układ był rzeczywiście zapowietrzony.
Odpowietrzyłem go bardzo prostym sposobem. Odpiąłem szybkozłączkę zielona (przewod powrotny) i na nasadkę nałożyłem przezroczysty wężyk. Potem kilka głębokich wdechow az w wężyku pojawiła się ropa. Podpiąłem szybkozłączkę i po 5 sekundach kręcenia silnik się uruchomił.
Dziękuję za pomoc.
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=18699
Układ był rzeczywiście zapowietrzony.
Odpowietrzyłem go bardzo prostym sposobem. Odpiąłem szybkozłączkę zielona (przewod powrotny) i na nasadkę nałożyłem przezroczysty wężyk. Potem kilka głębokich wdechow az w wężyku pojawiła się ropa. Podpiąłem szybkozłączkę i po 5 sekundach kręcenia silnik się uruchomił.
Dziękuję za pomoc.
- Od: 23 paź 2010, 09:26
- Posty: 9
- Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel, 2006
tuzgre napisał(a):Witam,
mam następujący problem z moja mazda.
Wczoraj chciałem zmienić uszczelnienie pod wtryskiem i pod dwóch godzinach prób wyciągnięcia go – poddałem. sie Wtrysk nawet nie drgnie.
Z tymi wtryskami jest hardcore-jak się zapiecze, to kaplica. Często się urywają, a wtedy cały dzień roboty ze ściąganiem głowicy.
Moja stała 2 dni z wtryskiem zalanym różnymi odrdzewiaczami. Ale jakoś mechanik zdołał go wykręcić:)
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
No właśnie, może ktoś ma z doświadczenia jakiś skuteczny sposób na wyciągniecie zapieczonego wtrysku?
Tu opis jak ja to robiłem (wprawdzie silnk z Focusa – ale to chyba to samo):
http://forum.fordclubpolska.org/showthr ... ost1155906
Tu opis jak ja to robiłem (wprawdzie silnk z Focusa – ale to chyba to samo):
http://forum.fordclubpolska.org/showthr ... ost1155906
- Od: 23 paź 2010, 09:26
- Posty: 9
- Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel, 2006
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości