Błąd p1393 lub P138B

Witam, po podłączeniu się do sterownika dwoma różnymi programami diagnostycznymi odczytałem błąd MIL o różnych symbolach, tak jak w tytule. Z tego co wyczytałem w sieci jest to błąd związany z układem zapłonowym świec żarowych:
– "P1393 Glow plug circuit low input bank 2 – P1393 Obwód świece żarowe niski brzeg wejścia 2",
– "P138B Glow Plug Control Module System Voltage"[/i]
Przy zimnym silniku tzn. przez pierwsze 2 min. od odpalenia silnika i pracy na biegu jałowym,błąd ten pojawia się od razu po jego wykasowaniu, i mimo wielokrotnego kasowania pojawia się ponownie. Po ok. 2min, gdy silnik się już rozgrzeje błąd daje skasować się na stałe (po czasie przy zimnym silniku pojawia się ponownie). Dodam, że autko spisuje się bez zarzutów i śmiga aż miło:). Nie zauważyłem aby przy odpalaniu silnika zapalała się lampka od świec żarowych...
Mam więc pytanie, czy próbować rozwiązać ten problem ( od czego zacząć?), czy na razie olać problem?
– "P1393 Glow plug circuit low input bank 2 – P1393 Obwód świece żarowe niski brzeg wejścia 2",
– "P138B Glow Plug Control Module System Voltage"[/i]
Przy zimnym silniku tzn. przez pierwsze 2 min. od odpalenia silnika i pracy na biegu jałowym,błąd ten pojawia się od razu po jego wykasowaniu, i mimo wielokrotnego kasowania pojawia się ponownie. Po ok. 2min, gdy silnik się już rozgrzeje błąd daje skasować się na stałe (po czasie przy zimnym silniku pojawia się ponownie). Dodam, że autko spisuje się bez zarzutów i śmiga aż miło:). Nie zauważyłem aby przy odpalaniu silnika zapalała się lampka od świec żarowych...
Mam więc pytanie, czy próbować rozwiązać ten problem ( od czego zacząć?), czy na razie olać problem?