1. ZDEJMUJEMY CAŁY UKLAD WYDECHOWY Z DPF.
2. ZDEJMUJEMY ZÓŁWIA KTORY OSŁANIA KATALIZATOR I DPF
3. WYCINAMY WKLAD DPF. PIERWSZY JEST KATALIZIZATOR I DRUGI DPF(WSZYSTKO W JEDNEJ PUSZCE)
4. ZASPAWUJEMY BLACHE
5. WYCINAMY Z DOSC GRUBEJ BLACHY PROSTOKAT I WIERCIMY W NIM DODATKOWA DZIÓRE 12MM.
6. WYCINAMY KONTÓWKA W TYM MIEJSCU ROWEK(ZAZNACZONE NA ZIELONO) I WKLADAMY NASZA BLASZKE.
7. ZASPAWUJEMY WSZYSTKO
W ZWEZCE CHODZI OTO ZEBY OGRANICZYC PRZEPLYW SPALIN O 30% (WTEDY PRZED BLASZKA TWOZY SIE WIEKSZE CISNIENIE NIZ ZA BLASZKA). PRZY TAKI ROZWIAZANIU KOMPUTER POKAZUJE ZE FILTR DPF JEST ZAPCHANY W 50% I MAZDA NIGDY GO NIE CZYSCI.
CZERWONA LINIA POKAZUJE SRODEK FILTRA I JEST TYLKO POTO ZEBY BYLO WIDAC JAK DUZA MA BYC BLASZKA(ZIELONA).
NIE DAJCIE ZARABIAĆ BOGACACYM SIE W ŁĄTWY SPOSÓB CHIP-WYZYSKIWACZA... SPAWARKA W DŁON I DO PRZODU
POZDRO...