Gaśnie w czasie jazdy

Postprzez tollek » 14 maja 2010, 21:31

i co NakatePl naprawiłes ten super samochód? dalej będziesz sie upierał że mazda jest dobra??
mazda to taczka a nie auto
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 21:10
Posty: 55
Auto: srebrne

Postprzez NakatePL » 14 maja 2010, 22:29

Dzisiaj filtr paliwa wymieniony i póki co było okej... dam znać za kilka dni
Może ktoś by odpowiedział odnośnie diagnostyki??
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 26 mar 2010, 09:08
Posty: 25
Auto: Mazda 3 MZ-CD 110km,2005 rok

Postprzez NakatePL » 16 maja 2010, 16:00

No i lipa. Wczoraj 2 razy zgasła ale odpaliła za 1-szym razem chociaż za drugiem razem po uruchomieniu silnika kontrolka akumulatora świeciła się przez 3 min.
Pojadę na diagnostykę w przyszłym tygodniu i zobaczymy co wykryje...
Początkujący
 
Od: 26 mar 2010, 09:08
Posty: 25
Auto: Mazda 3 MZ-CD 110km,2005 rok

Postprzez tollek » 16 maja 2010, 20:51

moja drobna rada olej domorosłych mechaników i podjedź w koNcu do ASO mazdy. Polecam Voyager club w Poznaniu. Diagnostyke zrobią Ci za darmo ocenią co należy naprawić i wycenią to wszystko. A z drugiej strony współczuję wyboru mazdy
mazda to taczka a nie auto
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 21:10
Posty: 55
Auto: srebrne

Postprzez vqsoft » 16 maja 2010, 21:02

o tolek sie odezwał wróg publiczny mazdy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez tollek » 16 maja 2010, 21:03

a co nieprawda moze?
mazda to taczka a nie auto
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 21:10
Posty: 55
Auto: srebrne

Postprzez Issues » 17 maja 2010, 11:26

Zastanawia mnie jedno czy nie ma w 3kach podobnego ustrojstwa jak w 6tkach to znaczy coś na kształt scv które nie wykaże błędu?? poza tym czujnik położenia wałka rozrządu czy gdy łapie błąd nie gasi silnika z automatu bo nie widzi jego położenia w stosunku do wału korbowego.

ps. era dobrych WV w dizelu już się skończyła z odejściem 1.9tdi (w sumie 2.5 tdi był do bani padały wałki i wtryskówka poza tym problem zamarzania odmy w niektórych silnikach benzynowych i ich zacieranie się ) a wejściem 2.0tdi <czytaj> w nowych paskach potrafią strzelać głowice miedzy zaworami, są ciągłe kłopoty z railem i 2M od czasu do czasu lubię i tam na forum wejść i poczytać co w trawie piszczy, od tak sprawdzam konkurencję <faja> sory za offa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2007, 19:42
Posty: 50
Skąd: Łochów
Auto: M6 2.0 mzr-cd 121KM 03r. oraz MB W203 05 1.8K. M3 1.6pb 09,1.6dx2 07/09 2.0MZR-CD 09 , W163 400cdi 02, V50 2.0D 05.

Postprzez iza_bb » 18 maja 2010, 12:53

marcin255 napisał(a):Nie masz w baku minimum paliwa ?


W baku dobrze powyżej połowy. Autko nadal od czasu do czasu mi gaśnie :/ Paliwo zgodnie z poleceniem mechanika BP Diesel Ultimate.

Odstawiłam w zeszłym tygodniu do mechanika – z niewiadomych przyczyn nie udało mu się połączyć z komputerem (zaczynam się bać). Skierował mnie do serwisu mazdy ale stwierdził, że jego zdaniem jest to "filtr cząsteczek stałych" ...
Jak tylko te powodzie miną zamelduje się w serwisie bo innego wyjścia nie ma ale chyba jeszcze najpierw raz wymienię filtr paliwa bo cena tego "przyjaciela" od cząsteczek stałych przyprawia mnie conajmniej o stan przedzawałowy :/
Aha teraz jeszcze do objawów typu gaśnięcie doszły czasowe utraty mocy. Mazdka nagle traci moc (ale nie dusi jej wcale), z ledwością da się ją do 3 biegu doprowadzić ale po dłuższej chwili jej to mija i znów dzień, dwa jest wszystko ok.
Początkujący
 
Od: 3 maja 2010, 19:53
Posty: 4
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 3

Postprzez iza_bb » 1 cze 2010, 09:51

W serwisie mazdy diagnoza była krótka:
FILTR CZASTEK STAŁYCH i czujnik temperatury... :/
Początkujący
 
Od: 3 maja 2010, 19:53
Posty: 4
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 3

Postprzez tollek » 1 cze 2010, 11:04

i jaki koszt tej naprawy?? na pocieszenie powiem Ci ze moja nawet przeglądu rejestracyjnego nie przeszła dzisiaj
mazda to taczka a nie auto
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 21:10
Posty: 55
Auto: srebrne

Postprzez myszyn » 7 cze 2010, 21:00

Niestety mi też gaśnie w czasie jazdy choć nie jest to regułą. Mnie pomogło nieco jak wlałam do baku czegoś do czyszczenia wtryskiwaczy – od tej pory auto nie zgasło (2 tygodnie i nadal). Jak miała zamiar zgasnąć to dziwnie trzęsła więc nie dawałam się zaskoczyć i dodawałam gazu – skuteczne choć zapewne na krótką mete.
Auto gaśnie na niskich obrotach np. przy dojeżdżaniu do świateł. Pozostałe objawy, choć nie wiem czy z tym związane – czasami falują obroty, stuka i klekocze aż podskakuje osłona silnika, stojąc przodem do silnika po prawej stronie spod osłony wydobywa sie dym a osłona z tej strony zalana jest olejem. Moc nie spadła, chyba nie pali więcej niż palił. Słyszałam następujące opinie: wtryskiwacze lub pompa a może także zawór albo wszytko jednocześnie.... Kilku zwykłych mechaników odmówiło współpracy z tym autem/silnikiem. ps. jaki jest koszt naprawy pompy i gdzie to zrobić ? (w denso jest chyba super drogo, u Jaksy musze czekac do konca miesiaca)
Jak długa i kręta jest Wisla – tak cieżko o dobrego diesla.
Początkujący
 
Od: 20 paź 2009, 22:05
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 3 1.6 CITD

Postprzez vqsoft » 7 cze 2010, 21:12

a sprawdzałeś czy nie ma bagna kolo wtrysków?
bo potem jest tak
http://www.youtube.com/watch?v=qIpkXTXS ... re=related
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez myszyn » 7 cze 2010, 21:20

Mówisz... ok ale wolałabym żebyś polecił mi kogoś kompetentnego z Warszawy/okolic, z wyjątkiem Jaksy, kto dobierze się do tego klekota bo mimo szczerych chęci wiesz... głupio się przyznać ale jestem babą. ;–)
Jak długa i kręta jest Wisla – tak cieżko o dobrego diesla.
Początkujący
 
Od: 20 paź 2009, 22:05
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 3 1.6 CITD

Postprzez vqsoft » 7 cze 2010, 21:30

czemu nie Jaksa? jestes z wawy to korzystaj – inni tak blisko nie maja
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez myszyn » 7 cze 2010, 21:34

Bo w Jaksie moga sie tym zajac po 30 czerwca a ja potrzebuje auta – sprawnego – juz.
Jak długa i kręta jest Wisla – tak cieżko o dobrego diesla.
Początkujący
 
Od: 20 paź 2009, 22:05
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 3 1.6 CITD

Postprzez iza_bb » 9 cze 2010, 13:44

tollek napisał(a):i jaki koszt tej naprawy?? na pocieszenie powiem Ci ze moja nawet przeglądu rejestracyjnego nie przeszła dzisiaj



Koszt w serwisie mazdy .... jedyne 10tys. :)
Podziękowałam ślicznie za diagnozę i umówiłam się na usuwanie filtra cząstek :)
Usunięcie tego problemu 1500zł i na wieki wieków amen problem z głowy. Ja dużo jednak jeżdże po mieście i ten filtr pewnie musiałabym co roku wymieniać a koszt tego mały nie jest, bynajmniej :) wiec radykalnie postępuje i usuwam – decyzja zapadła. W piątek będę już miała autko gotowe, napisze czy pomogło (musi pomóc).
Początkujący
 
Od: 3 maja 2010, 19:53
Posty: 4
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323