Mazda3 BK -spadek mocy: upalone świece
1, 2
Tak jest auto bez FAPa, 90km, przepalone na pewno 3 świece bo 4 już nie mogłem sprawdzić. Przez takie coś tryb awaryjny. Swiece całe szczęscie były w cenie ale i tak wg mnie strasznie drogo no ale na pewno taniej niż rozbieranie.
- Od: 29 paź 2008, 21:41
- Posty: 18
- Skąd: Krężnica Jara
- Auto: Mazda 3 HB 2007r 1,6TDCI 90km
hm wszystkie mazdy z silnikiem 1.6 miały fap'a po 2006? 109km i 90km ?
zdaje mi sie, że nie. Mam też forda z tym silnikiem (90km 2008r) i nie ma tego cudownego wynalazku.
jesli jestem w błędzie to mnie popraw
zdaje mi sie, że nie. Mam też forda z tym silnikiem (90km 2008r) i nie ma tego cudownego wynalazku.
jesli jestem w błędzie to mnie popraw
wariant 90KM mieści się z EURO4 bez filtra cząstek stałych.
Nie jestem mechanikiem a tylko praktykiem swojego auta. Stąd moje nietypowe pytanie:
Wydawało mi się, że świece używane są przy odpaleniu a nie w trakcie jazdy. Stąd moje zdziwienie, że komputer raportował takie błędy po przejechaniu "X" kilometrów. Ktoś oświeci?:)
Wydawało mi się, że świece używane są przy odpaleniu a nie w trakcie jazdy. Stąd moje zdziwienie, że komputer raportował takie błędy po przejechaniu "X" kilometrów. Ktoś oświeci?:)
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Świece grzeją dalej po odpaleniu silnika ale na dużo niższym napięciu wszystko przez eko bzdety nawet stary tdi nie wyłącza od razu świec tylko po jakimś czasie można to poznać po skoku napięcia i tyknięciu przekaźnka
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
A jeśli filtr jest zapchany to komputer może włączyć grzanie żeby dźwignąć temp i zwiększyć obciążenie (altek).
kropek101 napisał(a):Świece grzeją dalej po odpaleniu silnika ale na dużo niższym napięciu
Na tym samym napięciu co w instalacji,to nie diesel z komorą wstępną,tam była potrzebna redukcja napięcia np.BG/PN,GE/RF....za to GD/RF miało dogrzewanie wtrysku jako cykliczne załączanie świec na parę sek.
ja miałem identyczny problem( opisyway wcześniej) niestety wydruk jak z mojego kompa wygladał identycznie – zmylił 3 mechaników ( bo spadek mocy to nie przez świece panie..) mało tego w Aso krakowskim nawet uznali ze to nie świece i dobrze że im samochodu nie zostawiłem, bo lista do srawdzenia była imponująca tak jak i cena;)
Moja wersja koniec 2006 1,6 90KM bez fapa.
Miałem spalone 3 świece ( odpalał bez problemu) po wymianie nie ten samochód;)
pozdrawiam
Moja wersja koniec 2006 1,6 90KM bez fapa.
Miałem spalone 3 świece ( odpalał bez problemu) po wymianie nie ten samochód;)
pozdrawiam
- Od: 20 lip 2013, 23:51
- Posty: 13
- Auto: Mazda 3, 1,6 diesel, 90 KM, 2006 r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości