
Silnik szarpie podczas uruchamiania i gaszenia
1, 2
Nowa obudowa filtra w ASO ok 3000zł. Wiem, bo jak byłem na przeglądzie przed zakupem brakowało tam 1 z tych śrubek mocujących i mechanicy zakwalifikowali go do wymiany
Wkręciłem inną śrubkę i 3000zł do przodu 

Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Mój problem polega na tym,że silnik przy ok.1800 obr/min. dostaje ,,czkawki".
Po przekroczeniu tej wartości albo niższej wszystko działa jak należy.
DPF-czyszczony chemicznie (regeneracja)
EGR-czyszczenie
Zawór ciśnieniowy listwy -WYMIENIONY
Usterka zaczęła pojawiać się po przejechaniu ok. 5000 km od w/w naprawy,a całkowity przebieg
samochodu to 170000 km.
Po przekroczeniu tej wartości albo niższej wszystko działa jak należy.
DPF-czyszczony chemicznie (regeneracja)
EGR-czyszczenie
Zawór ciśnieniowy listwy -WYMIENIONY
Usterka zaczęła pojawiać się po przejechaniu ok. 5000 km od w/w naprawy,a całkowity przebieg
samochodu to 170000 km.
-
zbyniek
Jeżeli robi się to bliżej ~1950obr/min na 100% jest to EGR, czyszczenie, czyszczeniu nie jest równe, a i czasem ono nie pomaga
Jakieś błędy na komputerze?
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Moze faktycznie cos z turbina.
A jezeli w calym zakresie ponizej 1800 obr/min szarpie to chyba bylaby to dwumasa? Chociaz niby w naszych silnikach to dosyc udana konstrukcja i sie jeszcze z padnieta dwumasa na forum nie spotkalem.
A jezeli w calym zakresie ponizej 1800 obr/min szarpie to chyba bylaby to dwumasa? Chociaz niby w naszych silnikach to dosyc udana konstrukcja i sie jeszcze z padnieta dwumasa na forum nie spotkalem.
- Od: 6 kwi 2011, 09:32
- Posty: 429 (1/1)
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 3 BK Y6 '04 Hatchback
Golf MK 7,5 1.4TSI '18
Błędów żadnych nie łapie,a EGR-em w wolnej chwili sam się zajmę,bo faktycznie nógł być,, czyszczony"
przez serwis ale na fakturze.
A co do dwumasy,to usterka spowodowana jest przerywaniem pracy silnika,a nie szarpaniem sprzęgła.
Kopcić też nie kopci a ,,komin" jest czysty i biały.
przez serwis ale na fakturze.
A co do dwumasy,to usterka spowodowana jest przerywaniem pracy silnika,a nie szarpaniem sprzęgła.
Kopcić też nie kopci a ,,komin" jest czysty i biały.
-
zbyniek
Mam podobne objawy plus czarny dym jak docisnę więcej gazu. Dodałem Forte do czyszczenia wtrysków i się polepszyło. Jak paliwo z Forte się skończyło to szarpanie znów wróciło.
W moim wypadku podejrzewam lejący wtryskiwacz – jak znajdę trochę czasu to zrobię test przelewowy.
W moim wypadku podejrzewam lejący wtryskiwacz – jak znajdę trochę czasu to zrobię test przelewowy.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz!
rafals napisał(a):W moim wypadku podejrzewam lejący wtryskiwacz
na to jest inna procedura,
jedna butelka FORTE ADFC do baku na pełny zbiornik
druga butelka do zbiornika zewnetrznego z litrem ON – i podłączyć na krótko – niech pracuje tak godzinkę....
następnie podłączyć wszystko fabrycznie i but w trasę 20km... następnie wyjeździć paliwo z baku do końca i pozniej zalać zwykla rope juz bez forte – wtedy mozna oczekiwać efektu w zależności od stopnia zniszczenia wtrysku
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości