świerku
Ja mam tak samo od kilku miesięcy. Zdażało się tak, że po tym jak samochód zgasł, to już nie chciał odpalić. Po jakimś czasie odpalał i jakby nigdy nic wszystko chodziło normalnie. Równe obroty itd.
Po wymianie filtra paliwa na jakiś czas miałem spokój, ale po 2 miesiącach znów problem powrócił.
Szarpanie silnika. Falowanie obrotow... w dół
1, 2
Ponad dwa tygodnie temu Mazda zgasła i za nic w świecie nie chciała odpalić. Zamówiłem lawetę i autko pojechało do mechanika.
Diagnoza: zbyt niskie ciśnienie paliwa.
Wymienili mi czujnik ciśnienia paliwa. Wyciągnęli wtryski i pompę. Wtryski były ok. W pompie wymienili mi jakiś zawór (co dokładnie to nie wiem). Dodatkowo wymienili mi filtr paliwa.
Na razie wszystko śmiga. Autko zapala bez kłopotu. Mam nadzieję, że problem został rozwiązany
Diagnoza: zbyt niskie ciśnienie paliwa.
Wymienili mi czujnik ciśnienia paliwa. Wyciągnęli wtryski i pompę. Wtryski były ok. W pompie wymienili mi jakiś zawór (co dokładnie to nie wiem). Dodatkowo wymienili mi filtr paliwa.
Na razie wszystko śmiga. Autko zapala bez kłopotu. Mam nadzieję, że problem został rozwiązany
- Od: 16 lut 2012, 10:13
- Posty: 45
- Skąd: Żyrardów
- Auto: Mazda 3 BK Y6 '06 Active
zylka85 napisał(a):W pompie wymienili mi jakiś zawór (co dokładnie to nie wiem).
Szkoda, ze nie pamietasz ;/ mozesz sie dopytac?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Zawór dozujący regulujący ciśnienie.
Jesli to to, to dzieki za info. Oczywiscie poprosze tez o symbol czesci i orientacyjna cene jesli masz dostep do tego typu informacji. Moze kiedys komus sie przyda i warto posiadac juz tę informacje.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
w pompie nie ma chyba innego zaworu który można wymienić bez demontażu pompy itd. Ktoś już go chyba też wymieniał (911mc , chyba pompaCP3 ?). Jeśli chodzi o ceny / nr katalogowe to z tego co pamiętam, w EPC ta część występuje tylko z pompą
Najpewniejszy sposób to spisać nr z pompy CR i poszukać odpowiedniego zaworu w katalogu Boscha (wsadzali 2 różne pompy, Ty masz już raczej CP1H).
Dopisano 23 gru 2012, o 11:46:
Dopisano 23 gru 2012, o 11:46:
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości