Kropek, Przeczytałem ten wątek (cały) ok 3 razy ale nikt pełnej budowy rozrządu oraz zasady działania poszczególnych podzespołów nie wyłożył a laikowi ciężko wyciągać wnioski z strzępków informacji rozsianych po różnych postach. Po prostu nie jestem biegły w budowie silników i nie byłem świadom tego czy jest jeden pasek łączący cały rozrząd razem z innymi podzespołami napędzanymi paskiem czy oddzielny do napędu alternatora, stąd moje pytanie. Człowiek uczy się całe życie i forum to traktuje właśnie jako źródło wiedzy za co wszystkim jestem wdzięczny bo nauczyłem się już bardzo dużo o tym silniku oraz jego działaniu. Wybaczcie ale specjalizuje się w działce IT, nie w mechanice pojazdów, to jest tylko małe hobby (w dodatku jedno z wielu)

Dla ciebie coś co jest łatwe i szybkie dla innych może być dosyć problematyczne – przykład to głupi filtr paliwa który wymieniałem 2 godziny a innym zajmuje to 15 minut ale co tam, i tak następnym razem sam się będę babrał nawet jeżeli miało by mi to zająć 1,5 godziny po ostatniej nauce przy wymianie
