Mazda3 1.6 109KM – spalony przewód/wąż różnicy ciśnień FAP
Strona 1 z 1
Witam! Wczoraj jechałam Mazda w trasie i nagle zaczęło śmierdzieć palonym plastikiem. Poczułam spadek mocy, przy przyciśnięciu pedału gazu do deski w ogóle nie było czuć przyśpieszenia. Przejechałam z 5 km i nagle w samochodzie zaczęło robić się szaro. Po podniesieniu maski okazało się, że pali się jakiś przewód (dodaje zdj). Problem w tym, że nie wiem od czego to przewód i z jakiego powodu mógł się podpalić i jakie to ze sobą niesie skutki. Proszę o pomoc
- Od: 26 sty 2015, 12:25
- Posty: 5
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 CTDI 109KM 2006 rok
Nie napisałem w wcześniejszym poście ale w moim przypadku on tylko pękł (nie zapalił się) i był to także o ile dobrze rozpoznaje na zdjęciach ten cieńszy wychodzi tak z środka fap grubszy to już jest na samym wylocie. Volvo weszło w tryb awaryjny ale dość szybko zlokalizowałem przyczynę Pan mechanik już zamówił czujnik różnicy ciśnień prawie 500 zł auto zabrałem nie wiem co z nim zrobił.
smile po co? One bardzo łatwo łamią się. To powszechna metoda w tej usterce. Ja u siebie zgrzałem koszulką termokurczliwą. U ojca w pugu 307 1.6HDI (bez FAP) jest identyczne mocowanie i też ułamany zaczep.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość