Brak doładowania po wymianie na zdegenerowaną turbine
Strona 1 z 1
Witam. Tydzień temu żywot mojej turbiny dobiegł końca. Kupiłem zregenerowaną w firmie która się zajmuje regeneracją turbin. Złożyłem wszystko ładnie tak jak powinno być, ale niestety turbo jakby go nie było. Co mogło pójść nie tak?
- Od: 3 cze 2022, 20:06
- Posty: 6
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZ-CD 2008
Widzę że kolega ma ten sam problem co ja ( mój post pod Twoim ) .... Walczę i walczę i każdy mechanik się wyłamuje . Ja kupiłem z rozbita po regeneracji i też mam problem . Słychać turbinę że chodzi ale nie ma sily .... Wymieniłem czujnik n75 i dalej to samo . Sztanga w gruszce chodzi. Grucha ciśnienie trzyma ... Jak sądzicie łopatki zapieczone
?? Ktoś pomoże
? Jak dodaje gazu to rury dolotowe w intercoolerze nie robią się ostro twarde tylko ledwo co czuć zmianę. Egr i czujnik doładowania i tam jeszcze jeden niby chyba dobrze chodzą bo przy prędkościach parametry się zmieniają. Wyskakuje tylko błąd że słabe ciśnienie doładowania p0299
Nic. Oddałem do Mechanika żeby teraz on się trochę pomęczył, bo ja już spasowałem. Na razie wymieniają świece żarową bo był błąd. Nie wiem czy świeca żarowa miałaby coś z tym wspólnego.
- Od: 3 cze 2022, 20:06
- Posty: 6
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZ-CD 2008
Daj znać jak dojdzie o co chodzi . A czy jak wymieniałes turbinę to dawałeś uszczelkę między turbo a kolektor
? Bo u mnie nie było a kupiłem zestaw montażowy turbiny i zamontowałem i tak sobie myślę czy może tam przedmuch jest czy coś . Już zgłupiałem z tym samochodem ... Przed wymianą turbo wszystko ok a teraz nie chodzi
Mam to samo haha. Nie było żadnej, dałem tam sylikon do wysokich temperatur
- Od: 3 cze 2022, 20:06
- Posty: 6
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZ-CD 2008
Z tego co usiebie sprawdziłem to egr chodzi otwiera się zamyka i czujniki wszystkie też jeszcze je przeczyscilem ... Dpf nie jest zapchany . Wszystkie przewody sprawdziłem . Sztanga od goruszki chodzi. Chyba ze zmienna geometria jest walnięta ( ale to by sztanga nie chodziła ) . Nie wiem czy w sobotę ściągać turbinę i ja rozbierać czy co .. jak ruszam to słyszę turbine że się załącza . Jeszcze jak sprawdzałem w aplikacji to turbina max ładuje podczas jazdy 0.5-0.6 bara a chyba powinna na dużych obrotach do 2.5 bara walić ... Nie mam już pojęcia . Gdzie dzwonię po majstrach to diagnoza od 120 do 500 zł
Mi właśnie zdiagnozowali przerwany obwód świecy żarowej i sugerują że przez to załączył mi się tryb awaryjny. Zobaczymy co będzie dalej
- Od: 3 cze 2022, 20:06
- Posty: 6
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZ-CD 2008
Żaden błąd mi się nie wyświetlił
- Od: 3 cze 2022, 20:06
- Posty: 6
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZ-CD 2008
I jak odebrałeś już mazdę
? Ja chyba wyciągnę turbinę u siebie i zmienna geometrię wyczyszcze ale nie wiem czy to sens jest skoro sztanga chodzi w gruszce dobrze ... Od wymiany turbiny się wszystko popsuło więc chyba trzeba przy niej pogrzebać . W tym wszystkim jest jeden plus
spalanie 4l na kompie ha ha
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości