Witam.
Byc moze komus sie przyda. Mialem problem z trybem awaryjnym mianowicie auto nie przekraczalo 3 tys obrotow. Wymienilem przeplywomierz turbine sprawdzilem podcisnienia wyczyscilem kata nic nie pomagalo. Okazalo sie ze jest zle wyregulowana geometria turbiny.
Pozdrawiam.
Problem z moca i rozwiazanie problemu.
Strona 1 z 1
Podepnę się pod temat bo to chyba dosyć częsta kwestia. Mianowicie moja M3 też muli, nie miałem porównania bo od kiedy nią jeżdżę to tak jest. Tylko, że jak Peugeot 206 75km ma większego kopa to znaczy, że coś trzeba zrobić. Generalnie bardzo wolno się rozpędza, rusza jak traktor i z wyłączoną klimatyzacją pokazuje mi średnie spalanie w mieście 7.8l. Polecacie jakieś konkretne miejsce gdzie mi to zdiagnozują i zrobią? Wygląda na to, że to EGR.
- Od: 28 mar 2020, 02:58
- Posty: 2
- Auto: Mazda 3 hatchback, 2005,109km
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości