Luźna rurka od smarowania turbiny
Strona 1 z 1
Pamiętajcie że rurka powyżej jest do silnika 90 KM.
Do 109/110 KM poniżej:
– http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Przewod- ... 110PS/4450
Do 109/110 KM poniżej:
– http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Przewod- ... 110PS/4450
To ten przewod do smarowania turbo z sitkiem co sie czasem potrafi zapchac i trzeba bo czyscic od czasu do czasu albo wyciac sitko?
a to moze przy nastepnym serwisie olejowym poprosze zeby to sprawdzili 
a inne samochody maja inna konstrukcje? Bo z tego co widzialem na forum to zacieranie sie turbo to domena Y6 wlasnie.
a inne samochody maja inna konstrukcje? Bo z tego co widzialem na forum to zacieranie sie turbo to domena Y6 wlasnie.
Zdjęcia z książki serwisowej – dotyczące rurki i sitka – silnik 1,6 D/TDCI/HDI/Y6
Przedstawiona jest tu śruba z sitkiem starego typu o zaleceniu usuwania go jest mowa na początku drugiego zdjęcia.
Te problemy mają także użytkownicy – Volvo/Ford/Citroen/Peugeot/Mini no i Mazda.
Przedstawiona jest tu śruba z sitkiem starego typu o zaleceniu usuwania go jest mowa na początku drugiego zdjęcia.
Te problemy mają także użytkownicy – Volvo/Ford/Citroen/Peugeot/Mini no i Mazda.
Dokładnie, niby wydaje się, że ta rurka tak luźno lata a jednak nic z niej nie cieknie. Moją mazdą zrobiłem 20 tyś km. odkąd ją kupiłem, olej wymieniałem co 10 tyś km + plus za każdym razem stosowałem płukankę LM a jednak sitko było przytkane. Po prostu tam jest tak drobna sitka zastosowana, że to musiało się zapchać. Nie jestem pewny w 100% ale do odkręcenia tej śruby z bloku silnika trzeba wykręcić początek wydechu, czyli fap + katalizator.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość