Wykonana przy użyciu wycinarki wodnej WOTERJET FLOW z wysokogatunkowej płyty uszczelkarskiej GAMBIT AF-1000, odpornej na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym.
Jeśli się nie sprawdzi, to czeka mnie ponowna zabawa z EGR.
www.mazdaspeed.pl
Wykonana przy użyciu wycinarki wodnej WOTERJET FLOW z wysokogatunkowej płyty uszczelkarskiej GAMBIT AF-1000, odpornej na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym.
kropek101 napisał(a):Coś chyba źle odczytałeś nie był tam przypadkiem zakleszczony zawór EGRwykasuj błąd, sprawdź czy za jakiś czas wróci. Najlepiej tego zaworu nie ruszać przeważnie jak się go dotknie to zawór pada.
bercikz napisał(a):Ja czyściłem u siebie EGR, ale nie odczułem różnicy, aczkolwiek trochę było tam pyłu jak kompresorem dmuchałem. Jakieś 3tys później dostałem błąd o zakleszczonym zaworze, usunąłem i jest ok. Z tymi błędami to loteria jest, ostatnio miałem błąd czujnika nacisku pedału sprzęgła i obroty kierownicy.
Czy w zaworze egr powinna być jakaś uszczelka metalowa? bo czytałem że powinna być a ja nie miałem, chyba że gdzieś spadła. Jutro składam egr i zobaczymy co się wydarzy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Franek_Kimono i 4 gości