Witam. Mam problem z moją madzia :–( . Zacznę od początku. Rok temu usunąłem dpf + remaping. Wymiana zaworu egr na nowy.To bylo gdzies 6 miesiecy temu. Tydzień temu zauwazylem czarna maz wyciekajaca z dwoch wtryskow (taka jakby smola) diagnoza postawiona , trzeba wymienic podkladki pod wtryskami. Nastepnym problemem jest turbina diagnoza rowniez postawiona przez mechanika. Wczoraj zostaly wymienione podkladki pod wtryskami i wymiana srodka turbo. Po wymianie zaczely sie problemy:
1. Kopci bialym dymem i to strasznie. Rowniez bialy dym spod maski okolice turbo.
2. Po dodaniu gazu czarny dym z rury wydechowej.
3. Brak mocy ( po przygazowaniu moc wraca pozniej znow spada znowu trzeba przygazowac by moc wrocila.
To co zauwazylem to jesli odepne wężyk z podcisnieniem do turbo to silnik zaczyna pracowac normalnie. Po wpieciu znowu jest zle.
Proszę o pomoc bo juz ręce opadają :–(
Problem po modyfikacjach DPF + remaping
Strona 1 z 1
Jakies sugestie? Co mogl zle zrobic?
Dopisano 1 cze 2014, 14:51:
Jakies sugestie? Co mogl zle zrobic?
Dopisano 1 cze 2014, 14:51:
Jakies sugestie? Co mogl zle zrobic?
-
coolx1980
Mistrzu – 2008 to nie BL tylko BK. Ogarnij miejsce zakładania wątku – nie tylko dział, ale i poddział.
Ponadto tekst "pomocy" to jest bez sensu – trzeba jednym krótkim zdaniem opisać problem – np. tak jak Ci poprawiłem.
Przerzucam do kolegów z BK.
Ponadto tekst "pomocy" to jest bez sensu – trzeba jednym krótkim zdaniem opisać problem – np. tak jak Ci poprawiłem.
Przerzucam do kolegów z BK.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
coolx1980 napisał(a):Proszę o pomoc bo juz ręce opadają :–(
Dominooo napisał(a):może jakaś sugestia by coś pomogła
coolx1980 napisał(a):To co zauwazylem to jesli odepne wężyk z podcisnieniem do turbo to silnik zaczyna pracowac normalnie. Po wpieciu znowu jest zle.
Co do wymiany i regeneracji turbiny ( poprawnej ) to właśnie czasem bywa tak , ze po jakimś czasie turbo znów zaczyna sie pocić , ale to właśnie jest wina podkładek .
Po ok 100 tys w tych silnikach zaczyna się problem z odma i właśnie dlatego sugeruje się wymianę podkładek.Faktycznie po ich wymianie problem ustaje i turbo przestaje się pocić.
Przed wymianą podkładek sugeruje sie wykonanie testu odmy z użyciem np butelki
Poprawnie i rozsądnie zrobiony remapping nie powinien miec większego wpływu . Usunięcie DPf wiąże się jedynie z korzyściami .
EGR można było wyłączyć programowo tak jak np DPF – nie trzeba było wymieniać na nowy.
Żródło wiedzy mam z informacji ŁG autoserwis z Krakowa ,który to warsztat ma duże doświadczenie w remappingu , DPF i turbinach w Mazdach
Po ok 100 tys w tych silnikach zaczyna się problem z odma i właśnie dlatego sugeruje się wymianę podkładek.Faktycznie po ich wymianie problem ustaje i turbo przestaje się pocić.
Przed wymianą podkładek sugeruje sie wykonanie testu odmy z użyciem np butelki
Poprawnie i rozsądnie zrobiony remapping nie powinien miec większego wpływu . Usunięcie DPf wiąże się jedynie z korzyściami .
EGR można było wyłączyć programowo tak jak np DPF – nie trzeba było wymieniać na nowy.
Żródło wiedzy mam z informacji ŁG autoserwis z Krakowa ,który to warsztat ma duże doświadczenie w remappingu , DPF i turbinach w Mazdach
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości