Problem po modyfikacjach DPF + remaping

Postprzez coolx1980 » 1 cze 2014, 12:47

Witam. Mam problem z moją madzia :–( . Zacznę od początku. Rok temu usunąłem dpf + remaping. Wymiana zaworu egr na nowy.To bylo gdzies 6 miesiecy temu. Tydzień temu zauwazylem czarna maz wyciekajaca z dwoch wtryskow (taka jakby smola) diagnoza postawiona , trzeba wymienic podkladki pod wtryskami. Nastepnym problemem jest turbina diagnoza rowniez postawiona przez mechanika. Wczoraj zostaly wymienione podkladki pod wtryskami i wymiana srodka turbo. Po wymianie zaczely sie problemy:
1. Kopci bialym dymem i to strasznie. Rowniez bialy dym spod maski okolice turbo.
2. Po dodaniu gazu czarny dym z rury wydechowej.
3. Brak mocy ( po przygazowaniu moc wraca pozniej znow spada znowu trzeba przygazowac by moc wrocila.
To co zauwazylem to jesli odepne wężyk z podcisnieniem do turbo to silnik zaczyna pracowac normalnie. Po wpieciu znowu jest zle.
Proszę o pomoc bo juz ręce opadają :–(
Ostatnio edytowano 2 cze 2014, 13:15 przez KMBak, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Zgodność z regulaminem
coolx1980
 

Postprzez smile » 1 cze 2014, 12:51

Wróć do mechanika, niech poprawia. Uzupełnij profil.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez coolx1980 » 1 cze 2014, 13:11

Jakies sugestie? Co mogl zle zrobic?

Dopisano 1 cze 2014, 14:51:

Jakies sugestie? Co mogl zle zrobic?
coolx1980
 

Postprzez KMBak » 2 cze 2014, 13:15

Mistrzu – 2008 to nie BL tylko BK. Ogarnij miejsce zakładania wątku – nie tylko dział, ale i poddział.
Ponadto tekst "pomocy" to jest bez sensu – trzeba jednym krótkim zdaniem opisać problem – np. tak jak Ci poprawiłem.

Przerzucam do kolegów z BK.
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Dominooo » 2 cze 2014, 22:45

smile napisał(a):Wróć do mechanika, niech poprawia. Uzupełnij profil.

Ale co poprawia (?), może jakaś sugestia by coś pomogła, bo jestem pewnien, że w UK to tylko więcej problemów jeszcze złapie niż naprawią...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2010, 05:47
Posty: 776 (0/1)
Skąd: Śląsk
Auto: マツダ 3 Y6 BK '05

Postprzez smile » 2 cze 2014, 22:56

coolx1980 napisał(a):Proszę o pomoc bo juz ręce opadają :–(

Dominooo napisał(a):może jakaś sugestia by coś pomogła

coolx1980 napisał(a):To co zauwazylem to jesli odepne wężyk z podcisnieniem do turbo to silnik zaczyna pracowac normalnie. Po wpieciu znowu jest zle.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez marlad » 9 cze 2014, 09:58

Co do wymiany i regeneracji turbiny ( poprawnej ) to właśnie czasem bywa tak , ze po jakimś czasie turbo znów zaczyna sie pocić , ale to właśnie jest wina podkładek .

Po ok 100 tys w tych silnikach zaczyna się problem z odma i właśnie dlatego sugeruje się wymianę podkładek.Faktycznie po ich wymianie problem ustaje i turbo przestaje się pocić.

Przed wymianą podkładek sugeruje sie wykonanie testu odmy z użyciem np butelki

Poprawnie i rozsądnie zrobiony remapping nie powinien miec większego wpływu . Usunięcie DPf wiąże się jedynie z korzyściami .

EGR można było wyłączyć programowo tak jak np DPF – nie trzeba było wymieniać na nowy.

Żródło wiedzy mam z informacji ŁG autoserwis z Krakowa ,który to warsztat ma duże doświadczenie w remappingu , DPF i turbinach w Mazdach
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 227 (13/13)
Skąd: Kraków

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323