2 Tyś obrotów i koniec mocy.
Strona 1 z 1
Podczas powrotu z pracy do domu auto przyspieszało normalnie żadnych dziwnych objawów nie było, zaraz po podjechaniu pod dom nie gasiłem auta tylko chciałem jechać do sklepu a Tu zaskoczenie, auto kompletnie straciło moc, zero reakcji na pedał gazu, 2 tysiące obrotów i dalej koniec nie idzie na każdym biegu to samo. Nie wywaliło żadnej kontrolki, co to może być ?
- Od: 4 paź 2013, 12:54
- Posty: 28
- Skąd: Zachodniopomorskie
- Auto: MAZDA 3 BK 2007 1,6 ON Wykastrowana
Jak do 2tyś to masz tryb awaryjny. Podepnij go pod kompa musi coś być.
chyba że
A. masz specjalnie usuniętą kontrolkę (był już taki przypadek na forum)
B. nic co związane z kompem żeby mógł odnotować (przesrane z diagnozą najlepiej dać do magika)
próbowałeś zgasić silnik i za chwilę odpalić dalej to samo?
chyba że
A. masz specjalnie usuniętą kontrolkę (był już taki przypadek na forum)
B. nic co związane z kompem żeby mógł odnotować (przesrane z diagnozą najlepiej dać do magika)
próbowałeś zgasić silnik i za chwilę odpalić dalej to samo?
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Miałem podobny problem. Okazało się że Komputer miał błędne odczyty z przepływomierza gdyż wtyczka od niego zalana była olejem nie wiedzieć czemu. Po przeczyszczeniu środkiem penetrującym wszystko wróciło do normy 
- Od: 28 lip 2013, 16:57
- Posty: 31
- Skąd: Jasło
- Auto: Mazda 3
5T 1.6 109KM
M2-CD SV ACT
2006r.
Mój mechanik stwierdził że to od zaworu EGR i w sobotę jadę na czyszczenie, co lepsze wszystkie objawy ustąpiły same po tym jak dojechałem do mechanika. Komputer nie pokazał żadnego błeduu.
- Od: 4 paź 2013, 12:54
- Posty: 28
- Skąd: Zachodniopomorskie
- Auto: MAZDA 3 BK 2007 1,6 ON Wykastrowana
Jak znów będziesz miał taki przypadek, że 2000 obr to maks to:
1. Zgaś silnik.
2. W momencie odpalania auta wciśnij do dechy pedał gazu, sprawdź czy w pierwszych sekundach od odpalania obroty idą do 4000 obr/min. ( trzeba odpalać i wcisnąć gaz do podłogi jednocześnie ).
I to nie wygląda na EGR.
Pzdr.
1. Zgaś silnik.
2. W momencie odpalania auta wciśnij do dechy pedał gazu, sprawdź czy w pierwszych sekundach od odpalania obroty idą do 4000 obr/min. ( trzeba odpalać i wcisnąć gaz do podłogi jednocześnie ).
I to nie wygląda na EGR.
Pzdr.
Identyczny przypadek miałem jak siadał mi przepływomierz. Po wypięciu kostki silnik odzyskuje moc.
Do czasu wymiany tak jezdzilem i tyle ze check się palił.
P.S. Nie kupujcie przepływomierza na allegro od ESEN z Włocławka. Sprzedaja przepływomierze które powodują szarpanie silnika. Walcze z nimi o zwrot kasy od 2 miesiecy.
P.S.2 A ze szrotu pięknie działa
Do czasu wymiany tak jezdzilem i tyle ze check się palił.
P.S. Nie kupujcie przepływomierza na allegro od ESEN z Włocławka. Sprzedaja przepływomierze które powodują szarpanie silnika. Walcze z nimi o zwrot kasy od 2 miesiecy.
P.S.2 A ze szrotu pięknie działa
-
lycha1986
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości