Witam wszystkich Kolegów!
Na początku chciałem napisać że kombinuje jak mogę z nowymi wątkami na forum, ale narodziło mi się nowe pytanie i nowy problem.
Zaczne od początku....
Zaczęło się od nierównych obrotów na biegu jałowym – zostały wymienione wszystkie świece, bo 2 z 4 były trafione. Komputer jednak zaczął szarpać przy ruszaniu, zwiększyło się spalanie i kopcenie przy naduszaniu gazu – komputer wyrzuca błędy EGRA'u. Moja radość że problem został zdiagnozowany była wielka, lecz po wymianie 3 EGAR'ów efekt jest niewiele lepszy (mam teraz włożony oryginalny EGR lecz używkę).
Samochód zachowuje się dość dziwnie...co prawda już nie szarpie przy ruszaniu, ale podczas ruszania nie mam kopa...daje jedyneczke, dwójeczke, czasem dojdę do 3ki i jest! Prawie 2500 obrotó i jest życia, turbina zaczyna działać i samochód jedzie jak "młody". Dzisiaj rano, jak ruszyłem samochodem wszystko było dobrze, tylko po chwili problem powrócił i znów to samo, jedynaka, dwójka, trójka i życie wraca.
Dodam tylko że wszystko mija bo zgaszeniu i ponownym odpaleniu samochodu. Według mechanika turbina jest oki w "całkiem niezłym stanie", ale komputer cały czas wyrzuca błąd EGR.
Brak pomysłów na powyższy temat + załamanie i bezsilność.
Może ogłoszę jakiś konkurs na najlepszy pomysł naprawy samochodu? Dam nagrodę!
Znacie jakiegoś szpeca w Bydgoszczy od tych problenmów?
Proszę o pomoc!!
Pozdrawiam Wszystkich.
Krzysiek
Brak mocy podczas ruszania
Strona 1 z 1
miałem podobne wrażenia na początku, 1 i 2 to było straszne ślamazarne ruszanie, dopiero 2 powyżej 2tys obrotów ciagnęła i 3 to było ok. kłopoty skończyły się po bardzo dokładnym wyczyszczeniu i przesmarowaniu EGR, przewodów, rurek itp.
- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
Dzięki za info...
Jednak u mnie było wszystko czyszczone i kilka EGR'ów włożonych. Dzisiaj Mechanik sprawdził mi czujnik położenia wału – bez zmian:(
Zostały jeszcze przewody do sprawdzenia, ale na to jestem umówiony za tydzień. Mechanik powiedział że może to być walnięty komputer i tego boję się najbardziej
Ale ciężko znaleźć mi posty na ten temat. W głębi robie sobie nadzieje, ze to jakaś banalna usterka.
Zainteresowanym moim postem wklejam kody błędów, które ciągle są takie same:
P0403 – 24 – PCM
P0404 – 21 – PCM
P1412 – E8 – PCM
P1412 – A1 – PCM
Jednak u mnie było wszystko czyszczone i kilka EGR'ów włożonych. Dzisiaj Mechanik sprawdził mi czujnik położenia wału – bez zmian:(
Zostały jeszcze przewody do sprawdzenia, ale na to jestem umówiony za tydzień. Mechanik powiedział że może to być walnięty komputer i tego boję się najbardziej
Zainteresowanym moim postem wklejam kody błędów, które ciągle są takie same:
P0403 – 24 – PCM
P0404 – 21 – PCM
P1412 – E8 – PCM
P1412 – A1 – PCM
- Od: 11 gru 2010, 22:46
- Posty: 18
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 3 1.6 DI Turbo 109 km Sedan 2005 r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości