Problem z wtryskami? duże spalanie ,kilka pytan, foto

Postprzez dziurol » 24 maja 2013, 17:08

Witam, mam taki problem ,że w miejscach gdzie umieszczone sa wtryski zbiera mi się jakiś płyn. Na początku byłem przekonany ,że to paliwo i standardowo do wymiany są podkładki, ale okazało się ,że to płyn chłodniczy! Jakim cudem w około wtrysków zbiera się płyn chłodniczy??!! Po wyczyszczeniu komory silnika i przejechaniu dziesięciu kilometrów ponownie pokazał się płyn ale tylko przy 2 wtryskach z prawej strony.
Dodatkowo mazda dwa razy straciła moc na parę sek po czym chodziła normalnie
Dzisiaj wymieniałem filtry i olej i okazało się ,że w filtrze miałem troche oleju jak również odma i rura pomiędzy turbo a filtrem była nieźle zalana od oleju.
Nie wiem czy to wszystko jakoś sie łączy ale auto również dosyć dużo pali, w mieście około 8,5 litra bez klimy.
Zauważyłem również ,że nie posiadam silniczka krokowego, a kabel od niego jest wczepiony do innego, wieczorem dodam fotke.

1.Obrazek
2.Obrazek
3.tutaj widac jak zalało w okolicy wtrysków
Obrazek
Początkujący
 
Od: 21 maja 2013, 13:07
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Auto: mazda 6 2.0 143 KM 2006r

Postprzez akostarek » 24 maja 2013, 20:06

co do silniczka krokowego "przepustnicy" to montowano ją dopiero w silnikach z FAPem (po II połowie 2005r).
Co do wycieku koło wtrysków, jeśli to jest płyn chłodzący to może jest jakieś pęknięcie w okolicy śruby wtrysku i wali płynem ? nie wiem jak głęboko sięgają, więc tylko zgaduje.

Dopisano 24 maja 2013, o 20:07:

dziurol napisał(a):Dodatkowo mazda dwa razy straciła moc na parę sek po czym chodziła normalnie

błędy odczytywałeś ?
dziurol napisał(a):
Dzisiaj wymieniałem filtry i olej i okazało się ,że w filtrze miałem troche oleju jak również odma i rura pomiędzy turbo a filtrem była nieźle zalana od oleju.

oleju nie miałeś za dużo ? turbo nie ma za dużych luzów ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 11:57
Posty: 1371 (0/8)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda3 BK Y6 '05

Postprzez dziurol » 24 maja 2013, 20:26

Co do braku mocy na 90% zawór podciśnienia , przynajmniej tyle wyczytałem. Auto nie kopci , super przyspiesza, tylko to spalanie:/ EGR po wyłaczeniu kilka razy cyka.
Co do oleju , mechanik mi powiedział ,że przed wymiana sprawdził i faktycznie było ponad stan.
Turbo dzisiaj oglądałem i ma minimalny luz ale nie widziałem śladów aby szorował po ściankach.
Początkujący
 
Od: 21 maja 2013, 13:07
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Auto: mazda 6 2.0 143 KM 2006r

Postprzez radoGTI » 31 mar 2015, 21:59

Cześć! Czy udało się komuś z Was rozwiązać problem? Ja mam dokładnie to samo i nie za bardzo potrafię znaleźć przyczynę.
radoGTI
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323