3 BK 1.6D Nie odpala P1260 THEFT Detected, Vehicle Immobilzed

Postprzez maciej1710 » 31 lip 2011, 23:53

Dzięki za odpowiedź <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2011, 00:24
Posty: 34
Skąd: Irlandia/Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 3 Sedan 1.6 Touring 2007

Postprzez kobas26 » 1 sie 2011, 19:21

instrukcja do ściągnięcia na forum, nie kupuj :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2011, 10:40
Posty: 34
Skąd: Lubuskie
Auto: Mazda3 1.6

Postprzez cbr » 1 sie 2011, 20:57

Ściągaj stąd:
.|.
.|.
.|.
\/
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 01:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez bjorm » 28 wrz 2012, 16:01

witam, wczoraj przy wymianie rozrządu zrobiliśmy szybki przelot przez komputer i o dziwo nie wyskoczyło nic z EGR a "tylko" z immobilizerem i systemem antykradzieżowym.

P1603 i P1260 – z tego co widzę to ludziom drugi błąd wpadał kiedy za dużo kręcili przy nieżywym prawie aku. dwa tyg temu wymieniłem na nowy aku i to pewnie stąd te błędy.

błędy zostały skasowane – czy mam coś więcej robić z tym fantem ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez akostarek » 29 wrz 2012, 12:20

błędem P1260 bym się nie martwił, bo to jakiś problem w komunikacji CANem, jeśli samochód pali i immo zachowuje się prawidłowo – wykasować i zobaczyć czy wróci.
P1603 brzmi za to bardziej przerażająco – uszkodzenie pamięci komputera (EEPROM malfunction). Jeśli wszystko działa jak należy i błąd nie wraca to mógł ktoś już mieć kiedyś problem z odpalaniem na padającym akumie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 11:57
Posty: 1371 (0/8)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda3 BK Y6 '05

Postprzez bjorm » 29 wrz 2012, 13:26

akostarek napisał(a):P1603 brzmi za to bardziej przerażająco – uszkodzenie pamięci komputera (EEPROM malfunction). Jeśli wszystko działa jak należy i błąd nie wraca to mógł ktoś już mieć kiedyś problem z odpalaniem na padającym akumie.

jeśli po wymianie aku nie ma żadnych problemów z odpalaniem, kontrolkami itp to co mogę zrobić by zweryfikować "sensowność" tego błędu ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez akostarek » 29 wrz 2012, 20:39

sprawdź czy wróci ;) ja bym się nie przejmował, jeśli wszystko śmiga jak należy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 11:57
Posty: 1371 (0/8)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda3 BK Y6 '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323