Problem z odpalaniem
Strona 1 z 1
Czesc. Od miesiąca jestem posiadaczem mazdy 3 2007r 1.6 diesel 166000 przebiegu. Wymieniłem 4 wtryski na nowe,rozrząd, turbine i samochod nie chce odpalic. Rozrusznik kręci ale nie odpali autka. Przewody paliwowe zostały odpowietrzone. Po podłączeniu komputera nie ma zadnych błędów. Czy ktos ma moze pomysł co zrobić? Proszę o pomoc. Ze wzgledu na to ze jest to mój pierwszy post sory za błędy. Pozdr.
- Od: 8 maja 2011, 02:46
- Posty: 7
- Skąd: Małopolska
- Auto: MAZDA 3
Raz, że profil, dwa posty sie edytuje a nie pisze jeden od drugim, trzy może by sie tak podłaczyć pod ten temat ? http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=114&t=118151&start=0
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
może za niskie ciśnienie na listwie CR ?
Ten silnik lubi się zapowietrzyć podczas grzebania w układzie paliwowym. Sprawdź jeszcze raz czy nie ma z tym problemu.
Medium – Bozon Records Tour
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
Jest postęp mazda rano odpaliła za drugim razem. Silnik ładnie pracuje. Ale po zgaszeniu drugi raz juz nie odpaliła. Co można podejrzewać? No chyba udało sie problem rozwiązać. Uszkodzony okazal sie czujnik położenia wałka rozrzadu po wymianie samochód odpala za kazdym razem. Ciekawe jest to na tym czujniku odpala peugeot a mazda nie ruszy. No i że komputer nic nie pokazał . Zobaczymy rano czy wszystko bedzie dobrze.
- Od: 8 maja 2011, 02:46
- Posty: 7
- Skąd: Małopolska
- Auto: MAZDA 3
mazda 3 1.6 diesel 2005
też mam podobny problem, z tym że u mnie odpala kiedy silnik jest zimny..
objawy podobne, podczas jazdy traci moc żeby po paru minutach zgasnąć, i albo odpali albo nie, wtedy trzeba czekać parę godzin żeby odpalił
diagnoza była
– czujnik wału rozrządu, ponoć są 2 i jak sie nie synchronizują to robią taką komedię – wymienione
– wcześniej miałem nieszczelne 2 wtryski- uszczelnione (kwestia podkładek)
– oczywiście filtry powymieniane, olej wymieniony
słyszałem że w 6 był ten sam problem i kwestia była paska rozrządu, że przeskoczył o 2 ząbki i to załatwiło problem, lecz u mnie to też zostało sprawdzone i było w porządku.
Ma ktoś jakiś pomysł jeszcze co to może być? Od dziś będę tankował tylko "uszlachetnionego" diesla na "renomowanych" stacjach i zobaczymy co będzie, ale wczoraj zgasł mi 15km od mojego miasta i tam sobie przenocował, wkurwił mnie mocniej niż mocno mazd jeden..
też mam podobny problem, z tym że u mnie odpala kiedy silnik jest zimny..
objawy podobne, podczas jazdy traci moc żeby po paru minutach zgasnąć, i albo odpali albo nie, wtedy trzeba czekać parę godzin żeby odpalił
diagnoza była
– czujnik wału rozrządu, ponoć są 2 i jak sie nie synchronizują to robią taką komedię – wymienione
– wcześniej miałem nieszczelne 2 wtryski- uszczelnione (kwestia podkładek)
– oczywiście filtry powymieniane, olej wymieniony
słyszałem że w 6 był ten sam problem i kwestia była paska rozrządu, że przeskoczył o 2 ząbki i to załatwiło problem, lecz u mnie to też zostało sprawdzone i było w porządku.
Ma ktoś jakiś pomysł jeszcze co to może być? Od dziś będę tankował tylko "uszlachetnionego" diesla na "renomowanych" stacjach i zobaczymy co będzie, ale wczoraj zgasł mi 15km od mojego miasta i tam sobie przenocował, wkurwił mnie mocniej niż mocno mazd jeden..
-
fejmowy
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości